مشتریان ما صاحبان برند هستند

0
339

شرکت کیمپور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های پلی‌یورتان در ترکیه است که سالهاست محصولات خود را در ایران عرضه ‌می‌کند و به مشتریان خاص خود خدمات ارائه می‌دهد. کفش آیسانا با مدیریت مهدی محبی نیز یکی از مشتریان قدیمی کیمتکس در ایران است. به همین بهانه مجله اخبار صنعت چرم و کفش گفت و گویی با محمد حسن حجازی‌فر مدیرعامل شرکت کیمیاپور پارس خاورمیانه به عنوان نماینده شرکت کیمپور در ایران، سید جواد گلچهره، مدیر فروش کیمتکس و مهدی محبی مدیر کفش آیسانا داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

محمدحسن حجازی‌فر مدیر عامل شرکت کیمیاپور سخنان خود را با اشاره به نقش پررنگ مهدی محبی در همکاری‌شان چنین آغاز کرد: زمانی که ما فعالیت خود را در شرکت کیمپور در مسیر فروش مواد کفش از اواخر سال 1395 و به عنوان نمایندگی رسمی شروع کردیم، به ما گفتند جناب محبی مشتری شماره یک کیمپور در ایران هستند و هرچه گفتند بگویید چشم، ما هم گفتیم چشم!
سید جواد گلچهره، مدیر فروش کیمتکس در کیمیاپور نیز در پاسخ به اینکه با در نظر گرفتن قیمت بالاتر محصولات این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر چگونه تقاضا همچنان برقرار است، گفت: بسیاری از مشتریان ما صاحب برند هستند و برایشان مهم است که از چه موادی استفاده می‌کنند و از سوی دیگر بازار هدفشان هم بازار خاصی است که باید اقناع شود و اقناع شدن این بازار نیاز به کیفیت بالا دارد. بر همین اساس این عزیزان با وجود قیمت بیشتر، با مواد کیمتکس کار می‌کنند و ما هم در خدمتشان هستیم.
وی درخصوص اینکه آیا مواد این شرکت با همه ماشین‌های ایرانی و ایتالیایی کار می‌کند یا خیر گفت: بازخوردهایی که ما از مشتریان گرفته‌ایم، این موضوع را تأیید می‌کند که مواد ما مناسب کار با همه نوع ماشین ازجمله ماشین‌های روسی، آلمانی و داخلی است.
مهدی محبی نیز با اشاره به پیمانی که با شرکت کیمپور بسته است، گفت: حدود 10 سال است که با وجود بیشتر بودن 25 درصدی قیمت محصولات این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌ها با این مجموعه همکاری داریم چون معتقد به ارائه‌ کار باکیفیت هستیم. محصولات کیمپور قیمت بالاتری دارند چون مزیت‌های مهمی دارند. یکی از مهم‌ترین موارد این است که هیچ‌وقت دچار مشکل نمی‌شوند و استهلاکشان کم است. مواد محصولات ما غلظت بالاتری دارند و همین موضوع حجم کار را 20 تا 25 درصد بیشتر می‌کند.
جواد گلچهره در توضیح بیشتر درخصوص چرایی قیمت بالاتر مواد شرکت کیمپور گفت: هر گرانی علتی دارد و یکی از علت‌های گران‌تر بودن مواد اولیه کیمتکس این است که معمولا اروپایی است.
واردات به ترکیه خیلی راحت انجام می‌شود و همین موجب شده این کشور به مواد اولیه بهتری دسترسی داشته باشد. بنابراین به تبع همین دسترسی راحت‌تر و واردات از کشورهای اروپایی، مواد اولیه بسیار باکیفیتی هم از این کشور خارج می‌شود.
مواد کیمتکس علاوه بر انعطاف و مقاومت به سایش، در تولید از 5 تا 30 درصد سبک‌تر است و این بدان معناست که در واقع مواد به همان نسبت برای خریدار ارزان‌تر تمام می‌شود اما این موضوع نکته‌ای است که در پس بالاتر بودن ظاهری قیمت به چشم نمی‌آید و خیلی‌ها به آن توجه نمی‌کنند اما وقتی با ما کار کنند حتما متوجه این مزیت‌ها می‌شوند.
حجازی فر با بیان اینکه فعلا در قم فروش ندارند، گفت: ما در قم بستری را فراهم کرده‌ایم که دوستان بتوانند حضوری تشریف بیاورند و بازدید کنند تا مواد را از نزدیک ببینند. این برنامه ما در قم، صرفا برمبنای نمایش محصولات است نه فروش. تولیدکنندگان ابتدا باید نمونه‌ها را از نزدیک ببینند و اگر تصمیم به خرید گرفتند، ما آن‌ها را به شرکت معرفی‌ کنیم.
گلچهره در پاسخ به اینکه آیا همکاری آن‌ها صرفا با مجموعه‌هایی است که صاحب برند هستند، توضیح داد: ما با همه کار می‌کنیم، چه برند باشند و چه نباشند. کارمان هم به صورتی است که اگر برای مثال از ما 2 بشکه هم بخواهند در اختیارشان می‌گذاریم، چون مشتری درواقع ولی‌نعمت ماست و هیچ تعصبی روی کار کردن با افراد یا شرکت‌های خاص نداریم. ممکن است با یک مجموعه‌ای با احتیاط بیشتری عمل کنیم اما با شرکت دیگری به خاطر سابقه‌اش راحت‌تر پیش برویم اما با همه کار می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید