نمایشگاه آیسف پیشرو در صنعت لوازم کفش و فناوری

0
273
نمایشگاه آیسف پیشرو در صنعت لوازم کفش و فناوری

شصت و هفتمین نمایشگاه آیسف، چهارشنبه 25 آبان ماه با همکاری انجمن تامین کنندگان صنعت کفش ترکیه (AYSAD) و ARTKIM با رویکردی جدید آغاز به کار کرد.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، این دوره از نمایشگاه آیسف میزبان بازدیدکنندگان خود از شرکت‌های پیشرو سراسر جهان در مرکز نمایشگاهی استانبول بود. نمایشگاه آیسف نقش مهمی در ایجاد معاملات تجاری جدید برای غرفه‌داران بر عهده دارد و همچنین فرصت مناسبی را برای ایجاد تعاملات تجاری در اختیار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار می‌دهد.
نمایشگاه آیسف که سال‌ها سهم قابل توجهی در صادرات در زمینه کفش و لوازم جانبی بر عهده داشته است، نقش فعالی در ارائه محصولات و خدمات نوآورانه به مخاطبان داشته و در ایجاد ارتباط تجاری نیز بسیار موثر بوده است.
نمایشگاه آیسف یک برنامه ایده‌ال برای کفش و چرم ارائه می‌دهد تا نیازهای سیستم‌های زیره کفش، چرم، چرم‌ مصنوعی، مواد شیمیایی، تجهیزات و فن‌آوری‌های تولید را برآورده کند.
در این دوره از نمایشگاه، آیسف بار دیگر با ارائه یک تجربه نمایشگاهی متفاوت به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان با نمایش محصولات مد و رویدادهای فشن، توانست به عنوان پلی مهم بین تولیدکنندگان و خریداران نقش آفرینی کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید