ارائه محصولات جدید پارس پلیمر در نمایشگاه قم

مدیر فروش شرکت پلیمر پارس ایرانیان عنوان کرد:

0
303
ارائه محصولات جدید پارس پلیمر در نمایشگاه قم

پلیمر پارس ایرانیان به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان کار تحقیقاتی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. این کار تحقیقاتی تا سال ۱۳۹۶ به طول انجامیده است تا محققان آن بتوانند به تولید یک فرمولاسیون قطعی برسند. در حقیقت این شرکت در سال ۱۳۹۶ تولید را آغاز کرده، اما در سال ۱۳۹۷ فروش خود را شروع کرده و نخستین گرید را روانه بازار کرده است. بیشترین فعالیت این شرکت متمرکز در شهر تهران است. البته در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ فعالیت خود را در اطراف قم و تبریز دنبال کرده است. در سال ۱۴۰۰ مشهد، تبریز، تهران، اصفهان و هیدج جزو حیطه فعالیت شرکت قرار گرفته است. یکی از برنامه‌های این شرکت افزایش ظرفیت جهت صادرات است.
پلیمر پارس ایرانیان با رونمایی از محصول جدید خود در نمایشگاه بین‌المللی کفش قم حضور خواهد داشت تا تولیدکنندگان صنعت کفش را با این محصولات منتفع سازد.

در مرحله تست مواد اولیه جدید
افشین اسدی مدیر فروش شرکت پلیمر پارس ایرانیان در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: در نمایشگاه بین‌المللی قم حتما حضور خواهیم داشت و در این نمایشگاه یک مواد با گرید جدید معرفی خواهیم کرد. تست‌های این مواد جدید توسط همکاران ما در تهران و قم انجام شده و آماده استفاده تولیدکنندگان است. مواد جدید تولید شده حتما مورد استفاده گسترده توسط تولیدکنندگان استان قم قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که در شرایط موجود یک گرم مواد مهم به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در مواد جدید، مواد به‌گونه‌ای طراحی شده است تا با توجه به درخواست همکاران در شهر قم، قابلیت کاهش دانسیته به همراه حفظ کیفیت را دارا باشد. امیدوار هستیم که با آمدن این مواد و رونمایی از آن در نمایشگاه کفش قم، بتوانیم در خدمت همکاران و صنعتگرانی که به این مواد اولیه نیاز دارند، باشیم.

حرکت به سمت صادرات
مدیر فروش شرکت پلیمر پارس ایرانیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی قم بیشتر یک نمایشگاه صادرات‌ محور است، پلیمر پارس در این زمینه چه برنامه‌هایی دارد، بیان کرد: با توجه به این موضوع که میزان تولید ما در شرکت افزایش یافته و قابلیت همکاری ما نیز ارتقا یافته است، از همین رو قادر هستیم که مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران را هم در بخش داخل و هم در بخش صادرات تامین کنیم. در زمینه صادرات نیز می‌توانیم در راستای ارزآوری گام برداریم و به اقتصاد کشور نیز کمک کنیم. در حال حاضر این توانایی را داریم که با تمام همکارانی که با آنها مذاکره‌هایی را انجام داده‌ایم، همکاری خود را آغاز کنیم و با افزایش تناژ، تولیدات خود را روانه بازار کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی قم یک فرصت است. باعث افتخار است که در خدمت صنعتگران شهر قم به عنوان یکی از قطب‌های تولید کفش و صندل در کشور باشیم. این نمایشگاه فرصت خوبی است تا هم بتوانیم با دوستان دیداری داشته باشیم و هم محصولات و مواد تولید شده خود را عرضه کنیم تا شاهد یک ارتباط دو طرفه در این نمایشگاه باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید