نود و هشتمین دوره نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز

0
192
نود و هشتمین دوره نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز

نود و هشتمین دوره نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز با پشت سر گذاشتن همه‌گیری کرونا از ۱۴ تا ۱۷ ژانویه برگزار شد.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش؛ روبرتو پلگرینی رئیس نمایشگاه می‌گوید: این دوره را به خوبی و خوشی به پایان رساندیم. عدم قطعیت حاصل از کرونا در کل صنعت سرانجام از میان رفت. این نمایشگاه بار دیگر سکویی برای تمام خریداران و فروشندگان پایپوش و کالاهای چرمی در جهان شده است. آمار همیشه گویای کل داستان نیست اما در این مورد می‌تواند بیانگر خوش‌بینی و رضایت باشد.
در این دوره ۸ هزار و ۶۱۰ نفر از بیش از ۱۰۰ کشور به بازدید نمایشگاه آمدند به طوری که بازدیدکنندگان خارج از اروپا ۵ درصد افزایش داشت. بازدیدکنندگان اهل آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی و آمریکای شمالی نیز رشد چشم‌گیری داشت. افزایش بازدیدکنندگان فلسطینی نیز مایه شگفتی بود. البته بازدیدکنندگان ایتالیایی هم افزایش داشت.
آلساندرا آلبارلی مدیر نمایشگاه می‌گوید:«آمدن این همه بازدیدکننده از سراسر جهان خیلی راضی‌کننده است. ده نماینده موسسات دولتی از هندوستان، ترکیه، اسپانیا، پرتغال، اندونزی، ساحل عاج، هنگ‌کنگ، ایتالیا و مناطق سیچوان و ونژو از چین حضور داشتند.» در این دوره برنده مسابقه دهکده نوآوری را نیز اعلام کردند. هیات علمی و طیف گسترده‌ای از کارشناسان و بهره‌برداران این مسابقه موسسه وندراستور را به عنوان برنده برگزیدند و ای‌سی‌بی‌سی و آی‌هیل نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
جیان‌پائولا پدرتی یکی دیگر از مدیران این نمایشگاه می‌گوید: «تولیدکنندگان و خریداران را در محیطی صمیمی و آرام گرد آوردیم تا همدیگر را بشناسند، راجع به خودشان حرف بزنند و فرصت‌های همکاری را پیدا کنند. اکنون وضعیت در چین و آسیا دارد به حالت عادی برمی‌گردد و خریداران هم درس گرفتند که به تامین‌کنندگان خود تنوع بدهند. این نمایشگاه بستر مناسبی برای تماس گرفتن با طیف گسترده‌ای از تامین‌کنندگان بود که به گفته خودشان در نمایشگاه‌‌های دیگر فراهم نیست.»
دوره بعدی نمایشگاه گاردا از ۱۷ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

نظرات شرکت‌کنندگان نمایشگاه اکسپو ریوا شو و گاردابگز
خوزه آنخل مارتینز، مدیر صادرات شرکت برتوچی اسپانیا: دوره بسیار خوبی بود و حتی بسیار از دوره‌های قبل از کرونا بهتر بود. خریداران علاقه‌مند و کنجکاو بودند و مشتاق به معامله. به ویژه با مشتریان بازارهای هدف خودمان یعنی فرانسه، کل اروپا و ایالات متحده دیدار کردیم.
کین یان کان، رئیس شرکت پایپوش کا-ترند، هنگ‌کنگ: از ۱۹۹۵ در این نمایشگاه حضور داریم و بعد از سه سال غیبت به خاطر کرونا اکنون دوباره در آن حاضر شده‌ایم. به تازگی کفش‌های جنس مواد بازیافتی و ضدآب خود را برای بازار آسیا راه‌اندازی کرده‌ایم. از جو زنده و جالب این نمایشگاه خوش‌مان آمد. خریدارانی از سراسر اروپا، بریتانیا و همچنین خاورمیانه و ایالات متحده به سراغ‌مان آمدند و سفارش نهایی دادند. با خریداران جدیدی از ولز و لهستان هم ارتباط برقرار کردیم.
ژائو ماتوس، شرکت سودیشوز، پرتغال: از این دوره راضی بودیم. خریداران همیشگی به سراغ‌مان آمدند و برخی خریداران جدید به خصوص از آمریکای جنوبی هم داشتیم. بار دیگر ثابت شد که این نمایشگاه می‌تواند خریدارانی از سراسر جهان را جذب کند.
سهراب لامبا، شرکت لامبا، هندوستان: از سال ۲۰۰۸ در این نمایشگاه حضور داشته‌ایم. نظرمان در باره این دوره هم بی‌شک خیلی مثبت است. مشتریان و خریداران بازارهای اصلی‌مان یعنی اروپا، بریتانیا و ایالات متحده به سراغ‌مان آمدند. خریداران جدیدی از یونان و لهستان هم آمدند. زمان نمایشگاه برای توزیع‌کنندگان و زنجیره‌های خرده‌فروشی بزرگ عالی است.
فابیو اسپوهر، شرکت استفانی کلاسیک، برزیل: هم خودمان هم شرکت‌های عضو انجمن صنفی‌مان از نمایشگاه خیلی راضی بودیم. آن‌هایی که می‌خواهند صادرات جهانی خود را قوی کنند نباید از این نمایشگاه غافل شوند. با خریداران بین‌المللی مهمی تماس گرفتیم.
پائولو ویلا، شرکت ویلاگروپ، ایتالیا: نمایشگاه خیلی خوبی بود و بی‌شک از چند دوره قبلی بهتر بود. داریم رفته رفته به دوران قبل کرونا برمی‌گردیم. با خریداران تمامی بازارهای هدف‌مان به خصوص فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و بریتانیا دیدار کردیم. وضعیت تماس با مشتریان جدید و به خصوص از اسپانیا هم خوب بود. حضور خریداران اروپای شرقی هم افت خفیفی داشت. استقبال از مجموعه زمستانی ما به راستی عالی بود.


مترجم: شادی کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید