قدرت رقابت با ترکیه را داریم

0
197
چرم پارس

گروه تولیدی چرم پارس با اندوخته‌ای غنی از ایده، طرح و اجرا، طی نیم قرن تلاش و کسب تجربه با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات کشور ایتالیا در صنعت چرم و کفش فعالیت دارد. این برند صاحب نام قادر شده است که در بخش طراحی و تولید، فعالیت‌های خود را در سطح استانداردهای اروپایی مطرح کند. چرم پارس همواره در نمایشگاه‌های مختلف چرم و کفش چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور دارد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته در نمایشگاه تبریز حضوری فعال داشته است.
درباره حضور چرم پارس در نمایشگاه تبریز، محمدرضا اخوت در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: در نمایشگاه صنعت پارچه ترکیه حضور داشتیم و همچنین در نمایشگاه کیف، کفش و مبلمان ترکیه نیز غرفه داشتیم. نتایج حضور ما در آنجا بسیار خوب بود که امیدواریم این نتایج، دستاوردهای پرباری برای کشور ما به همراه داشته باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در صنعت چرم مصنوعی با ترکیه رقابت می‌کنیم و مزیت‌های بسیاری نسبت به آنها داریم، به واسطه مواد اولیه‌ای که داریم این موضوع زمینه رقابت را برای ما افزایش داده و ما نیز تلاش می‌کنیم که از این میدان به دور نباشیم.
اخوت در ادامه یادآور شد: یکی از نیازهای بازار امروز تنوع به لحاظ رنگ است، ما نیز سعی می‌کنیم این نیاز را در بازار پوشش دهیم، از این‌رو چرم‌های خود را در تنوع رنگی بالا تولید می‌کنیم تا بتوانیم ویترین شکیلی در صنعت کفش و سایر صنایع داشته باشیم.
نیاز بازار را شناسایی و در این راستا گام برمی‌داریم. محصولات ما ترکیدگی و پارگی ندارند و اگر موردی در این زمینه باشد پاسخگو هستیم. در حقیقت یکی از مزیت‌های چرم مصنوعی ما نسبت به چرم‌های خارجی این است که نسبت به محصولات خود پاسخگو هستیم.
وی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از مزیت‌های اصلی محصولات چرم پارس شخصی‌سازی برای مشتریان است. ما قادر هستیم با توجه به مصرف مورد نیاز مشتریان و ویژگی‌هایی که در نظر دارند شخصی‌سازی انجام دهیم.

مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید