حضور تولید کنندگان ایرانی در نمایشگاه آی‌ مد ترکیه

0
41
سخنرانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه
سخنرانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه

اولین دوره از نمایشگاه آی‌ مد در سال 2024، نهم اسفند ماه در محل بین‌المللی نمایشگاه‌های استانبول برگزار گردید. آی‌مد نمایشگاه کفش استانبول است که دو نوبت در سال برگزار می‌شود.
این دوره از نمایشگاه پنج سالن را به خود اختصاص داده بود. محصولات ارائه شده در این سالن‌ها شامل کفش‌های چرمی، مصنوعی، صندل، چکمه، کفش ورزشی، کفش بچگانه و … می‌شد و علاوه برآن در بخش کیف و محصولات چرمی نیز واحدهای بسیاری محصولات خود را ارائه داده بودند.
چند سال است که مدیران ‌آی‌مد، تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار تولیدکنندگان ایرانی قرار می‌دهند. در این دوره از نمایشگاه آی‌مد نیز تولیدکنندگان ایرانی با مدیریت علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفش ماشینی تهران، در فضایی بالغ بر 300 متر حضوری فعال داشتند.
کفش دنیلی، کفش فاتح، کفش آژیتا، کفش بهشتیان و محصولات چرمی آناک، تولیدکنندگانی بودند که در این دوره از نمایشگاه‌ آی‌مد غرفه دار بودند.
نمایشگاه در چهار روز برگزار گردید. افتتاحیه نمایشگاه توسط مقامات انجمن‌ها و اتحادیه‌های کفش ترکیه برگزار گردید و بعد از سخنرانی مقامات با مسئولان و مدعوین نمایشگاه رسما افتتاح شد.
مجله اخبار صنعت چرم و کفش هم وظیفه خود دانست که در این دوره از نمایشگاه آی‌مد در کنار تولیدکنندگان ایرانی شرکت ‌کننده حضور داشته باشد و آنها را همراهی کند.

افتتاحیه نمایشگاه آی مد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید