لیست گران ترین کفش و کتونی جهان در سال ۲۰۲۴

0
80
لیست گران ترین کفش و کتونی جهان در سال ۲۰۲۴

 اگر از کفش مناسبی استفاده نکنید، مطمئنا پاهایتان، یا زانوهایتان و یا کمر و پشتتان دچار مشکل شده و در بلند مدت عواقب خطرناکی در انتظارتان خواهد بود و یا استایلیتان زیبایی لازم را نخواهد داشت. کفش های با کیفیت و زیبا و خوش رنگ معمولا گران تر هستند از کفش هایی که کیفیت کافی و یا زیبایی لازم را ندارند و در ساخت آنها از متریال مناسب استفاده نشده است. اما این گرانی های گاهی به قدری بالا می رود که دیگر ربطی به بیشتر بودن کیفیت کفش و یا کتونی مورد نظر نمی ندارد. با خواندن این مقاله هنگام خرید کتونی و کفش دیگر از قیمت های ۲ یا ۳ میلیونی آنها گلایه ای نخواهید داشت … به هر حال اگر شما هم مثل ما قبل از مطالعه این مقاله و درج آن به زبان فارسی برای شما عزیزان، کنجکاوید که گران ترین کفش و کتونی کل جهان چه مدل هایی هستند و از چه برند هایی می باشند، پس ادامه مطلب را هم با ما همراه بمانید.

لیست گران ترین کفش ها و کتونی های جهان

شاید باورش برایتان سخت باشد اما در جهان، در حال حاضر کفش هایی هستند که برچسب قیمتی روی آنها برابر با ۲۰ میلیون دلار است، جالب است نه ؟ برخی از افراد پاهایشان به هر متریالی غیر از طلا حساس است و مجبورند که کفش هایی بخرند که از طلا ساخته شده است !!! ۱۰ مورد از گران ترین کفش ها و کتونی های جهان از کفش های پاشنه بلند گرفته تا اسپرت و مجلسی قیمت هایی بیشتر از ۲ میلیون دلار دارند و با وجود اینکه برخی از آنها طلا کاری شده می باشند، اما برخی نیز واقعا از نظر ظاهری چیزی برای گفتن ندارند اما …

۱ – کفش Moonstar توسط آنتونیو ویتری

این کفش گران ترین کفشی است که تاریخ به خود دیده است، در سال ۲۰۱۹ در هفته مد ( ساخت ایتالیا طراحی شده در امارات ) معرفی شدند. پاشنه های کفش از طلای خالص ساخته شده اند و با ۳۰ قیرات الماس دیزاین شده اند. چیزی که علاوه بر این طلا و الماس باعث شده که قیمت این کفش اینگونه گران باشد، ای است که در ساخت آن از تکه ای از یک شهاب سنگ که قدمت آن به سال ۱۵۷۶ باز می گردد استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کفش را آقای آنتونیو ویتری به عنوان ادای احترامی به برج خلیفه دبی ساخته است و پاشنه های آن همانند این برج طراحی شده اند.

۲ – کفش پاشنه ای طراحی شده توسط Jada Dubai و Passion Jewelers 

این کفش توسط این دو طراحی معروف و بسیار خفن دنیای مد و فش طراحی شده است. بعد از کفشی که در پاراگراف قبلی معرفی شد، این کفش گران ترین کفش در کل جهان به شمار می رود و قیمتی در حدود ۱۷ میلیون دلار دارد، این کفش نیز در دبی و در برج العرب معرفی شد و متریالی که در ساخت آن استفاده شده است، طلا – ابریشم و چرم می باشد. در ساخت این کفش همچنین از ۲۳۶ قطعه الماس به همراه یک الماس ۱۵ قیراطی رنگ D در نزدیکی انگشتان پا استفاده شده است. ساخت این کفش توسط کفاشانی که مشغول به کار بودند، در حدود ۹ ماه طول کشیده است.

کفش پاشنه ای طراحی شده توسط Jada Dubai و Passion Jewelers

۳ – کفش پاشنه ای ۱۵ میلیون دلار دبی وینگهام Debbie Wingham

تا به حال تا چه مبلغ هدیه دریافت کرده اید ؟ هدیه ۱۵ میلیون دلاری دیده اید ؟ بله درست است، این کفش که توسط فردی برای یکی از اعضای خانواده اش و برای تولید ۳۰ سالگی این فرد سفارش داده شده است، قیمتی برابر با ۱۵ میلیون دلار دارد و جایگاه سوم را به دست آورده است، فرآیند ساخت این کفش بیش از ۱۰۰ طول کشیده است و در ساخت آن از سنگ هایی بسیار قیمتی استفاده شده است که توسط خردی که آن را سفارش داده بود، فراهم شده بودند. استفاده از الماس های صورتی ۳ قیراطی و الماس های سفید یک قیراطی نمای این کفش و طراحی آن را منحصر به فرد ساخته است. بدنه کفش از پلاتین ساخته شده است و پلاک های تزئینی روی آن طلای خالص می باشند. حتی رنگ قسمت هایی که از چشم هم ساخته شده اند نیز به طلایی تغییر داده شده است، حتی نخی که برای دوخت قسمت های مختلف آن نیز استفاده شده است، نخ طلای ۲۴ عیار خالص می باشد،

۴ – کفشی که به سمت رئیس جمهور جورج بوش پرت شدند.

در سال ۲۰۰۸ و در یک نشست خبری بود که منتذر الزیدی، خبرنگار عراقی کفش های خود را به سمت آقای جورج بوش پرت کردند، شاید سازنده کفش و خبرنگاری که کفش را به سمت جورج بوش پرت کرد هیچ گاه فکرش را نمی کردند که این کفش به قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری شد و طراح آن، تنها در یک هفته تعداد ۳۰۰ هزار جفش از این کفش را سفارش گرفت.

5 – کفش اسپرت و کتونی نایک مایکل جردن در سال ۱۹۹۸ به قیمت ۲.۲ میلیون دلار

این محصول هیچ تفاوتی با یک کتونی نایک معمولی ندارد و تنها تفاوتش این است که توسط مایکل جردن سفیر برند نایک در معرفی محصولات سری جردن و در بازی قهرمانی NBA 1998 پوشیده شده است. رنگ اصلی این کفش قرمز و مشکی می باشد و از سری ایر جردن ۱۳ است، اخیرا این کفش اسپرت بی نظیر توسط حراجی ساتیبز به قیمت ۲.۲ میلیون دلار خریداری شده است و تصور می شود به قیمت های خیلی خیلی بیشتر از این مبالغ فروخت هشود، چراکه طرفداران خاص خود را دارد و افرادی هستند که حاضرند برای خرید کتونی مشکی مورد نظر هر مبلغی پرداخت کنند.

کفش اسپرت و کتونی نایک مایکل جردن در سال 1998 به قیمت 2.2 میلیون دلار

6 – اسلیپر سیندرلا استورات ویتزمن به قیمت ۲.۲ میلیون دلار

به صورت کلی مجموعه کفش های استوارت ویتزمن قیمت بسیار بالایی دارند و این دومین کفش گران قیمت از مجموعه این طراح کفش ایتالیایی است. در ساخت این کفش از تعداد ۵۶۵ قطعه الماس Kwiat استفاده شده است، قطعات الماس بر روی یک بدنه پلاتین می باشند و همچنین در کفش سمت راست از یک الماس آمارتو ۵ قیراطی، که به تنهایی قیمت آن بیش از ۱ میلیون دلار است نیز استفاده شده است. این کفش که در ساخت آن از چرم نیز استفاده شده است توسط  خواننده کانتری آلیسون کراوس در اسکار سال ۲۰۰۴ پوشیده شده است.

7 – کفش تام فورد نیک کانن طراحی شده توسط Jason Arasheben

و اما لیست کران ترین کفش ها و کتونی های جهان در سال ۲۰۲۴ را با این محصول از طراح معروف Jason Arasheben به اتمام می رسانیم، کفشی مردانه که در ساخت آن از جواهرات بسیار زیادی استفاده شده است. به صورتی که تعداد ۱۴ هزار الماس ریز سفید و روشن برای دیزاین رویه استفاده شده است و نکته جالب این است که این الماس ها بر روی طلای سفید نصب شده اند. وزن الماس استفاده شده در حدود ۳۴۰ قیراط است و فقط هزینه ساخت این کفش حدود ۲ میلیون دلار بوده و قیمت آن مشخص نیست و نکته بسیار بسیار مهم تر از همه این موارد، این است که تکمیل و ساخت این کفش بی نظیر در حدود ۱۰۰۰ ساعت یعنی یک سال طول کشیده است.

منبع : eghtesadafarin

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید