قاب‌های از جنس چرم کاکتوس برای آیفون!

0
142
قاب‌ چرم کاکتوس
قاب‌ چرم کاکتوس

قاب‌های از جنس چرم کاکتوس برای آیفون!

زومیت نوشت: شرکت OtterBox در CES 2024 از سری جدید قاب‌های گوشی آیفون از جنس چرم کاکتوس رونمایی کرد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از خبر آنلاین، از تلویزیون و ماشین لباس شویی گرفته تا ربات‌های انسان‌نما، همگی محصولاتی هستند که در رویداد CES به نمایش گذاشته می‌شوند؛ اما در این میان گاهی شاهد رونمایی از لوازم جانبی توسط شرکت‌ها هستیم. این بار OtterBox که به تولید طیف وسیعی از کیس‌های محافظ آیفون شناخته می‌شود، از عرضه قاب‌های جدیدی که از چرم کاکتوس ساخته شده‌اند، خبر داد.

طبق گفته OtterBox، قاب‌ چرم کاکتوس سری Symmetry طراحی سفت و سختی دارد و از ویژگی‌های دیگر آن‌ می‌توان به گوشه‌های تقویت‌شده به منظور جذب ضربه، لبه‌ای برجسته برای ایمن نگه‌داشتن دوربین، محافظت از نمایشگر و در نهایت محافظ +DROP اشاره کرد.
OtterBox از کاکتوس نوپال که بیشتر به نام گلابی خاردار شناخته می‌شود، چرم اکسسوری‌های جدید خود را تهیه می‌کند. تولید چرم کاکتوس به زمین، آب و منابع کمتری نسبت به تولید چرم سنتی نیاز دارد و هنگامی که بخشی از گیاه جمع‌آوری می‌شود، بقیه‌ی آن برای برداشت مجدد در آینده زنده و سالم می‌ماند.
کیس‌های جدید OtterBox در کنار بند چرم کاکتوس اپل واچ و کیف MagSafe ساخته شده از همان مواد به فروش می‎‌رسند. اولین قاب چرمی شرکت مذکور ۶۰ دلار قیمت دارد و از بهار ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.

بعضی افراد حاضر در رویداد CES ادعا کرده‌اند که چرم کاکتوس OtterBox نسبت به جایگزین چرم اپل، یعنی FineWoven، بهتر است. از آن‌جایی ک قیمت گوشی اکثر شرکت‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته، بهتر است قابی را برای دستگاه خود انتخاب کنید که بتواند از آن محافظت کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید