تابناک چرم؛ مرکز فروش عمده چرم کیفی

0
264
کیف
کیف

اگر جزء علاقه مندان به اکسسوری‌های چرمی هستید، دست کم یک کیف چرمی در کمد اتاقتان خواهید داشت. اما مهمترین سوالی که در این باره مطرح میشود این است که آیا مطمعن هستید چرم مناسبی برای ساخت کیف استفاده شده است؟ آیا از دوام و طول عمر مناسبی برخوردار است؟ به نظر شما بهترین چرم طبیعی برای کیف بایستی شامل چه خصوصیاتی باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات نیاز است تا شناخت کافی و کاملی از چرم کیفی داشته باشید.

این در حالی است که اکثر تولیدکنندگان کیف‌های چرمی، کیفیت و مرغوبیت محصولات خود را در اولویت قرار میدهند از این رو به دنبال انتخاب و خرید چرم طبیعی برای کیف هستند. بنابراین اگر شما نیز جزء تولید کنندگانی هستید که کیفیت محصولات تولیدی و هم چنین جلب رضایت مشتریان برایتان اهمیت بسیاری دارد تا انتها همراه ما باشید. قصد داریم با بررسی مهمترین خصوصیات چرم طبیعی برای کیف به معرفی معتبرترین مرکزفروش عمده چرم کیفی بپردازیم.

چرم طبیعی کیفی

چرم طبیعی برای کیف چه خصوصیاتی دارد؟

در میان چرم‌های طبیعی، چرم گاوی و بزی به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی که از آن برخوردارند به عنوان بهترین چرم طبیعی برای کیف معرفی میشوند. ظاهر جذاب در کنار خصوصیات چرم طبیعی موجب شده است تا در تولید کیف‌های چرمی باکیفیت به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه شناخته شود. بنابراین برای آن که بتوانید مناسب‌ترین چرم طبیعی برای کیف را از تولیدکنندگانی همچون تابناک چرم خریداری کنید نیاز است در وهله‌ی اول با ویژگی‌ها و خصوصیات آن آشنا شوید که شامل موارد زیر است :

دوام و ماندگاری

زمانی میتوان کیفیت کیف‌‌های چرمی را تضمین کرد که چرم به کار رفته شده در آن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. البته لازم به ذکر است دوام و ماندگاری چرم طبیعی تحت تاثیر عواملی همچون شیوه نگهداری، عدم مجاورت در برابر نور مستقیم خورشید، حرارت و رطوبت میباشد.

استحکام و ضخامت

گفتنی است چرم طبیعی برای کیف بایستی به گونه‌ای که باشد که ضخامت و استحکام قابل قبولی برای کیف‌های چرمی به همراه داشته باشد. بنابراین این ضخامت و استحکام چرم طبیعی است که میتوان مراحل تولید و دوخت کیف‌های چرمی را بدون هیچ گونه مشکلی پشت سر گذاشت.

قابلیت رنگ پذیری

تنوع در رنگبندی کیف‌های چرمی این امکان را به علاقه مندان محصولات چرمی میدهد تا بتوانند متناسب با سلیقه‌ی خود کیف چرمی دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند. از این رو قابلیت رنگ پذیری چرم طبیعی برای کیف از مهمترین ویژگی‌ها برای آنها به شمار می‌آید. در تابناک چرم که به عنوان مرکز فروش عمده چرم کیفی فعالیت دارند، چرم‌هایی با قابلیت رنگ پذیری عرضه میشوند.

وزن چرم

جالب است بدانید که از نظر وزنی چرم طبیعی به دو دسته سبک و سنگین تقسیم بندی میشوند. از این رو برای تولید کیف‌های چرمی میتوان با در نظر گرفتن سلیقه و نوع استفاده مصرف کننده بهترین چرم طبیعی برای کیف را از میان چرم‌های سبک و سنگین انتخاب نمود. به عنوان مثال چرم‌های طبیعی بزغاله و بره به عنوان چرم سبک شناخته میشوند و چرم‌هایی همچون چرم گاو، شتر، گوساله، میش و غیره در دسته چرم‌های سنگین قرار دارند.

بهترین چرم طبیعی برای کیف

بهترین چرم طبیعی برای کیف کدام است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم در میان انواع چرم‌های طبیعی، چرم‌هایی که در ادامه معرفی میشوند به عنوان بهترین چرم طبیعی کیفی مورد استفاده قرار میگیرند.

چرم ورنی

اساسا زیبایی و شکل ظاهری در کیف‌های چرمی حرف را اول میزند. از این رو جذابیت ظاهری و براق بودن چرم ورنی موجب شده تا در لیست بهترین چرم کیفی قرار گیرد. گفتنی است چرم ورنی از پوست حیواناتی همچون گاو و گوساله به دست می‌آید و برای تولید کیف‌های مجلسی و مناسب مهمانی‌ها بیشترین کاربرد را دارد. در تابناک چرم میتوانید چرم ورنی را با تنوع رنگی بالایی و با قیمت مناسب خریداری کنید.

چرم الگانت

برای داشتن یک کیف چرم اصل تبریز لاکچری و بدون نقص میتوانید از چرم الگانت یا شبرو کمک بگیرید. چرم الگانت نوعی چرم طبیعی است که از ویژگی‌هایی همچون سطحی نرم و لطیف با وزنی سبک برخوردار میباشد. باید خاطر نشان کرد کیف‌های ساخته شده از چرم الگانت در برابر خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان میدهند و در دسته چرم‌های گران قیمت قرار دارد.

چرم فلوتر

چرم فلوتر را میتوان به عنوان بهترین چرم طبیعی برای کیف معرفی نمود. این در حالی است که برای تولید چرم فلوتر از پوست گاو استفاده میشود. انعطاف پذیری بالا، ضخامت بیشتر به نسبت انواع دیگر چرم‌های طبیعی و وجود برجستگی‌های ریز بر روی سطح نرم و صاف آن از ویژگی‌های چرم فلوتر به شمار می‌آید. تابناک چرم از جمله مراکز فروش عمده چرم کیفی است که چرم فلوتر را نیز با کیفیت عالی و با تنوع رنگی به مشتریان خود عرضه میکند.

چرم جیر

ماندگاری و دوام بالا در کنار ظاهری زیبا و آراسته همگی در چرم جیر خلاصه میشود. از طرف دیگر با توجه به این که برای تهیه چرم جیر از لایه زیرین پوست حیواناتی همچون گاو و گوساله کمک گرفته میشود، بنابراین از حالت مخملی شکلی برخوردار است. کاربرد آن در تولید انواع کیف‌های چرمی دوشی زنانه و مردانه موجب شده تا بتواند به عنوان بهترین چرم کیفی مورد استفاده بسیاری از تولیدکنندگان کیف چرمی قرار بگیرد.

چرم بزی

از دیگر چرم‌های کیفی میتوان به چرم بزی اشاره کرد. چرم طبیعی بزی به دلیل دارا بودن خصوصیاتی همچون انعطاف پذیری بالا، ضد آب ، جنس نرم، وزنی سبک، ظاهری زیبا باعث شده تا با استفاده از آن بتوان کیف‌های چرمی مرغوب و باکیفیتی را تولید کرد. از این رو چرم بزی را میتوان بهترین چرم طبیعی برای کیف معرفی کرد.

تابناک چرم ، مرکز عمده چرم طبیعی

جدول قیمت چرم طبیعی برای کیف

در این بخش میخواهیم قیمت بهترین چرم طبیعی برای کیف را که در تابناک چرم با بالاترین کیفیت تولید وعرضه میشود را در جدول زیر در اختیارتان قرار دهیم:

چرم طبیعی کیفیبازه قیمتی ( تومان)
چرم ورنی735.000 — 1.916.250 تومان
چرم الگانت778.750 — 2.069.250 تومان
چرم فلوتر456.750 — 2.262.000 تومان
چرم بزی168.000 — 710.500 تومان

باکیفیت‌ترین چرم کیفی را از کجا بخریم؟

زمانی میتوانید مرغوب‌ترین کیف چرمی را تهیه کنید که از بهترین چرم کیفی برای تولید آن استفاده شده باشد. با وجود این که تعداد زیادی از مراکز فروش چرم کیفی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند اما برای اطمینان از کیفیت و مرغوبیت چرم طبیعی برای کیف بایستی از فروشگاهی خریداری کنید که علاوه بر ضمانت محصولات خود، از تنوع مدل و رنگ بسیاری برخوردار باشد. تابناک چرم با توجه به آن که تمامی محصولات تولیدی خود را با هدف جلب رضایت مشتری به بازار عرضه میکند توانسته به عنوان معتبرترین مرکز فروش عمده چرم کیفی فعالیت خود را با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به آدرس https://tabnakcharm.com/ گسترش دهد. از این رو اگر به دنبال بهترین چرم کیفی هستید، تابناک چرم میتواند بهترین گزینه برایتان باشد.

چرم طبیعی برای کیف

تابناک چرم، برترین مرکز فروش عمده چرم کیفی

نزدیک به 12 سال است که تابناک چرم با هدف تولید و فروش با کیفیت‌ترین انواع چرم طبیعی گاوی و بزی فعالیت خود را آغاز نموده است. به منظور گسترش فعالیت خود و رفاه حال مشتریان، تابناک چرم در کنار فروش حضوری بستری را برای فروش آنلاین چرم نیز فراهم نموده است. در فروشگاه اینترنتی تابناک چرم، چرم طبیعی کیفی را در مدل‌هایی همچون مرسده، آستری گاوی، هورس و پولاپ عرضه میشود . البته باید خاطر نشان کرد تابناک چرم به صورت اختصاصی مدل‌های دیگری از چرم کیفی مانند هرمس، ریپل، اوریچ، ناپا بزی، شبرو بزی، رینو بزی و ماکرروکوی بزی تولید و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. از این رو با مراجعه به آدرس اینترنتیhttps://tabnakcharm.com/  فروشگاه اینترنتی چرم طبیعی تابناک چرم میتوانید از تمامی مدل‌ها و رنگ‌های انواع چرم طبیعی به ویژه چرم کیفی دیدن فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید