مدل‌های جدید بیتاپاسارگاد در نمایشگاه شابز

0
1865

شرکت بیتاپاسارگاد از جمله شرکت‌های موفق صنعت چرم و کفش است که سال‌ها با مدیریت درست و برقراری تعامل با دیگر شرکت‌های موفق توانسته به کار خود ادامه دهد و برای افراد بسیاری نیز کارآفرینی کند. اواخر آذرماه یکی دیگر از نمایشگاه‌های زیره این شرکت در پاساژ امیرکبیر تبریز در مجموعه نگین برگزار شد. از سوی دیگر به گفته مدیرعامل این مجموعه پانزده مدل جدید این شرکت به زودی در نمایشگاه ایران‌شابز رونمایی خواهد شد.

حمیدعشقی مدیرعامل شرکت بیتاپاسارگاد درخصوص نمایشگاه زیره در تبریز می‌گوید: با توجه به اینکه بخشی از فعالیت‌های ما در راستای کارآفرینی است، بنابراین بسیار خوشحال می‌شویم که چرخه تولید بچرخد و همه تولیدکنندگان بتوانند به طور شایسته کار کنند. حال در این میان مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که تمایل داشته باشند با ما کار می‌کنند و از مدل‌ها، نمونه‌ها و سبک‌های کار ما باخبر می‌شوند. از سوی دیگر اگر کیفیت کار این مجموعه‌ها نیز بالا باشد ما خودمان تولیدات شان را خریداری می‌کنیم.

بیتاپاسارگاد؛ زیره‌سازی که کپی نمی‌کند
مدیرعامل مجموعه بیتاپاسارگاد خاطرنشان می‌کند: من معتقدم که در صنعت ما باید نسل جوان را وارد این عرصه کنیم و به کمک ایده‌ها و خلاقیت‌های این جوانان به قدری تنوع مدل ارائه بدهیم که کسی هوس نکند کار خارجی خریداری کند. مسلما تحقق این امر تنها با نوآوری، ایده و مدل‌های متنوع ایجاد می‌شود. اگرچه امروز در این صنعت کپی‌کار بسیار زیاد است اما من به همه دوستان سفارش می‌کنم که مطلقا کپی نکنیم و خلاقیت و ایده خودمان را خلق کنیم. ما حتی می‌توانیم روی زیره‌های قدیمی کار کنیم و تمام نمونه‌های آن را به‌روزرسانی کنیم.
عشقی با بیان اینکه برای رقابت در بازار باید فعالیت‌مان را افزایش دهیم، می‌افزاید: چون بازار امروز، بازار رقابت سالم است باید فعالیت‌مان را بیشتر کنیم تا در این بازار بتوانیم نقش بسزایی داشته باشیم. به همین دلیل ما علاوه بر ایجاد ارتباط با همکاران جدید، ارتباطات و مراودات کاری‌مان را با دوستان و همکاران قدیمی حفظ کرده‌ایم. به طوری که در حال حاضر با آقای رشیدی شریک قدیمی‌مان هنوز کار می‌کنیم و از نظرات یکدیگر در کارها بهره می‌بریم. چرا که من معتقدم موفقیت درمجموعه‌ها به دست می‌آید به همین دلیل هنوز از تفکرات دوستان‌مان استفاده می‌کنیم.

همکاری بیتاپاسارگاد با دیگر شرکت‌های خوب و نامی
حمید عشقی می‌گوید: در حال حاضر با شرکت لیموطب همکاری داریم و یک کار مشترک انجام می‌دهیم و مدل‌های حاصل از این همکاری را بهمن‌ماه امسال ارائه خواهیم داد. از سوی دیگر با آقای دناک نیز همکاری داریم البته ایشان مجزاتر کار می‌کند اما ایشان پیشکسوت ما هستند و ما مراودات کاری خوبی با همدیگر داریم.
مدیرعامل بیتاپاسارگاد در خصوص وضعیت فعلی بازار نیز می‌گوید: به نظر من وضعیت بازار همیشه دست خود شرکت‌ها است؛ یعنی ما هرچقدر فعالیت بیشتری داشته باشیم بازارمان بهتر است. به عبارت دیگر بازار ایران بازار خوبی است و هرکس می‌گوید بد است به دلیل کم‌کاری خودش است. چرا که الان مردم کار ایرانی با کیفیت را دوست دارند بنابراین تولیدکنندگان باید به سمت به‌روز شدن حرکت کنند و مدل‌های جدید ارائه بدهند. البته کیفیت اصل کار ما است است چون ما به نوعی شریک جیب مردم هستیم و باید کار باکیفیت دست مردم بدهیم.
عشقی در پایان می‌گوید: طی ده روز آینده 15مدل جدید به بازار ارائه می‌دهیم که مدل‌های مختص شب عید و بهار است. در نمایشگاه ایران شابز از کالاهای‌مان رونمایی می‌کنیم.

همکاری به قدمت 30 سال با حمید عشقی
داوود دادپور مدیر مجموعه زیره نگین بیش از 35 سال است که در کار کفش فعالیت می‌کند و دوسالی است که فروشگاه را به شریک خود سپرده و وارد کار زیره شده است. وی با بیتاپاسارگاد نیز همکاری دارد و در محل کار خود پذیرای نمایشگاه زیره بیتاپاسارگاد شده است.
داوود دادپور می‌گوید: با حمید عشقی از 30 سال پیش آشنا هستم یعنی از زمانی که ایشان جوانی 17 ساله بود تا به امروز با وی کار کرده‌ایم و مراوده کاری داریم. به طوری که در حال حاضر تمام محصولات بیتاپاسارگاد از طریق ما در تبریز توزیع می‌شود. وی درخصوص وضعیت بازار نیز می‌گوید: وضعیت بازار بد نیست، ما هم کارهای‌مان را یک ماهه یا نهایتا به صورت چک دوماهه ارائه می‌دهیم. خدا را شکر به دلیل صداقتی که بین ما و خریداران مان حاکم بوده است تا به امروز چک برگشتی نداشته‌ایم.
دادپور در پاسخ به این سوال که چرا کار خود را به پاساژ امیرکبیر انتقال داده‌ای می‌گوید: به هرحال این پاساژ مخصوص مواد اولیه است و اغلب همکاران ما در این صنف از جمله آقای قلی‌پور رئیس سابق اتحادیه نیز در این پاساژ حضور دارند. بنابراین ما نیز به اینجا و به جمع این عزیزان پیوستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید