نمایشگاه تبریز، با شکوه برگزار شد

0
236
نمایشگاه تبریز

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف و کفش، صنایع و محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و ملزومات وابسته تبریز، 22 الی 25 تیر ماه در تبریز برگزار شد.
در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت و تولیدکننده از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، همدان، قم، اردبیل و البرز و نمایندگی هایی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و امارات متحده عربی شرکت داشتند.


انواع کیف و کفش، پوست و چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرمسازی و شیمیایی، رنگ مربوط به صنایع چرم، تولید زیره و رویه کفش، یراق آلات، مواد اولیه، ماشین آلات کیف و کفش، ملزومات کفش و دستگاه‌های حکاکی از جمله محصولات ارائه شده در نمایشگاه تبریز بود.
نمایشگاه در دو سالن پروین اعتصامی و امیرکبیر برگزار شد. استاندار قم، استاندار تبریز، جمعی از نمایندگان مجلس از نمایشگاه بازدید کردند.
در نظرسنجی که سال گذشته انجام شده بود، شرکت‌کنندگان از سیستم سرمایشی و لوح‌های تقدیر نمایشگاه ناراضی بودند که در این دوره با تلاش و پیگیری شهرام دانشور و همکاری حبیب ماهوتی رئیس نمایشگاه بین المللی تبریز، این موارد برطرف گردید. با توجه به گرمی هوا در تیرماه سالن‌ها از تهویه خوبی برخوردار بودند و لوح‌های تقدیری نیز که شایسته اهالی صنعت چرم و کفش است به غرفه‌داران اهدا گردید.


نکته قابل توجه در این نمایشگاه حضور شرکت‌های تولیدکننده پلی‌یورتان در نمایشگاه بود. از طرفی دیگر افزایش تعداد بازدیدکنندگان از ترکیه این نوید را می‌داد که سال آینده شرکت‌کنندگان زیادی از ترکیه در نمایشگاه تبریز خواهیم داشت.


بیشتر تولیدکنندگان با وجود هزینه زیاد غرفه‌آرایی ترجیح داده بودند تا حضوری پررنگ‌تر و غرفه‌سازی داشته باشند.
ستاد برگزاری نمایشگاه نیز فضایی را به خود اختصاص داده بود تا بتواند از میهمانان ویژه پذیرایی کرده و همچنین پاسخگوی شرکت‌کنندگان باشد.
بنا به گفته شهرام دانشور، برگزار کننده نمایشگاه با توجه به استقبال قابل توجه صنف چرم و کفش قرار بر این شده است که سال آینده سالن شهریار نیز به سالن‌های نمایشگاه اضافه گردد.

مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید