در مسیرمان ثابت قدم هستیم

0
95
افشین شادی مهر
افشین شادی مهر

در مسیرمان ثابت قدم هستیم

سلام بر عزیزانی که ما را دنبال می‌کنند.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، به خاطر دارم که پس از دوران سربازی، با دوستانم دور هم جمع می‌شدیم و از آینده صحبت می‌کردیم. شخصی که بزرگتر از ما بود و گاهی اوقات در جمع ما حضور پیدا می‌کرد، بعضی مواقع وارد بحث‌های ما می‌شد و نظر خود را می‌گفت و ما هم ایشان را قبول داشتیم و برایمان بسیار محترم بود. روزی به من گفت اگر علاقه داری که تحولی را در کشور ایجاد کنی باید شغل مناسبی را انتخاب کنی و اگر بتوانی در صنعت کفش دگرگونی ایجاد کنی حتما در کشور هم می‌توانی آن تحول را ایجاد کنی و من را به زنده‌یاد علیرضا فرهمند که آن موقع سردبیر مجله صنعت کفش بود معرفی کرد.
علیرضا فرهمند استاد روزنامه‌نگاری بود و ما زیر دست ایشان رشد کردیم. همان زمان وارد دانشگاه شدم و در رشته مدیریت درس خواندم و با خدابیامرز بانو آشنا شدم و ازدواج کردم. این اتفاقات تحولات بزرگی را در من بوجود آورد و سرعت رشد را در من زیاد کرد. با خود عهد بستم تقاص خون دوستانم را که در جنگ از دست داده‌ بودم، بگیرم و راهی جز برافراشتن پرچم کشورم در دنیا نداشتم.
تا به امروز هم همواره سعی داشتم همان رسالت فرهنگی و روزنامه‌نگاری خود را ادامه دهم و از مسیرم خارج نشوم و اخبار، گزارش و مقالات علمی ارائه دهم و تا به حال هم خدا را شکر نارضایتی در کار نبوده است. در حال حاضر نیز گویی اتفاقاتی در صنعت افتاده است که بعضی از همکاران ما مسیر را گم کرده‌اند و این موضوع باعث شده تا فرهنگ غلطی در صنعت ایجاد شود. ما وکیل، قاضی، تحلیل‌گر یا کارآگاه نیستیم. ما روزنامه‌نگار هستیم و اخبار را به اطلاع مخاطب می‌رسانیم و اطلاع‌رسانی می‌کنیم. حالا اگر بعضی‌ها از شنیدن خبر خوششان نمی‌آید، دال بر این نیست که ما کارمان را انجام ندهیم. ما در کار خود ثابت قدم هستیم و در این مدت 28 سال که تجربیات بسیاری را کسب کرده‌ایم و در اکثر نمایشگاه‌ها از ابتدا همراه بوده‌ایم، به عنوان یک رسانه جهت‌گیری خاصی نداشته‌ایم و همراه همه تشکل‌ها بوده‌ایم اما اگر یک یا چند تشکل تمایلی ندارند تا در این راستا حرکت کنند ما از مسیرمان منحرف نخواهیم شد و به راهمان ادامه می‌دهیم.
از شما سپاسگزارم که ما را دنبال می‌کنید، مجله را می‌خوانید و صفحه akhbar_sanat را که تنها صفحه مجله اخبار صنعت چرم و کفش در فضای مجازی می‌باشد را دنبال می‌کنید.

به امید روزهای بهتر
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید