در نمایشگاه کیف و کفش گـاردا همه به آینده می‌نگرند

0
37
نمایشگاه کیف و کفش گاردا
نمایشگاه کیف و کفش گاردا

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، نوآوری همچنان محرک آینده نمایشگاه ریوا دل گاردا است، نمایشگاهی که با «دهکده نمایشگاهی» باز می‌گردد تا پذیرای استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، نهادها و متخصصان باشد و برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ نوآوری و ایجاد فرصت‌های شبکه‌سازی و تجاری بین شرکت‌های نوظهور و نقش‌آفرینان تثبیت‌شده طراحی شده است.
در ژانویه 2024، نمایشگاه کفش اکسپوریواشو و کیف گاردا با جشن گرفتن صدمین دوره خود، به گذشته باشکوه خود احترام گذاشت اما همچنان به آینده می‌نگرد و به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید و نوآورانه از طریق پروژه‌هایی مانند دهکده نوآوری خرده‌فروشی می‌پردازد.


هفت شرکت جدید و استارتاپ نوآور از 6 کشور، محصولات و خدمات‌شان را که به صنعت کفش، کالاهای چرمی و لوازم جانبی مد اختصاص یافته بود، به توزیع‌کنندگان و غرفه‌داران ارائه کردند و از فرصت مشارکت در رقابت استارتاپی بهره گرفتند و برنده در جایگاه غرفه‌دار در دوره ژوئن 2024 نمایشگاه کفش و کیف ریوا مشارکت خواهد کرد.
مشارکت‌کنندگان اصلی این دوره از دهکده نوآوری خرده‌فروشی عبارتند از:

BEAWaRe (ایتالیا)
BEAWaRe راهکاری برای ردیابی دیجیتال اجباری زباله‌های صنعتی به‌شمار می‌رود و موجب کاهش آن و دسترسی آسان‌تر به بازار اقتصاد چرخشی می‌شود.
این نرم‌افزار به دیجیتالی کردن و خودکارسازی انواع زباله می‌پردازد. به لطف تحلیل داده‌ها از طریق هوش مصنوعی است که این نرم‌افزار به تحلیل و تجزیه تولید زباله برای کاهش ضایعات می‌پردازد و فرصت‌های اقتصاد چرخشی احتمالی را شناسایی می‌کند.
این نرم‌افزار ناکارآمدی‌های تولید را شناسایی می‌کند، راهبرد‌هایی را برای بهبود عملکرد ارائه می‌دهد و دی‌اکسید کربن ذخیره‌شده و تأثیر مثبت ایجادشده از طریق اقدامات پایدار را اندازه می‌گیرد.

دیتا بوتیک (ایتالیا)
Data Boutique بازار داده تجزیه و تحلیل‌شده تحت وب است و به برندها و خرده‌فروشان اجازه می‌دهد به داده‌های خام وب، همچون قیمت‌ها، مارک‌داون‌ها، بررسی‌ها و مکان‌‌یاب‌های فروشگاه – با کسری از هزینه و زمان، بدون اطلاع از تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشند.

فایندز FINDS (فرانسه)
فایندز، راهکاری جامع برای مدیریت موجودی مازاد و طراحی شده برای صنعت مد است که روندهای مرتبط با مدیریت موجودی فروخته نشده را خودکارسازی می‌کند، مراکز فروش و شرکای خارجی از جمله خرده‌فروشان با قیمت تخفیف‌خورده، سازمان‌های غیردولتی و بازیافتگرها را هدف قرار می‌دهد. این پلتفرم موجب بهبود بخشیدن حالت چرخشی و کارایی و افزایش حاشیه فروش مجدد می‌شود.

جنیون وی Genuine Way (سوئیس)
جنیون وی به مثابه راهکارهای نرم‌افزار به ‌عنوان سرویس را با هدف فعال کردن انتقال دیجیتال و سبز برندهای شرکتی است. با استفاده از نرم‌افزار و بلاکچِین است که جنیون وی، برندها و تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا در مورد زنجیره تامین، تولید و داده‌های راهبری زیست‌محیطی، اجتماعی و ابرشرکتی خود شفاف‌تر شوند.
ریترنز iF Returns (اسپانیا)
راهکار ایف‌ریترنز، پلتفرم بازده برندی است که داده‌ها را گرد می‌آورد و این تجربه را با ارائه فناوری طبقه‌بندی بازگشت و ردیابی که افزایش‌دهنده سرعت بازگشت و حذف کننده تماس با مشتری است، ساده می‌کند و ادغام‌هایی تحلیلی را ارائه می‌دهد که مقرون به‌صرفه‌ترین جریان لجستیک را تعیین و حداکثر ارزش یا بازیافت را بازیابی می‌کند.

کیو ایکس QX (لهستان)
تجربه و وفاداری مشتری وب 3 برای برندها، خرده‌فروشان و مراکز خرید که زیرساخت نرم‌افزار وب 3 در جایگاه نرم‌افزار به‌عنوان سرویس را فراهم می‌کند تا برندها و خرده‌فروشان بتوانند برنامه‌های تلفن همراه، برنامه‌های وفاداری و مراکز خرید خود را با دارایی‌های دیجیتالی تقویت کنند و باعث افزایش فروش، تعامل و وفاداری خرید شوند .

تنگیوا Tengiva (کانادا)
Tengiva سیستم زنجیره تامین منسوجات است که آینده دیجیتالی توزیع، خرید و مدیریت داده مدل بنگاه ‌به ‌بنگاه را امکان‌پذیر می‌کند. برای نمایشگاه‌های تجاری، انجمن‌ها، نمایندگان و غیره، سیستم کاملی را برای ایجاد بازارها/ سالن‌های نمایشگاه‌ با چندکارپرداز فراهم می‌کند که در آنجا مشتریان بتوانند منسوجات را تبلیغ، توزیع و تامین کنند. پایگاه داده مرکزی موادی را برای برندها و تولیدکنندگان پوشاک فراهم می‎آورد تا به کنترل، ردیابی و ادغام تمام اطلاعات بپردازند. برای شرکت‌های کوچک دارای منابع در مقیاس کوچک، دسترسی به بازارهای دیجیتال و سالن‌های نمایشگاه را با درگاه مرکزی اینترنتی فراهم می‌کند.

دهکده نوآوری خرده فروشی
دهکده نمایشگاهی پذیرای استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، نهادها و متخصصان و طراحی‌شده برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ نوآوری و ایجاد فرصت‌های شبکه‌سازی و کسب‌و‌کار بین شرکت‌های نوظهور و نقش‌آفرینان تثبیت‌شده است. این فرصتی مهم برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار، نوآوری‌های صنایع کفش و لوازم جانبی را از طریق پروژه‌های به نمایش گذاشته شده توسط استارتاپ‌ها و شرکت‌های جدید در فضای اختصاصی می‌بینند.


رقابت استارتاپ‌ها
دهکده نوآوری نه تنها منطقه‌ای نمایشگاهی، بلکه فرصتی برای استارتاپ‌هاست تا در مقابل مخاطبان نمایشگاه کفش و کیف ریوا و هیات داوران متخصصان صنعت، درباره محصول یا خدمات خود صحبت کنند. شرکتی که برنده مسابقه استارتاپی شود، می‌تواند در دوره بعدی نمایشگاه در جایگاه غرفه‌دار مشارکت جوید.


ترجمه: شادی کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید