فراتر از وظیفه عمل کنیم

0
533
درود بر اصناف

سلام بر عزیزانی که همراه همیشگی ما هستند و در دیدار با ما در نمایشگاه‌های مختلف همواره ما را مورد لطف خود قرار می‌دهند. سال 2023 را همزمان با برگزاری چند نمایشگاه داخلی و خارجی شروع کردیم، نمایشگاه گاردا ایتالیا، چنای هند، آی‌مد ترکیه و نیز نمایشگاه‌های داخلی امپکس، قم و هیدج. نمایشگاه‌هایی که هر کدام وزنه‌ای سنگین در صنعت بشمار می‌روند و پس از پشت سر گذاشتن دوران اپیدمی کرونا، امسال پربار و پرشور برگزار شدند. به عقیده من این شروع قدرتمند، نشان دهنده سالی پربار و پربرکت برای صنعت است و صنعتگران می‌توانند سال میلادی موفقی پیش رو داشته باشند.‌
تیم مجله اخبار صنعت چرم و کفش که در تمام نمایشگاه‌های داخلی حضور داشت نیز شبانه روز تلاش کرد تا مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد و حاصل این تلاش‌های شبانه روزی مجلاتی است که به دست شما دوستان رسیده است. همچنین به دعوت مسئولان صنعت چرم و کفش هند در نمایشگاه بین المللی چنای نیز حضور داشتیم و با چاپ یک ویژه نامه انگلیسی، توانستیم اطلاعات خوبی از صنعت‌مان در نمایشگاه ارائه دهیم و در نهایت گزارش نمایشگاه‌های دیگری که به دلیل مشغله کاری موفق به حضور در آن نشده بودیم را نیز در نشریه درج کردیم تا در حد توان خود به وظیفه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی‌مان در این صنعت عمل کرده باشیم. این روزها بیش از همیشه آثار خستگی حاصل از فعالیت‌های پیوسته و شبانه‌روزی را در تیم خود می‌بینم اما همه ما به امید تحقق اهداف بزرگی که برای صنعت خود داریم با امید و انگیزه ادامه مسیر می‌دهیم، اهدافی که بزرگترین آن فتح بازارهای صادراتی منطقه است که لازمه به فعل رسیدن آن، فعالیت بیشتر همه ما در هر بخش و همراهی با یکدیگر در راه تحقق این هدف است؛ شعاری که در تمام زمان برگزاری نمایشگاه قم به چشم می‌خورد: «همه با هم رشد کنیم»، شعاری که اگر همه به آن باور داشته باشیم قطعا بسیار زودتر به اهداف و خواسته‌های بزرگ‌مان خواهیم رسید.
تمام سعی من و گروهم در این سال‌ها انجام کاری فراتر از انجام و رفع وظیفه بوده است و خدا را شاکرم که از خودمان در این مسیر رضایت داریم چرا که با تمام وجود برای صنعت تلاش کرده‌ایم و از سفرها و حضورمان در مجامع و نمایشگاه‌ها و جلسات در شهرها و کشورهای مختلف گرفته تا تلاش برای برگزاری دوره‌های آموزشی صنعت و انجام وظایف اجتماعی خود، همه برای رشدو پیشرفت صنعت و صنعتگران عزیزمان بوده است. همچنان معتقدم باید رو به جلو حرکت کرد و اجازه نداد مشکلات بر ما چیره شوند و این دیدگاهی است که در کل زندگی من جاری است و امیدوارم بتوانم آن را به تمام اطرافیانم تسری دهم.


به امید روزهای بهتر
افشين شادی مهر-مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید