حضور رسام پلیمر نامی با محصولات خاص در نمایشگاه امپکس

0
381
حضور رسام پلیمر نامی با محصولات خاص در نمایشگاه امپکس

شرکت رسام پلیمر نامی که از شرکت‌های نامدار در صنعت پلی‌یورتان کشور به شمار می‌رود ماه گذشته در نمایشگاه آیسف ترکیه برای نخستین بار حضور یافته است. سامان نامی مدیر فروش گروه صنعتی نامی در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره حضور این شرکت در نمایشگاه‌های مختلف عنوان کرد: براساس اهداف صادراتی شرکت در نمایشگاه آیسف شرکت کردیم. البته ما دوره‌های قبل نیز قصد حضور در این نمایشگاه را داشتیم، اما بنا به دلایلی این امر میسر نشد. نمایشگاه خوبی بود و تقریبا به اهداف مورد نظر خود رسیدیم. مشتریان قدیم را دیدیم و با مشتریان جدید نیز آشنا شدیم.

سامان نامی در ادامه خاطرنشان کرد: سیستم کفشی پلی‌یورتان جدیدی تولید کرده بودیم که برای بازدیدکنندگان آیسف جالب توجه بود.
در ادامه بازدیدی از نمایشگاه قاضی آنتپ نیز داشتیم. تعدادی از مشتریانی که به نمایشگاه آیسف نیامده بودند، در آنجا حضور داشتند.
موضوع جالب برای ما حضور تولیدکنندگان قم در نمایشگاه قاضی‌آنتپ بود. در نمایشگاه قاضی‌آنتپ جای تولیدکنندگان ایرانی خالی بود، بدون اغراق می‌گویم که هم از لحاظ استاندارد تولید و هم کیفیت کار، تولیدکنندگان قم یک سر و گردن بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بودند که امیدوارم تولیدکنندگان ایرانی هم در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

غرفه رسام پلیمر نامی در نمایشگاه آیسف
غرفه رسام پلیمر نامی در نمایشگاه آیسف


محصول جدید نامی در آیسف قابل توجه بود
وی ادامه داد: در کل نمایشگاه از بابت دید و بازدیدی که با مشتریان خود داشتیم، بسیار خوب بود و دعوت رسمی از آنها برای نمایشگاه قم و امپکس نیز داشتیم.
خارجی‌ها کالای ایرانی برایشان جای سوال داشت، زیرا زمانی که سیستم‌ها و نمونه کارهای ما را در نمایشگاه آیسف می‌دیدند، برایشان بسیار جذاب بود که این محصولات در ایران تولید می‌شود و تمایل داشتند که به ایران بیایند و سایر محصولات از جمله چرم مصنوعی، دستگاه و قالب شرکت‌های ایرانی را نیز ببینند. گمان می‌کنم که برخی از آنها در نمایشگاه قم و امپکس حضور داشته باشند؛ اما تنها مشکل در این زمینه بحث پرواز به ایران است و چون برخی کشورها پرواز مستقیم به ایران ندارند، برای آمدن به ایران باید از طریق کشور دیگری اقدام کنند. مورد دوم نیز مسئله ویزا است که البته مشکل چندان بغرنجی نیست و سفارتخانه‌ای می‌توان آن را حل کرد اما متاسفانه به سهولت سفر به ترکیه نیست.
مدیر فروش رسام پلیمر نامی در ادامه با اشاره به ارائه محصولات نامی در نمایشگاه آیسف خاطرنشان کرد: ما آخرین محصولات خود یعنی محصولات کفی را در نمایشگاه آیسف ارائه دادیم که این محصولات را حتی شرکت‌های ترکیه‌ای نیز نداشتند و ندارند. در حقیقت این محصول پی‌یو گرم با سختی ۲۰ تا ۲۵ و دانسیته ۲۰ است که بسیار نرم، سبک و بدون هیچ‌گونه جمع‌شدگی است. این محصول برای تولیدکنندگان کفی ترکیه‌ای بسیار جالب توجه بود. تولیدکنندگان ترکیه‌ای گمان می‌کردند که ما در حد نمونه آورده‌ایم، درحالی‌که ما از این محصول بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن در ایران به فروش رسانده‌ایم و مشتری‌های ما روی این مواد کار می‌کنند. این محصول را در امپکس نیز ارائه خواهیم کرد.
این محصول در نمایشگاه آیسف و قاضی‌آنتپ بسیار مورد توجه و پسند قرار گرفت. در زمینه کفی سرد نیز نمونه‌هایی داشتیم که تولیدکنندگان کفی سرد ترکیه، کیفیت ما برایشان قابل توجه بود و آن را قابل مقایسه با تولید خودشان نمی‌دیدند و حتی مذاکره‌هایی در زمینه صادرات این محصولات به شرکت‌های ترکیه‌ای انجام شد.
نامی ادامه داد: هرچند کارشکنی‌هایی در نمایشگاه آیسف در حق ما شد و مشخص بود که چندان مساعدتی با یک شرکت خارجی نداشتند و در رفتارشان این موضوع منعکس بود. البته با مدیریت صحبت کردیم و در مورد این کارشکنی‌ها قرار شد که سال آینده جبران کنند. در کل از جهت نخستین حضور خود در آیسف نمره‌ای مثبت می‌توان به نمایشگاه داد که امیدواریم در حضور دوم خود در نمایشگاه، بسیار قوی‌تر حاضر شویم.

محصولات جدید رسام پلیمر نامی در امپکس
وی در پاسخ به این پرسش که در نمایشگاه امپکس با چه محصولاتی حضور خواهید داشت، گفت: با توجه به این موضوع که یکی از اهداف شرکت نامی، حضور در نمایشگاه‌هاست، از این‌رو در بیشتر نمایشگاه‌ها حضور داریم، از جمله در نمایشگاه امپکس که از اولین دوره این نمایشگاه در آن حضور داشته‌ایم. در این دوره نیز با محصولات و تفکر جدید حضور خواهیم داشت. یک موضوع خدمات پس از فروش ماست، گروه صنعتی نامی از بدو تولید چه در زمینه تولید زیره کفش PU و چه فروش محصولات پلی‌یورتان و چه در تولید پلی‌یورتان مشاوره‌های پیش از فروش و خدمات پس از فروش جزو اولین رویه‌هایش بوده و هست و در این زمینه نیز پیشرو بوده است. در این نمایشگاه قصد داریم که خدمات پس از فروش جدیدی ارائه بدهیم. ما معتقد هستیم که ۵۰ درصد فروش خوب به مشاوره‌های پیش از فروش و خدمات پس از فروش مرتبط می‌شود. همچنین در زمینه کفی سرد و گرم که در زمینه تولید آن ادعا داریم و در نمایشگاه‌های ترکیه بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، محصول خود را ارائه خواهیم کرد. هم‌اکنون در زمینه تولید این مواد به فروش انبوه رسیده‌ایم.
در زمینه مواد ورزشی نیز مواد ورزشی جدیدی با دانستیه 30 تا 35 با قدم‌زنی بالا و جلد قوی بسیار مشابه به زیره‌های ورزشی EVA ارائه خواهیم کرد. همکارانی که تولید زیره ورزشی دارند، می‌توانند از این مواد برای شب عید خود سفارش بگیرند. علاوه بر این کارهای جانبی دیگری نیز در نمایشگاه خواهیم داشت.


با برنامه وارد بازار شب عید می‌شویم
مدیر فروش رسام پلیمر نامی عنوان کرد: به جهت آمادگی ادامه کار، سفارش‌هایی را که از قبل گرفته‌ایم را در حال حاضر تحویل می‌دهیم و قبل از نمایشگاه امپکس دوباره سفارش‌گیری شب عید آغاز خواهد شد. بابت افزایش قیمت دلار نیز تا امروز تغییر قیمتی نداریم و در حال حاضر سفارش‌های قبلی را تحویل می‌دهیم و سفارش‌های قبلی نیز براساس قیمت‌های قبلی است.
نامی در پاسخ به این پرسش که قیمت‌های شما در امپکس چقدر افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه تنها یک عامل در افزایش قیمت پلی‌یورتان تاثیرگذار نیست، نمی‌توان درباره قیمت با قاطعیت نظر داد. چندین عامل تاثیرگذار درباره قیمت پلی‌یورتان وجود دارد، از اینرو تمام عوامل را بررسی کرده و برای نمایشگاه قیمت مشخص می‌کنیم. در حال حاضر تمام مشتری‌های ما در حال تامین هستند.
وی در پاسخ به این پرسش که ساختمان جدید نامی در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: تقریبا کارهای آن ساختمان به پایان رسیده و بهمن ماه و در نهایت تا اسفند ماه همه در آن مستقر خواهند شد.
نامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که نمایشگاه امپکس برای تولیدکنندگان مفید و پربرکت واقع شود و ما منتظر همه دوستان در این نمایشگاه هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید