دومین گرد همایی بزرگ خانواده چرم نیکلاس

0
128
دومین گردهمایی چرم نیکلاس

دومین گردهمایی بزرگ چرم نیکلاس، شنبه دهم تیرماه با حضور نمایندگان فروش برند نیکلاس از سراسر کشور در هتل فردوسی تهران برگزار شد.
هدف از برگزاری این گردهمایی گفت و گو با مشتریان و نمایندگان فروش چرم نیکلاس جهت برقراری ارتباط موثر بود. استقبال خرید مشتریان از محصولات فصل جدید نیز از دیگر عوامل برای برگزاری این رویداد بود.
صنایع چرم نیکلاس تولیدکننده کفش زنانه، مردانه و بچگانه چرمی است و محصولات چرمی دیگری مانند کیف و کاپشن نیز که به صورت برون سپاری و با رعایت استانداردهای نیکلاس تولید شده است را در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند. در ابتدای مراسم جعفر آهنین‌جان، مدیر برند نیکلاس ضمن خوشامد گویی به عاملان فروش، از محصولات جدید و شرایط حضور در خانواده نیکلاس سخن گفت.
کلاس آموزشی ویژه‌ای نیز با حضور دکتر کامران صحت برای پیشبرد و ارتقا سطح فروش در فروشگاه‌های چرم نیکلاس برگزار شد. دکتر صحت در سخنان خود تاکید داشت که برای فروش و ارتباط موثر در بازارهای کنونی، باید آموزش‌های جدید را در برنامه روزانه گنجاند زیرا با شرایط پیش آمده در بازار و همه‌گیری شبکه‌های مجازی دیگر فروش سنتی به تنهایی جوابگوی نیاز بازار نیست.  
افشین شادی‌مهر، مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش نیز گزارشی از تولید محصولات چرم و کفش در کشور، نحوه رسیدن به صادرات و فروش بالاتر در سال‌های آینده گفت.
در نمایشگاهی که از محصولات جدید چرم نیکلاس برپا شده بود، بروشورهایی از عکس‌ها و کدهای محصولات در اختیار حاضران قرار گرفته بود تا بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز در فروشگاه را سفارش دهند و از تخفیفات ویژه روز گردهمایی استفاده کنند و به استقبال فصل جدید بروند.
جوایز نفیسی نیز برای خریداران در این روز در نظر گرفته شده و در پایان مراسم نیز از نمایندگان منتخب با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مراسم با پذیرایی با شکوهی از حاضران همراه بود. حضور در چنین گردهمایی‌هایی موجب تبادلات فکری بهتر برای افزایش فروش در فروشگاه‌ها خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید