ظرفیت تولید چرم و کفش در ایران بالاست

0
336
ظرفیت تولید چرم و کفش در ایران بالاست

آسوماک انجمن ملی تولیدکنندگان ماشین‌آلات کفش، کالاهای چرمی و دباغی ایتالیا است. این انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات و فناوری‌های ایتالیایی را در مراحل مدیریت و تولید صنعتی در زمینه چرم، کفش، کالاهای چرمی، خز نمایندگی می‌کند. نقش آسوماک حفظ منافع شرکت‌های وابسته و ترویج فعالیت‌های آنها در سطح جهانی است.
آسوماک در بیشتر نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا همراه با اعضایش حضور دارد و جدیدترین تکنولوژی در زمینه ماشین‌آلات چرم و کفش را به متقاضیان عرضه می‌کند.
مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش در دوران برگزاری نمایشگاه IILF در چنای هند گفت و گویی با Maria Vittoria Brustia ریاست جدید آسوماک داشته است که در ادامه می‌خوانید.
ماریا ویتوریا براستیا در مورد این که چگونه وارد صنعت شده است، می‌گوید: در سال 1985 بعد از این که در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه فارغ التحصیل شدم وارد کارخانه پدر شدم و کار را با ایشان شروع کردم. پدرم کارخانه را در سال 1958 و در زمینه ساخت ماشین‌ آلات کفش تاسیس کرد. هم اکنون هم نسل سوم خانواده در این کارخانه مشغول به کار هستند و این کارخانه قدمت 65 ساله دارد.
وی در مورد نحوه ورودش به آسوماک می‌گوید: از زمان تاسیس آسوماک، کارخانه ما نیز عضو انجمن است یعنی 40 سال است که ما عضو آسوماک هستیم و من هم از سال 2022 ریاست انجمن آسوماک را بر عهده گرفته‌ام. انجمن در حال حاضر حدود 140 عضور فعال دارد و ما هر سال نمایشگاه سیماک را در ایتالیا برگزار می‌کنیم و جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی را در معرض دید علاقمندان و فعالان صنایع چرم و کفش سراسر دنیا قرار می‌دهیم.
ماریا ویتوریا براستیا رئیس جدید انجمن آسوماک در مورد صنعت کفش ایران می‌گوید: بسیار دوست دارم که به ایران سفر کنم. می‌دانم که در ایران تولیدکنندگان بسیاری در زمینه چرم و کفش فعال هستند. کفش‌های خوب باکیفیت و کفش‌های با کیفیت متوسط در ایران تولید می‌شود. ایران ظرفیت تولید چرم و کفش بسیار بالایی دارد ولی بسیار متاسفم که بیشتر ماشین‌آلاتی که در ایران استفاده می‌شود چینی هستند.
امیدوارم بتوانیم همکاری بیشتری در این زمینه با ایران داشته باشیم و تولیدکنندگان ایرانی بتوانند بیشتر از ماشین‌آلات ایتالیایی استفاده کنند چرا که کیفیت ماشین‌آلات ایتالیا بسیار بالاست و در تولید بسیار تاثیرگذار است.
اگر تولیدکنندگان ایرانی بتوانند از ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های ایتالیا استفاده کنند با توجه به ظرفیت تولیدی که دارند می‌توانند بهترین محصولات چرم و کفش را به بازار عرضه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید