بارقه‌ های امید

0
1053
شراره کدخدازاده- مجله اخبار صنعت چرم و کفش

بهمن 1401 نیز از راه رسید و ما دو نمایشگاه دیگر را هم پشت سر گذاشتیم و به امید خدا نمایشگاه داخلی دیگری تا پایان سال نخواهیم داشت. باورمان نمی‌شود که به پایان سال نزدیک شده‌ایم هر چند که اولین سال آغاز قرن، خودش به اندازه یک قرن برایمان گذشت.
لحظات زیادی ناامید شدیم و برای سرزمین و هموطنانمان اشک ریختیم و با حسرت به گذشته و آینده نگاه کردیم اما در نهایت با انرژی مدیر مسئولمان عزممان را جزم کردیم و تا به اینجا خودمان را رساندیم. به یاری فریادهای ایشان بود که اجازه نداد به هیچ چیز دیگری به جز کار و چاپ مجله فکر کنیم و حتی فرصتی برای فکر کردن به موضوعات دیگر نداشته باشیم و به دنبال ایشان فقط بدویم تا از برنامه‌ها و خواب و خیالی که برایمان دیده بود جا نمانیم.
اکنون که به پایان بهمن ماه رسیده‌ایم خدا را شاکریم که بارقه‌های امید در دلمان زنده شده است و مشتاقانه به انتظار سالی جدید هستیم. البته در این یک ماه و چند روزی که تا پایان سال مانده است، افشین شادی‌مهر به اندازه چند ماه برایمان کار ردیف کرده است اما وقتی امیدوارانه روزگار را سپری کنیم کار هم بخشی از لذت زندگی خواهد بود.
ایمان دارم که اهالی صنعت هم مانند ما چنین روزگاری را سپری کرده‌اند. می‌دانم که معضلاتی که شما پیش رو دارید بسیار است اما در نهایت شما متعلق به این صنعت هستید و تا کنون پستی و بلندی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اید و باز هم به کار خود ادامه داده‌اید و خواهید داد. به زودی زمستان تمام خواهد شد و بهار صنعت هم فرا خواهد رسید.
در نهایت امیدوارم شما هم مانند مدیرمسئول ما برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را آماده کرده باشید و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی روشن و شفافی داشته باشید و البته اسفند ماه پربرکت و پرفروشی را نیز پیش رو داشته باشید.
شماره آینده ما آخرین شماره در سال 1401 خواهد بود از شما همراهان همیشگی مجله انتظار داریم اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید ما را مطلع کنید.
شراره کدخدازاده-سردبیر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید