در امپکس با محصولات جدید حضور داریم

0
158
رسام پلیمر نامی
رسام پلیمر نامی

در امپکس با محصولات جدید حضور داریم

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، در صنعت کفش یک سابقه ۸۰ ساله دارد و در سال‌جاری نیز هشتادمین سال این شرکت جشن گرفته شد. این واحد تولیدی روز نخست با تولید کفش دست‌دوز کار خود را آغاز کرد، سپس وارد بنکداری کفش شد و پس از آن با بازرگانی مواد اولیه کفش شامل چرم، چسب و …. کار خود را ادامه داد.
در ادامه نیز به سمت صنایع شیمیایی کفش ورود پیدا کرد که در این حوزه با تولید گرانول پی‌وی‌سی کار خود را آغاز کرد که تا سال ۱۳۹۴ این تولید ادامه داشت. در حین تولید گرانول پی‌وی‌سی، این شرکت از سال 1388 در کنار تولید زیره‌های پلی‌یورتان، واردات مواد پلی‌یورتان را نیز آغاز کرد و در حقیقت جزو نخستین واردکنندگانی بود که واردات پلی‌یورتان را انجام داد. در ادامه نیز این شرکت تولید پلی‌یورتان را آغاز کرد.
این معرفی اجمالی از رسام پلیمر نامی را «سامان نامی» مدیر فروش رسام پلیمر نامی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد.

حضور در امپکس

سامان نامی در ادامه با تاکید بر حضور در نمایشگاه امپکس عنوان کرد: برای حضور در نمایشگاه امپکس مواد کفش‌های ورزشی جدید خواهیم داشت. همچنین مواد جدیدی داریم که مواد تخصصی در زمینه کفش‌های ایمنی است. در حقیقت این دو محصولات جدید ما هستند، البته محصولات قدیمی‌تر خود را نیز در نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

یک تجارت خانوادگی

نامی در ادامه عنوان کرد: هم‌اکنون در شرکت نامی حدود ۲۰۰ نفر نامی حضور دارند از نظر ساختار سازمانی خانواده نامی شامل اکبر، حسن، آیدین، آرش و سامان نامی هستند که جزو عضو هیات ‌مدیره گروه صنعتی نامی می‌شوند. آیدین نامی در بخش تولید، آرش نامی در بخش بازرگانی و تامین و اکبر و حسن نامی عضو هیات مدیره و بزرگ ما هستند.

تولید پلی‌یورتان در شرکت نامی

وی در ادامه درباره تولید پلی‌یورتان در ایران یادآور شد: پلی‌یورتان یکی از مواد ناشناخته در ایران بود، اما هم‌اکنون در داخل کشور تولید می‌شود. شرکت ما نیز به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان از پایه تولید پلی‌یورتان را آغاز کرد و در داخل شرکت بسیار دقیق روی تولید این ماده کار کرده است. مشتری‌های ما از این ماده بسیار استقبال کرده‌اند و محصولات جدیدی که تولید می‌کنیم یا محصولاتی که در دست تولید است، کنترل کیفیت روی آنها انجام می‌گیرد و بررسی‌های لازم برای تولید روی آنها صورت می‌گیرد. از سال ۱۳۹۸ که تولید انبوه خود را در این زمینه آغاز کردیم، با گذشت ۵ سال از عمر آن با مشکل خاصی در زمینه تولید پلی‌یورتان روبرو نشده‌ایم و قوی‌تر از گذشته جلو می‌رویم.

ارتباط با دانشگاه سهند

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به دانش‌بنیان بودن شرکت شما چه اقداماتی در راستای ارتباط با دانشگاه‌ها انجام داده‌اید، گفت: با دانشگاه صنعتی سهند تعامل داریم. یک آزمایشگاه مجهز که در واحد تولیدی خود داریم، در دانشگاه سهند نیز داریم که دانشجویان روی این حوزه در این آزمایشگاه کار می‌کنند و گروه تحقیق و توسعه شرکت ما با این دانشگاه در ارتباط تنگاتنگ قرار دارد.

ارتباط با رسانه

وی همچنین درباره ارتباط با رسانه‌ها عنوان کرد: حدود ۴ سال است با مجله اخبار صنعت چرم و کفش ارتباط داریم که در باب صداقت کاری بسیار از این نشریه خرسند هستیم. موضوع دیگر تیراژ مجله است و در رابطه با این مجله رضایت ما فعالیتی است که این رسانه در فضای مجازی انجام می‌دهد.

تولید ۳۰ گرید در شرکت نامی

مدیر فروش گروه صنعتی نامی درباره گریدبندی محصولات نامی عنوان کرد: ما از تولید گریدهای سنتی عبور کرده‌ایم که هم برای خود ما و هم برای مشتریان‌مان منسوخ شده است، به عبارتی سه گرید معروف گذشته از دور خارج شده‌اند. هم‌اکنون بالای ۳۰ گرید تولید می‌کنیم و با توجه به این موضوع که به صورت تخصصی در حوزه کفش کار می‌کنیم، گرید‌بندی‌های مختلف مختص تخصص مورد نظر را تولید می‌کنیم و در این راستا همپای تولید‌های جهانی پیش می‌رویم و برای هر سبک کفشی گرید همان کفش را تولید می‌کنیم.
برای نمونه در زمینه تولید کفش‌های ورزشی یک گرید وجود ندارد، در دنیا در زمینه کفش ورزشی ۵ گرید وجود دارد که ما نیز با همین تخصص پیش می‌رویم.
اگر کفش‌های ورزشی با برندهای مختلف را بررسی کنید متوجه می‌شوید که گریدها و سبک و مواد آنها با هم متفاوت است ما نیز برای هر نوع مدل خود، مواد مخصوص به آن را تولید می‌کنیم که این مورد هم برای صندل، هم کفش‌های پرسنلی، هم برای کفش‌های روزمره و هم برای کفش‌های ورزشی، ایمنی و کار صدق می‌کند. در حقیقت زمانی که مشتری به ما اعلام نیاز می‌کند ما براساس نیاز مشتری مواد آن را تولید کرده و تحویل می‌دهیم.
نامی در پاسخ به این پرسش که آیا مشتری جدید می‌گیرید، گفت: بله هر مشتری که در تخصص حوزه ما باشد ما از آنها استقبال می‌کنیم و مشتریانی که نیاز خاص داشته باشند ما نیاز آنها را تامین خواهیم کرد. سال ۱۴۰۲ را بر همین منوال پیش می‌رویم.

حضور نامی در تمامی نمایشگاه‌ها

مدیر فروش گروه صنعتی نامی در پاسخ به این پرسش که چرا شرکت نامی در تمامی نمایشگاه‌ها حضور دارد، گفت: این سیاست شرکت ماست واحد تحقیق و توسعه ما به صورت مرتب در حال به روز کردن تولیدات جدید است، بنابراین طبیعی است یکی از جاهایی که ما می‌توانیم این محصولات جدید را ارائه بدهیم همین نمایشگاه‌هاست.
مورد دوم این است که ما به واسطه گستره مشتریانی که در سطح کشور داریم، نمایشگاه را بهترین فرصت برمی‌شمریم که با این مشتریان و دوستان خود دید و بازدید داشته باشیم. همچنین موضوع دیگر با توجه به اینکه محصولات ما قابل رقابت با محصولات خارجی است، از امسال نمایشگاه‌های خارجی را نیز با قدرت هر چه بیشتر شرکت می‌کنیم. بنابراین در نمایشگاه‌های آیسف و قاضی‌آنتپ ترکیه و نمایشگاه پی‌یو تک اوراسیا آینده را حضور خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید