کمربند مردانه و سگک کمربند

0
49
کمربند مردانه و سگک کمربند

کمربند مردانه چرم، اکسسوری‌ای شیک و کاربردی است که می‌تواند استایل آقایان را به طور چشمگیری ارتقا دهد. این نوع کمربندها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و انتخاب مدل مناسب، به سلیقه شخصی، نوع استایل و موقعیت استفاده بستگی دارد.

نقش کمربند مردانه چرم در استایل آقایان

کمربند چرمی، علاوه بر کاربرد اصلی خود که نگه داشتن شلوار است، به عنوان یک اکسسوری نیز عمل می‌کند و می‌تواند به استایل آقایان ظاهری شیک، مرتب و آراسته ببخشد.

نکاتی که باید در انتخاب کمربند چرمی در نظر داشت؟

چرم طبیعی از نظر کیفیت، دوام و زیبایی، به مراتب از چرم مصنوعی برتر است. هنگام خرید، به رگه‌ها و خطوط طبیعی چرم توجه کنید. چرم طبیعی بوی خاص و دلنشینی دارد و در لمس کردن، نرم و لطیف است.

کمربندهای چرمی در مدل‌های مختلفی مانند ساده، سگک‌دار، طرح‌دار و … تولید می‌شوند. انتخاب مدل مناسب، به سلیقه شخصی و نوع استایل شما بستگی دارد

رنگ مشکی و قهوه‌ای، از رایج‌ترین رنگ‌ها کمربند مردانه هستند. انتخاب رنگ مناسب، به رنگ کفش، کیف و سایر اکسسوری‌های شما بستگی دارد.

کمربند باید به اندازه کافی بلند باشد تا به راحتی دور کمر شما بسته شود و سگک آن در جای مناسب قرار بگیرد.

به کیفیت دوخت، سگک و سایر اجزای کمربند توجه کنید. یک کمربند باکیفیت، می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند.

برای موقعیت‌های رسمی، از کمربندهای ساده و شیک استفاده کنید. برای موقعیت‌های غیررسمی، می‌توانید از کمربندهای طرح‌دار و اسپرت استفاده کنید. کمربند را طوری ببندید که نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشد.

از کمربند خود به خوبی مراقبت کنید. از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت خودداری کنید.

نقش کمربند مردانه چرم در استایل آقایان

نقش کمربند مردانه چرم در استایل آقایان

کمربند علاوه بر کاربرد اصلی خود یک اکسسوری محسوب می شود و به همین دلیل آقایان شیک پوش و کسانی که به جذابیت استایل خود اهمیت بیشتری می دهند و دوست دارند همیشه مرتب و آراسته به نظر برسند، در انتخاب این عنصر پوششی مهم، حساسیت بیشتری به خرج می دهند. به عنوان مثال بسیاری آقایان هنگام استفاده از کمربند چرم به دیگر عناصر پوششی خود نظیر عینک، پاپیون، کراوات، ساعت، کلاه، شال گردن و دیگر موارد نیز توجه می کنند. زیرا هر چقدر بین عناصر پوششی تناسب بیشتری وجود داشته باشد، بهتر می توان به پوشش و استایل جذاب تر دست پیدا کرد.

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان گفت که یکی از مهمترین عناصر تاثیرگذار بر استایل آقایان کمربند است. البته آقایان باید علاوه بر موارد نام برده در انتخاب گزینه مناسب جنس و نوع شلوار و حتی پیراهن خود را نیز در نظر بگیرند.

بهترین سگک برای کمربند چرم مردانه

بهترین سگک برای کمربند چرم مردانه

همه کمربندها از دو عنصر تسمه و سگک تشکیل شده اند و سگک نیز همانند تسمه در انواع مختلفی وجود دارد. بنابراین یکی از مهم ترین موارد در انتخاب کمربند چرم مردانه مناسب توجه به نوع سگک است. باید متذکر شد که جهت برخورداری از یک استیل زیبا، علاوه بر تسمه، جنس و نوع سگک نیز مهم است و باید سگک با مدل، رنگ و جنس تسمه تناسب داشته باشد.

انواع سگک کمربند شامل سکگ ریلی و سوزنی است و به طور کلی سگک ریلی نسبت به دیگر مدل ها برای کمربندهای چرم انتخاب بهتری می باشد. زیرا همانطور که در مطالب قبلی نیز به این نکته اشاره شد، کمربندهای چرم مردانه بیشتر مناسب استایل های رسمی هستند و آقایانی که به استایل های رسمی علاقمند هستند، کمربند چرم را به سایر موارد بیشتر ترجیح می دهند.

بهترین و مناسب ترین نوع سگک برای استایل های رسمی سگک ریلی است. پس آقایانی که می خواهند پوشش و استایل آن ها کاملاً بی عیب و نقص باشد بهتر است به همراه کمربند چرم گاوی خود یک سگ ریلی مناسب انتخاب کنند.

اندازه سگک نیز مهم است و معمولاً سگک های بزرگ بیشتر برای استایل های اسپرت مناسب هستند و از این رو انتخاب سگک بزرگ برای کمربند چرم باریک و پوشیدن آن به همراه کت و شلوار اصلاً انتخاب درستی نیست و تیپ آقایان را خراب می کند.

برای استفاده کمربند چرم مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که در ابتدای مطالب نیز به این نکته اشاره شد استفاده از کمربند چرم اصل زمانی می تواند روی استایل آقایان تاثیر چشمگیری داشته باشد که همه عناصر پوششی با آن هماهنگ و سازگار باشند. از این رو آقایان برای ایجاد تناسب بین کمربند اصل چرم و دیگر عناصر پوششی خود باید به نکات زیر توجه کنند.

طرح، رنگ و جنس کفش خود را در نظر بگیرند

یکی از قوانین قدیمی استایل که هنوز هم اهمیت ویژه ای دارد، ست کردن کمربند با کفش است. که دارای جنس رنگ و طرحی نزدیک به کمربند باشد.

مدل کمربند را بر حسب سبک پوششی خود انتخاب کنید

آقایان بر اساس سلیقه، موقعیت اجتماعی و جایگاه خود می توانند سبک پوششی دلخواه را انتخاب کنند. به عنوان مثال برخی از مردان علاقمند به سبک پوششی رسمی بوده و برخی دیگر دوست دارند استایل اسپرت داشته باشند.

به رنگ کمربند اهمیت بدهید

کمربند چرم مردانه معمولاً در رنگ های قهوه ای تیره، عسلی، طوسی و مشکی وجود دارد و کمربندهای قهوه ای چرم را به راحتی می توان با انواع کت و شلوار ست کرد. منتهی باید متذکر شد که کمربند قهوه ای چرم برای کت و شلوار مشکی انتخاب مناسبی نیست.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید