افتتاح نمايشگاه دائمي صنايع چرم «سي‌ سي»

0
215
چرم سی سی

همزمان با عيد سعيد فطر و در تاريخ 2/2/1402، نمايشگاه دائمي صنايع چرم «سي سي» به متراژ 500 متر در فروشگاه مرکزي اين برند در تبريز افتتاح گرديد. در اين افتتاحيه نماينده مردم تبرير در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي هيات رئيسه اتاق اصناف تبريز، رئيس اتحاديه لوازم کفش تبريز، نايب رئيس اتحاديه کفاشان تبريز، جمعي از مديران برندهاي موفق صنعت کفش تبريز، پيشکسوتان و فعالان صنعت کفش تبريز و شهروندان و مشتريان دائمي صنايع چرم سي سي حضور داشتند.

چرم سی سی

آرش خادم مدير صنايع چرم سي سي در مورد برگزاري باشکوه مراسم افتتاحيه گفت: 1200 دعوتنامه در داخل شهر تبريز توزيع کرده بوديم و از استان‌هاي تهران، مشهد، اصفهان و شهرهاي ديگر نيز مهمان داشتيم.

 به10 هزار نفر از مشتريانمان که در باشگاه مشتريانمان عضو هستند پيامک ارسال کرديم و در فضاي مجازي نيز تبليغات گسترده انجام داديم و از تمام ظرفيت‌ها براي هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم افتتاحيه استفاده کرديم.

مدير صنايع چرم سي سي ‌افزود: فروشگاه صنايع چرمي سي سي در برج بلور به تاريخ 3/3/1393 افتتاح شده بود و در تاريخ 2/2/1402 نيز نمايشگاه دائمي افتتاح گرديد. از جمله مزاياي اين نمايشگاه امکان دسترسي راحت و وجود تنوع بالاي محصولات است.

چرم سی سی

در اين نمايشگاه علاوه بر کفش‌هاي زنانه و مردانه، ساير محصولات چرمي از جمله کمربند، کيف اداري، کيف پول و … عرضه مي‌شود. براي اولين بار استادکارها به صورت زنده مشغول کفاشي هستند.

 چرم‌ها در دسترس مشتريان است و آنها مي‌توانند چرم‌ها را از نزديک لمس کنند و خط توليد را از نزديک ببينند که چگونه چرم‌ها برش‌داده مي‌شود، پستايي‌سازي و کفاشي مي‌شود. کفاشي به صورت دستي است و در واقع کاري هنري در يک محيط لوکس انجام مي‌شود.

چرم سی سی

لازم به ذکر است در حال حاضر علاوه بر فروشگاه مرکزي «سي سي» در خيابان شريعتي شمالي تبريز و فعاليت ديگر شعبه آن در برج بلور، دو نمايندگي واقع در «کوروش مال و ايران مال» تهران و يک نمايندگي در «برج يادمان» کرج نيز به عرضه محصولات چرمي «سي سي» مشغول مي باشند . گفتني است علاقمندان جهت رويت آخرين محصولات «صنايع چرم سي سي» مي‌توانند به سايت www.sisishoe.com  مراجعه کرده و نظاره‌گر منتخبي از بهترين کفش‌هاي دست‌دوز چرمي باشند.

چرم سی سی
چرم سی سی
چرم سی سی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید