میز خدمت مالیاتی این بار در اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم کفش تهران

0
335
میز خدمت مالیاتی این بار در اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم کفش تهران

جلسه «ميز خدمت سازمان امور مالياتی» با حضور مديران و مسئولان سازمان امور مالياتی، حميدرضا رستگار، عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران و سعيد حياتی، رئيس اتحاديه فروشندگان چرم و لوازم کفش تهران در محل اين اتحاديه روز سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از اتاق اصناف تهران، در این میز خدمت که سعیدی جانشین حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی و چند نفر از اعضای این حوزه مقاومت حضور داشتند ابتدا فرمانده بسیج سازمان امور مالیاتی اهداف برگزاری میز خدمت که براساس تاکید وزیر امور اقتصادی ودارایی و رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جهت شنیدن مستقیم مشکلات فعالان اقتصادی و حل و فصل آن می باشد توضیحاتی مبنی بر حقوق و تکالیف فعالان اقتصادی و لزوم انجام تکالیف برای برخورداری از تسهیلات قانونی ارائه نمود.

سپس سعید حیاتی رییس اتحادیه فروشندگان چرم و لوازم کفش تهران و چند نفر دیگر از اعضای این اتحادیه مشکلات مالیاتی مربوطه را مطرح کردند. در ادامه دیلمی مدیر کل امور مالیاتی مرکز تهران که به همراه چند نفر از معاونین و همکارانشان در جلسه حضور داشتند نیز مطالبی را در جهت حل مشکلات این صنف مطرح و سپس اعضای حاضر در جلسه مشکلات خود را مطرح و مسئولین سازمان امور مالیاتی راه حل های مناسب ارائه کردند.

در این جلسه حمیدرضا رستگار از اعضای هیات رئیسه اصناف تهران ضمن تشکر از برگزاری این میز خدمت خواهان استمرار برگزاری این جلسات در دیگر اتحادیه ها هم شدند.

لازم به ذکر است ميز خدمت سازمان مالياتی» در راستای تسهيل و افزايش سرعت رسيدگی و پيگيری پرونده مالياتی صنوف مختلف تهران بر اساس تفاهم نامه ای ميان اتاق اصناف، بسيج اصناف و سازمان امور مالياتی تشکيل شده و جلسات آن طبق درخواست اتحاديه های صنفی و تنظيم اتاق اصناف تهران در محل اتحاديه های صنفی برگزار می شود.

هدف از برگزاری اين نشست‎ ها ايجاد تعامل مستقيم بين موديان و مسئولان ارشد سازمان امور مالی، جهت رسيدگی و پيگيری پرونده‌های مالياتی لاينحل و مفتوحه و در نتيجه رفع مشکلات و مسائل موديان مالياتی صنفی است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید