تقدیر از پیشکسوتان اتحادیه کفاشان اصفهان

0
501
تقدیر از پیشکسوتان اتحادیه کفاشان اصفهان

27 دی ماه ضیافتی برای تشکر و قدردانی از زحمات بزرگان و پیشکسوتان صنعت کفش اصفهان و هیات مدیره قبلی اتحادیه برگزار گردید. در این ضیافت که با همت اعضای جدید اتحادیه کفاشان اصفهان برگزار شد از تلاش‌های صادقانه اکبر زاهدی، همت زاده و اکبر مردیها برای صنعت کفش اصفهان و رفع موانع و ایجاد بستری مناسب برای تولیدکنندگان و اعضای اتحادیه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
شیخ سجادی رئیس جدید اتحادیه ضمن تشکر از فعالیت‌های اعضای قدیم اتحادیه یادآورد شد که ما ادامه دهنده راه این بزرگواران هستیم و امیدواریم که آنها ما را در این راه خطیر تنها نگذارند و ما هم بتوانیم همانند آنها خدمتگزار صنعت باشیم.
وی در ادامه افزود: خرید دو واحد اداری که هم اکنون اتحادیه در آنجا واقع است یکی از افتخارات هیات مدیره قبلی است که سپاسگزار آنها هستیم.
اکبر زاهدی نیز ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای همه اعضا و هیات مدیره جدید اتحادیه گفت: در صنعت هیچ صنفی به مظلومی صنف کفش در ایران نیست و امیدوارم که ما همگی بتوانیم خدمتگزار اهالی مظلوم صنعت کفش باشیم.
از مسئولان و به ویژه از استاندار نیز تشکر می‌کنم برای زحماتی که برای تخصیص زمین جهت ایجاد شهرک صنعتی کشیده‌اند و همچنین از تمام کسانی که در این 30 سال در کنار اتحادیه برای رشد صنعت کفش تلاش کرده‌اند نهایت قدردانی و سپاس را دارم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید