وزنه برداری با کفش های مخصوص دویدن ممنوع؟!

0
339
وزنه برداری با کفش های مخصوص دویدن ممنوع؟!

به گفته یک متخصص علوم ورزشی، پوشیدن کفش مناسب برای بلند کردن وزنه می‌تواند به پیشرفت سریعتر و جلوگیری از آسیب ورزشی کمک کند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از سایت انتخاب، یک متخصص علوم ورزشی، پوشیدن کفش مناسب برای بلند کردن وزنه می‌تواند به پیشرفت سریعتر و جلوگیری از آسیب ورزشی کمک کند.

به گزارش بیزینس اینسایدر، کفش‌های وزنه برداری نسبت به کفش‌های دویدن بالشتک ثبات و موقعیت قوی تری ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند به مبتدیان در یادگیری فرم مناسب و حفظ دامنه حرکتی مناسب در تمرینات کمک کنند.

همزمان با پیشرفت وزنه برداری، استفادا از کفش‌های نامناسب، ممکن است پیشرفت شما را کاهش دهد. به گفته جیک بولی، متخصص و  کارشناسی ارشد علوم ورزشی، کفش‌های ویژه دویدن می‌توانند مانع وزنه برداری شما شوند، زیرا کف ضخیم مانعی بین پا و کف شما ایجاد می‌کند.

در مقابل، کفش‌های وزنه برداری می‌توانند به بهبود فرم و عملکرد ورزشکار کمک کنند. کفش‌های وزنه برداری دارای سه ویژگی اصلی هستند که با سایر کفش‌های تمرینی تفاوت دارند.

پاشنه بلند طراحی شده برای کمک به قرار دادن بدن در وضعیت شروع بهتر برای حرکاتی مانند اسکوات، تمیز کردن و پرس پا

بخش زیرین محکم برای تثبیت پا و مچ پا

بند‌های مناسب‌تر برای نگه داشتن پا‌ها در حالت مناسب


کفش‌های وزنه برداری به شما این امکان را می‌دهد که از موقعیتی قوی‌تر و با ثباتتر شروع کنید، که به شما کمک می‌کند وزن بیشتری را با فرم خوب در تمام محدوده، حرکت دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید