کیف‌های مورد پسند در آینده

0
35
کیف‌های مورد پسند در آینده
کیف‌های مورد پسند در آینده

کدام کیف‌های مردانه و زنانه (شکل‌ها، لوازم جانبی و مواد) در فصل‌های آینده سال محبوب‌تر خواهند بود؟ همه پاسخ‌ها را در نمایشگاه کیف گاردا که به مدهای مصرف کننده در صنعت کالاهای چرمی اختصاص دارد، خواهید یافت.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، کیف: محبوب‌ترین لوازم جانبی در طول تاریخ مد. یک همراه زندگی و دوست وفادار برای زنان در همه جا و به طور فزاینده‌ای نیز توسط مردان به دلیل سبک و ظرافت آنها به جای عملی بودن انتخاب می‌شود.
فضای جدیدی در نمایشگاه کیف گاردا برای ترویج آخرین مد مصرف‌کننده، مدل‌هایی را که قرار است در فصل‌های آینده سال به اقلام شاخص تبدیل شوند، در نظر گرفته شده بود.
تکنیک‌های پردازشی که به مدل‌ها ارزش می‌افزایند و آن‌ها را قابل شناسایی و مطلوب می‌سازند، بررسی شدند و تنوع باور نکردنی از تکنیک‌های کاری مواد مقایسه شدند. همچنین در مورد کاربردهایی که مصرف‌کنندگان مطمئناً دوست دارند و اینکه از کدام فلزات برای ساخت آنها استفاده می‌شود صحبت شد.

مدهای روز کیف زنانه
فرم‌های گوناگون غیرمعمول و جالبی خود را به ‌عنوان وسایلی ضروری برای فصل کیف‌های زنانه معرفی کردند.
از کیف‌های کروسان (هلالی‌شکل) گرفته تا کیف‌های زین کلاسیک که در سکوی نمایش مد و ویترین مغازه‌ها دیده می‌شوند و کیف‌های دوشی بازبینی شده و کیف‌های خرید بزرگ. سایه‌نماهای ذوزنقه‌ای ‌شکل نیز جذابیت منحصر‌به‌فرد خود را دارند.
وقتی صحبت از مواد به میان می‌آید، کیسه‌های دارای بافت لوله‌ای نرم برای بعد سوم بسیار برجسته یا نرم ‌شده کلاسیک‌تر، انتخابی در اولویت هستند.
تکنیک‌های بافت، مانند استفاده از مواد گرم مانند خز تقاضای زیادی دارند. حتی چهل‌تکه نیز از فرصت دیده شدن استفاده می‌کند.
همان‌طور که می‌دانیم، کیف‌ها نیز اشیایی طراحی و اغلب تکمیل شده با لوازم جانبی و اشیای فلزی گوناگون هستند. زنجیرهای غیرمعمول همه چیز تبلیغاتی خواهد بود، همان‌طور که دستگیره‌ها با هر چیزی که دیده‌ایم تفاوت دارند. ته‌رنگ؟ سَبُک و درخشان، حتی بهتر است اگر روکش طلا باشد، اما پولک و شفافیت نیز دارد.


مدهای کیف مردانه
بازار کیف مردانه معمولاً محدودتر در گزینش مواد، رنگ و طرز  ساخت است اما به همان اندازه به بازی با اشکال و حجم تمایل دارد.
کیف‌های بند‌دار، چه حجیم باشند و چه شباهتی بیشتر به کیف‌های دوشی کوچک داشته باشند، از بازخورد مثبت برخوردار خواهند شد.
کیف‌های نرم شبانه گزینه‌ای برای سفر با مد روز و راحتی خواهند بود. این‌ها به لطف تفاسیر متفاوت بسیاری از متخصصان مد که قبلاً آنها را به سکوی نمایش مد آورده‌اند، در کنار پیشنهادهای ساختارمندتر ارائه می‌شوند.
مفهوم مخصوص یک جنسیت، مفهومی موفقیت‌آمیز است اما وجوه تمایز خود را دارد. بیش از پیش، کیف‌های دستی جایگزین چمدان‌ها می‌شوند و به‌طور طبیعی با دنیای مردانه سازگار شده و بسیار نرم‌تر هستند.
مردان نیز می‌توانند بندهای دوش‌آویز را ترجیح دهند اما شکل‌های رایج مربعی‌شکل‌تر خواهند بود.
کیف کمری – بسیار موفقیت‌آمیز در فصول گذشته سال – با موقعیت جدید و گاهی با شکل جدید بسیار غیر‌معمول تکامل می‌یابد.
مواد فنی یا نمود بیشتر همچنان محبوب هستند به‌خصوص در قالب کوله‌پشتی که در گونه‌های کاری یا پیچیده‌تر نیز موجود است. لوازم جانبی با ظاهری انکارناپذیر از نظر شکل و جزئیات بیشتر.
سرانجام، مردان نیز می‌توانند کیف‌های خرید را برگزینند و جایگزین کوله پشتی کلاسیک بیش از حد استفاده شده کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید