محصولی جدید از شرکتی دانش بنیان

0
427
محصولی جدید از شرکتی دانش بنیان

شرکت بهسازان فرآیند یکی از شرکت‌های دانش‌ بنیان در صنعت است که توسط مجید هادی‌لو تاسیس شده است. مجید هادی‌لو در رشته مهندسی متالورژی تحصیل کرده و سه سال در بخش صندل زنانه مشغول به کار بوده است. وی در همین مدت کوتاه ایده‌هایی به ذهنش خطور کرده و برای دستیابی به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. در حاشیه برگزاری نمایشگاه قم گفت و گویی با وی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.
اخبار صنعت چرم و کفش – مجید هادی‌لو نحوه آغاز فعالیت خود را چنین بیان کرد: پس از این که وارد کار کفش و صندل شدم، در حین کار به این نتیجه رسیدم که چسبیدن رویه به زیره بسیار مهم است. وقتی پیگیر رفع این مشکل شدم به نتیجه‌ای نرسیدم. با توجه به این که روحیه من به گونه‌ای است که وقتی به مشکلی برمی‌خورم به دنبال راه حل هستم، با یکی از دوستانم که در رشته شیمی تحصیل کرده است مشورت کردم و قرار شد تا محصولی تولید کنیم که جوابگوی نیاز ما باشد. پس از شش ماه آزمایش توانستیم پرایمری را تولید کنیم که بسیار قوی است و مشابه آن در ایران وجود ندارد.
وی درخصوص ویژگی‌های پرایمر تولیدی شرکت بهسازان فرایند چنین توضیح داد: پرایمر ما برخلاف مدل‌های قبلی، به جای سیلیکون زیره، چربی را در خود حل و خنثی می‌کند و زمینه را برای چسب پی‌یو آماده می‌کند به همین دلیل کاملا با چسب ‌پی‌یو سازگار است.
هادی‌لو در پاسخ به این پرسش که آیا محصولات دیگری هم دارید و در زمینه صادرات نیز فعالیت داشته‌‌اید، گفت: در کنار تحقیقاتی که داشتیم دو محصول دیگر هم ساخته شده است که به زودی روانه بازار خواهد شد. طبق تحقیقات انجام شده، قدرت چسبندگی و کیفیت محصولات ما در بازارهای جهانی قابل رقابت است و اگر حمایت‌های مورد نظر در این راستا انجام شود، قطعا محصولات ما صادراتی و ارزآور خواهد بود. درنظر داریم با همکاری تولیدکنندگان معتبر صنعت کفش ایران، مشکلات و چالش‌های موجود در این عرصه را مرتفع کنیم تا صنعت کفش ایران همپای تولید کنندگان معتبر جهان رشد نماید. صنعت کفش ایران پتانسیل بالقوه‌ای برای رشد کمی و کیفی دارد که این رشد مستلزم همکاری فعالان صنعت کفش با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است .
هادی‌لو در پاسخ به نحوه‌ ارائه و دسته‌بندی این محصول گفت: ما کارمان را در نمایشگاه‌ قم ارائه دادیم و خوشبختانه از آن استقبال شد. این پرایمر مخصوص صندل و کفش نیست و هر کسی که با مواد پی‌یو سروکار دارد می‌تواند از آن استفاده کند. این پرایمر در بسته‌بندی‌های 4 لیتری، 20 لیتری و بشکه تحت نام بهسازان فرایند ارائه می‌شود و هرکسی تمایل به خرید داشته باشد، ما در خدمتش هستیم.


شرکت بهسازان‌ فرایند
مدیر تولید : ابوالفضل جوادی
مدیر فروش: مجید هادی‌لو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید