سالهایی نه چندان دور

0
78
شراره کدخدازاده- مجله اخبار صنعت چرم و کفش

زمستان از راه رسیده است و به زودی سال جدید میلادی آغاز خواهد شد. ایران پذیرای گردشگرانی است که برای تعطیلات سال نوی خود ایران را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند.
سراسر ایران با هر قوم و زبانی آماده پذیرایی از گردشگرانی است که ایران را به واسطه میهمان‌نوازی، جاذبه‌های گردشگری، تمدن و …. برای تعطیلات خود برگزیده‌اند.
برف زیبای زمستانی باغ سپهسالار را سفید کرده است و کودکان همراه با والدین خود به دیدن کفش‌ها آمده‌اند. ویترین‌ مغازه‌ها پر شده است از کیف و کفش‌های جذاب و پسند روز که با قیمت‌های مناسب مشتریان را وادار می‌کنند که سری به آنها بزنند و نه از روی نیاز بلکه به خاطر زیبایی خریداری شوند.
تولیدکننده‌ها در تلاش‌اند تا نمونه‌های سال آینده خود را برای ارائه در نمایشگاه چرم و کفش ایران که به زودی برگزار خواهد شد آماده‌ کنند. نمایشگاهی بی‌نظیر در خاورمیانه که از سراسر دنیا برای حضور در آن وارد کشور شده‌اند. کشورهای اروپایی جدیدترین تکنولوژی خود را در نمایشگاه ارائه خواهند داد. ایران به قطب صنعت چرم و کفش در خاورمیانه تبدیل شده است.
صادرات کفش و محصولات چرمی به عنوان یکی از اصلی‌ترین گروه صادراتی کالاهای غیر نفتی در کشور شناخته شده است و کارگران با افتخار در صنعت مشغول به کار هستند. نرخ بیکاری در ایران به صفر رسیده است.
پول جاری کشور ارزش خود را بازیافته و سرمایه‌گذارها با افتخار در ایران سرمایه‎گذاری‌ می‌کنند. آنچه از منابع ملی برایمان باقی مانده است را برای آیندگان نگه‌داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های درست اقتصادی و سیاسی، ثروت آفرینی کرده‌ایم.
صبح‌ها هوای پاک زمستان را آنچنان استنشاق می‌کنیم که ریه‎هایمان بتوانند زخم‌های ناشی از سال‌های گذشته را التیام بخشند و شادمانه به انتظار بهار خواهیم ماند.
در نهایت با همدلی و یکپارچگی و اتحاد، چنین روزهایی را به زودی تجربه خواهیم کرد.


به امید آن روز
شراره کدخدا زاده

سردبیر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید