چگونه چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

0
494
چرم طبیعی
چرم طبیعی

چگونه چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از فارس، محصولات چرم طبیعی به دلیل بهره گیری از مواد ارگانیک و اصیل از ارزش بالایی برخوردار هستند. یکی از این محصولات چرم که برای مردان و زنان از اهمیت بالایی برخوردار است کفش چرم طبیعی است که در تنوع بسیار بالا و طرح ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می شوند.

کفش چرم طبیعی دارای دوام و زیبایی فوق العاده ای است و با هر نوع لباسی ست می شود. اگر به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهید قطعا خرید کفش چرم طبیعی را در برنامه خود قرار دهید. مسلما کفش چرم طبیعی درون کمد پوشیدنی های شما خودنمایی می کند. در صورتی که قصد خرید کفش چرم داشته باشید باید مراقب کفش های چرم مصنوعی باشید که با دقت بسیار و فناوری جدید و بسیار نزدیک به ظاهر کفش چرم طبیعی تولید می شوند و می توانند هر خریداری را به اشتباه بیاندازد.

چگونه چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

چگونه چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟

چرم طبیعی دارای تفاوت هایی با چرم مصنوعی است که با دقت بر روی آن ها می توان آن محصول را تشخیص داد. اگر می خواهید چگونگی تشخیص کفش چرم طبیعی با کفش چرم مصنوعی را دریابید با ما همراه باشید.

کفش چرم طبیعی را بو کنید

یکی از ویژگی های چرم طبیعی وجود بوی چرم طبیعی با منشا پوست حیوانات است. در حالیکه چرم مصنوعی دارای بویی شبیه به پلاستیک با ترکیبات شیمیایی است و بوی چندان خوشایندی نیست.

سطح روی کفش چرم طبیعی را لمس کنید

اگر سطح کفش چرم طبیعی را لمس کنید با بافت نا منظم و گاه با دانه هایی بر روی سطح آن روبرو می شوید. در حالی که سطح کفش چرم مصنوعی بسیار صاف، یکنواخت و صیقل است. همچنین به دلیل انعطاف پذیر بودن چرم طبیعی با فشار دادن انگشت روی سطح چرم طبیعی، کشیدگی در اطراف آن ایجاد شده و دوباره به حالت اولیه باز می گردد ولی در چرم مصنوعی با فشار دادن روی سطح، حالت فرو رفتگی روی سطح باقی مانده و منجر به چین و چروک می شود.

پرز پشت چرم طبیعی را بررسی کنید

چرم طبیعی دارای رشته ها و بافت های در هم تنیده است و اگر پشت چرم طبیعی را نگاه کنید، سطحی پرز مانند را مشاهده می کنید. در حالی که پشت لایه چرم مصنوعی بافتی یکنواخت و بدون پرز دارد. در هنگام خرید کفش چرم طبیعی با بررسی لبه ها و پشت لایه آن می توان به طبیعی یا مصنوعی بودن آن پی ببرید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید