نامی و مشتریانش یک خانواده هستند

0
32
رسام پلیمر نامی
رسام پلیمر نامی

مدیر فروش و بازرگانی رسام پلیمر نامی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: نامی و مشتریانش یک خانواده هستند

رسام پلیمر نامی در سال ۱۴۰۲، سه محصول جدید ارائه داد و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی سال خود را به پایان رسانید.
این تولیدکننده مواد اولیه کفش و پلی‌یورتان در سال‌جاری اتفاق‌های مهمی را از سر گذارند، هشتادمین سال خود را در این سال جشن گرفت و به بازار سرمایه راه یافت. همچنین نشان ۴ ستاره صادراتی دریافت کرد.
سامان نامی مدیر فروش و بازرگانی رسام پلیمر نامی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: هفته‌های آخر سال است و آخرین سفارش‌های سال را ثبت می‌کنیم و به لطف خدا سال خوبی را پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به وضعیت بازار در سال‌جاری عنوان کرد: با توجه به تورم و افزایش قیمت شدیدی که از پایان سال قبل آغاز شده بود و تا ابتدای سال نیز ادامه پیدا کرد، ما نیز با افزایش قیمت ۲۰ درصدی نسبت به میانگین سال گذشته روبرو شدیم. البته پس از این افزایش ۲۰ درصدی، دیگر تا پایان سال، افزايش قيمت آنچنانی نسبت به افزایش تورم‌هایی که سال قبل شاهد آن بودیم، نداشتیم.
مدیر فروش و بازرگانی رسام پلیمر نامی در پاسخ به این پرسش که نوسان ارز تاثیری روی قیمت‌ها به همراه نداشت، گفت: در زمینه ارز قادر به نوسان‌گیری شدیم. از نظر قیمتی، با شرایط ثابتی پیش رفتیم. از لحاظ بازار، صنعت کفش از تیر ماه به بعد وارد رکود شد که این رکود تا شب عید ادامه پیدا کرد؛ هرچند این رکود به دلیل رکود اقتصادی بر کل کشور حکمفرما بود و طبيعي است که روی صنعت ما نیز تاثیرگذار بوده است.
محصولات جدید نامی
نامی با اشاره به محصولات و خدمات جدید رسام پلیمر نامی تصریح کرد: در سال‌جاری از بابت محصولات و خدمات جدید خوب عمل کردیم. امسال سه محصول استراتژیک تولید و عرضه کردیم. مشتریان ما از این تولیدات راضی بودند و همکاران ما در مجموعه رسام پلیمر نامی نیز از نتیجه کار راضی بودند و نمره قبولی را دریافت کردند.

اهداف صادراتی نامی محقق شد
سامان نامی در مورد صادرات در رسام پلیمر نامی عنوان کرد: در سال‌جاری مجموعه نامی به اهداف صادراتی خود رسید. با توجه به این منظور که برنامه‌ریزی صادرات گسترده است و نباید روی فروش داخل اثر بگذارد؛ روش تامین داخلی ما مجزا بود و صادرات ما روی تامین داخلی تاثیری به همراه نداشت.
مدیر فروش و بازرگانی رسام پلیمر نامی همچنین عنوان کرد: شرکت رسام پلیمر نامی از سوی دفتر علمی – فناوری ریاست‌جمهوری جزو معدود شرکت‌های صادراتی شد که نشان ۴ ستاره را دریافت کردند. دفتر ریاست‌جمهوری برخی پارامترهای عمومی و اختصاصی را برای دریافت این نشان در نظر گرفته بود البته این محاسبات بر اساس آمار صادراتی سال قبل انجام گرفته بود که ما نیز بر اساس آمار صادراتی سال 1401 این نشان را دریافت کردیم. در سال 1402 میزان صادرات ما افزایش چشمگیری یافته است.
نامی با تاکید و اشاره بر این موضوع که به نشان 4 ستاره صادراتی و کلا به نشانه‌های ستاره‌دار صادراتی هیچ جایزه‌ای تعلق نمی‌گیرد و هیچ رانتی ندارد و این نشان بسیار معتبر است، تصریح کرد: برای دریافت این نشان، تمام شرکت‌های دانش‌بنیان مورد بررسی قرار گرفته بودند که ۵ شرکت ۵ ستاره و ۱۵ شرکت نشان ۴ ستاره دریافت کردند. نزدیک ۵۰ شرکت نیز ۳ ستاره و مابقی ۲ ستاره و یک ستاره شدند.

خانواده بزرگ نامی همراه با مشتریانش است
وی با تاکید بر این موضوع که نامی با مشتریانش جزو یک خانواده هستند، افزود: فراتر از مسائل تجاری، نامی مشتریان را جزو خانواده خود می‌داند. این موضوع در گرو تعاملاتی است که نامی با مشتریان خود دارد. سال ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیبی بود و در عبور از پیچ‌ها، ما همگی باهم بودیم و این موضوع از درک متقابل بین و ما مشتریان‌مان ناشی می‌شود و این درک همواره متقابل است. از همین‌رو این سرمایه بزرگی برای ما به‌شمار می‌رود که ناشی از اعتمادی است که مشتریان طی این ۸۰ سال به ما پیدا کرده‌اند و برای هر شرکتی این بزرگ‌ترین نعمت محسوب می‌شود.

تاسیس «خانه پلی‌یورتان»
مدیر فروش و بازرگانی گروه صنعتی نامی همچنین با اشاره به تعامل این شرکت با دانشگاه‌ها عنوان کرد: نامی به غیر از ارتباط با دانشگاه‌ امیرکبیر، وارد تعامل با دانشگاه صنعتی شریف نیز شده‌ است. همچنین به‌واسطه تاسیس «خانه پلی‌یورتان» که سال آینده قصد داریم این خانه را تاسیس کنیم، این تعاملات بیشتر خواهد شد. دانشگاه‌ها از اتفاقی که قرار است در ایران برای پلی‌یورتان روی بدهد، بسیار استقبال کردند که امیدواریم نتایج خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.
نامی همچنین درباره هشتادمین سالگرد گروه صنعتی نامی عنوان کرد: امسال ما در نمایشگاه تهران هشتادمین سالگرد نامی را جشن گرفتیم. این هشتاد سال، هشتاد سال تجربه و اعتمادی است که مشتریان به ما داشته‌اند، هشتاد سال تعاملی بوده که ما با مشتریان داشته‌ایم که این اتفاق بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود و برای ما افتخار است که در خدمت این صنعت بوده‌ایم، امیدواریم کمک قابل‌توجهی به صنعت کرده باشیم.
سامان نامی با اشاره به ورود رسام پلیمر نامی به بازار سرمایه عنوان کرد: طی چند سال اخیر که اقدامات لازم را برای ورود به بورس انجام می‌دادیم، پذیرش بورس خود را گرفته و در نمایشگاه تهران ‌نیز آن را اعلام کرده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید