ارائه محصول با کیفیت و خدمات مناسب

در شرکت شادان فراز نیکو

0
337
ارائه محصول با کیفیت و خدمات مناسب

مینا باقری

بسیاری از کسانی که امروز اسم و رسمی در صنعت دارند و نام‌شان در جمع بزرگان صنعت برده می‌شود، کار را از شاگردی نزد بزرگ دیگری آغاز کردند و با پشتکار آموختند و تلاش کردند و در نهایت مستقل شده و کسب و کاری به راه انداختند. در صنعت ما نیز کم نیستند جوانانی که ماحصل سال‌ها تلاش خود را تبدیل به فعالیتی مستقل کرده و حتی اشتغالزایی کرده‌اند. احمد لسان یکی از این جوانان است که پس از کسب دو دهه تجربه، به تازگی فعالیت خود را در زمینه فروش مواد اولیه شروع کرده است. گفتگوی کوتاهی با وی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

اخبار صنعت چرم و کفش – احمد لسان صحبت‌های خود را با اشاره به سابقه فعالیت‌هایش چنین آغاز کرد: من از 16 سالگی وارد کار چرم و کفش شدم و اینک بیش از دو دهه است که در این صنعت فعالم. اوایل در کارخانه چرم پارس کار می‌کردم. بعد از آن حدود دو سال مدیریت فروشگاه امضا را به عهده داشتم و در حال حاضر چند ماه است که شرکت «شادان فراز نیکو» را ثبت کرده و در زمینه تامین مواد اولیه مورد استفاده در صنعت چرم مصنوعی و کفش فعالیت می‌کنم.
او در رابطه با موادی که این شرکت در اختیار مشتریان خود می‌گذارد، ادامه داد: شرکت ما شهریور سال جاری ثبت شد و در حال حاضر در سعدی شمالی کوچه دیبا مستقر هستیم. ما تامین‌کننده و واردکننده مواد اولیه در زمینه رنگ، رزین، لاستیک، پلاستیک، چرم مصنوعی و مواد اولیه کفش هستیم. بنابراین سیلیکون‌های چرب و خشک، متیلن کلراید، دی‌ام‌اف و پلی‌یورتان را که در تولید کفش کاربرد دارند، وارد می‌کنیم. مواد خارجی هم داریم که از برندهای مختلف چینی و کره‌ای هستند و در داخل قالب کفش استفاده می‌شوند.
پودر فوکو، ای‌وی‌ای سیلیکون، ای‌وی‌ای و آدیپیک اسید که به شرکت‌های پلی‌یورتانی می‌دهیم هم از دیگر محصولات ما هستند. پی‌وی‌سی و روغن دی‌اوپی هم داریم که هم مدل داخلی آنها را داریم و هم وارداتی. واردات چرم مصنوعی نیز انجام می‌دهیم که لکسوز، سافتی، حوله‌ای و آستر ترک از انواع آن هستند.
لسان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین برنامه شرکت شادان فراز نیکو ارائه محصول با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان است، گفت: محصول ما اعتبار ماست و خوشبختانه ما برندهایی را ارائه می‌کنیم که شناخته شده و در بازار چرم و کفش معتبر هستند، علاوه بر این خدمات پس از فروش نیز برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که این مهم یکی از عوامل تامین رضایت مشتری است.
احمد لسان سخنان خود را با اشاره به خدمات مشتریان این شرکت اینگونه پایان داد: مواد ما شناخته‌شده هستند و همه با آنها آشنایی دارند. پلی‌یورتان‌هایی که می‌گیریم نیاز به حضور تکنسین خود مجموعه دارند که ما آن را هماهنگ می‌کنیم. در نهایت اینکه ما می‌توانیم هرگونه مواد، ماشین‌آلات و لوازم کفشی را که دوستان همکار از کشور چین نیاز داشته باشند، برای آنها تهیه کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید