حضور رسام پلیمر نامی با دو محصول جدید در نمایشگاه قم

مدیر فروش رسام پلیمر نامی عنوان کرد:

0
442
حضور رسام پلیمر نامی با دو محصول جدید در نمایشگاه قم

گروه صنعتی نامی که از شرکت‌های نامدار در صنعت تولید پلی یورتان در کشور است پس از حضور در نمایشگاه‌های آیسف و قاضی آنتپ ترکیه و همچنین امپکس تهران در حال تدارک برای شرکت در نمایشگاه کفش و صندل استان قم است. رسام پلیمر نامی این بار قصد دارد با حضور در این نمایشگاه دو محصول جدید از آخرین تولیدات خود را عرضه کند. محصولاتی که برای تولیدکنندگان دمپایی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

حضور در نمایشگاه‌های ترکیه
سامان نامی مدیر فروش رسام پلیمر نامی در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: در ترکیه دو نمایشگاه کفش برگزار شده بوده که در نمایشگاه آیسف به صورت شرکت‌کننده حضور داشتیم. نمایشگاه آیسف بسیار پربار بود. مشتریان خارجی هم با ما و هم با محصولات و شرایط و رویه کاری ما آشنا بودند اما مشتریانی که برای نخستین بار با ما آشنا می‌شدند، باور نداشتند که در ایران چنین مواد با کیفیتی تولید می‌شود.
نامی در ادامه با مهم برشمردن حضور در نمایشگاه آیسف ترکیه خاطرنشان کرد: واقعیت مسئله آن است که ما به کیفیت محصولاتی که تولید می‌کنیم ایمان داریم از این رو در نمایشگاه‌های خارجی حضور داریم. زمانی که ما محصولات خود را در نمایشگاه آیسف و قاضی‌انتپ ارائه دادیم، باور نداشتند که ما می‌توانیم چنین محصولاتی را تولید کنیم. برخی تولیدکنندگان با دانسیته ۲۵ موادی تولید می‌کردند که در تولید آن با مشکلات بسیاری از جمله پوسته‌دار شدن کار و…. مواجه می‌شدند، درحالی‌که هم‌اکنون با مواد ما به عنوان یک مواد ایرانی بدون مشکل کار می‌کنند. حتی در زمینه تولید کفی گرم نیز متعجب بودند که چنین موادی وجود داشته باشد، چراکه در ترکیه نیز این مواد با این دانسیته تولید نمی‌شود.
نامی در ادامه عنوان کرد: موضوع جالب برای ما بازدید گسترده تولیدکنندگان قم در نمایشگاه قاضی آنتپ بود. در نمایشگاه قاضی آنتپ جای تولیدکنندگان ایرانی خالی بود، بدون اغراق می‌گویم که از لحاظ استاندارد تولید و هم کیفیت کار، تولیدکنندگان قم یک سر و گردن بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بودند که امیدوارم تولیدکنندگان ایرانی به خصوص تولیدکنندگان قم هم برای سال آینده در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

حضور در نمایشگاه قم
وی در پاسخ به این پرسش که گروه صنعتی نامی با چه هدفی در نمایشگاه کفش قم حضور دارد، گفت: ما از اولین دوره‌های نمایشگاه‌ قم در آن حضور داشتیم زیرا از یک سو با تولیدکنندگان قمی بسیار کار می‌کنیم و از سوی دیگر سیاست شرکت ما حضور در نمایشگاه‌های داخلی است که نمایشگاه قم یکی از مهمترین آنهاست. البته امسال نمایشگاه قم را با رویکرد دیگری پیش خواهیم برد. دو محصول جدید را در نمایشگاه قم عرضه خواهیم کرد که این محصولات برای تولیدکنندگان دمپایی که بیشتر در قم مستقر هستند، کاربرد موثری دارد. یک مواد با دانستیه ۲۵ است که از نرم تا سخت آن را تولید می‌کنیم. این محصول برای دوستان تولیدکننده قم بسیار به‌صرفه خواهد بود که نمونه‌های آن را در نمایشگاه ارائه خواهیم داد. مواد دوم نیز برای تولید کفی گرم با دانستیه ۲۰ و نرمی ۲۰ استفاده می‌شود که این ماده فوق‌العاده متفاوت است و بسیار مورد استفاده تولیدکنندگان صندل و دمپایی قرار می‌گیرد.
نامی در ادامه افزود: مهمترین مسئله‌ای که در تولید مواد برای دمپایی با دانستیه ۲۵ داریم، به‌ویژه در فصل گرما، بحث جلد آن است. این مواد را بسیار نرم و با جلد بسیار قوی و بدون پوسته تولید می‌کنیم و تحویل مشتری می‌دهیم. با این روش و نسبت به مواد قبلی ما که با دانستیه ۲۷ تا ۳۰ تولید می‌شد، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش وزن خواهیم داشت. این محصول برای تولیدکنندگانی که صادرات دارند، می‌تواند بسیار جذاب باشد که با دانستیه پایین‌تر تولید کنند. در زمینه کفی گرم نیز برای تولیدکنندگانی که صادرات دارند، این محصول برای صندل‌های عربی دوتکه بسیار جذاب خواهد بود که بسیار مقرون به‌صرفه قادر به تولید آن خواهند بود.

با شرایط بازار پیش می‌رویم
مدیر فروش گروه صنعتی نامی در پاسخ به این پرسش که این روزها با افزایش قیمت دلار، قیمت محصولات خود را افزایش نداده‌اید، تصریح کرد: ما برخی سفارش‌ها را از قبل داریم و بر اساس مواد اولیه که از قبل داشته‌ایم، تولید کرده و تحویل می‌دهیم. پس از آن در مورد سفارشات جدید تصمیم‌گیری می‌کنیم چرا که ما از بازار جدا نیستیم و همراستا با شرایط بازار و صنعت پیش خواهیم رفت.
نامی همچنین در پاسخ به این پرسش که قرار بود طرح توسعه‌ای نامی در دی ماه به بهره‌برداری برسد و اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد، عنوان کرد: کارهای طرح توسعه‌ای به اتمام رسیده و برای بهمن یا اسفند به بهره‌برداری رسیده و تولید خود را آغاز می‌کنیم. این طرح توسعه‌ای ۳۰ درصد مربوط به حوزه کفش است و روی تولید کفش تاثیر خواهد گذاشت و مابقی آن برای خودروسازی و پنل خواهد بود.

کلام آخر
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که بیشتر از قبل به مشتریان خود خدمات ارائه دهیم. صنعت کفش طی چند ماه اخیر سختی و پستی و بلندی بسیاری را از سر گذرانده است و دست‌اندرکاران در نمایشگاه قم بسیار زحمت کشیده‌اند، امیدوارم که نمایشگاه بسیار خوبی برگزار شود و برای شرکت‌کنندگان پربرکت باشد و همچنین این نمایشگاه مرهمی برای تولیدکنندگانی که این پستی و بلندی را گذرانده‌اند، باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید