حضور مجله اخبار صنعت چرم و کفش در نمايشگاه‌ های هند و APLF  دبی

0
153
نمایشگاه هند

شری سانجای ليخا رئيس شورای صادرات چرم هندوستان می گويد:«بخش چرم و پايپوش هندوستان در حال هدف‌گذاری برای رسيدن به 13 ميليارد و 700 ميليون دلار صادرات تا سال 2030 با اتکا به 5 ميليارد دلار گردش مالی در بازه 2022-2021 است.»

شری سانجای ليخا افزود «اکنون چشم تمام دنيا برای تامين مطمئن و انبوه فراورده‌های دارای ارزش افزوده به هندوستان است. هدف بخش چرم و پايپوش تضمين کردن بهره‌برداری بهينه از فرصت‌های نوپديد کسب‌وکار و افزايش چشم‌گير صادرات در سال‌های آينده است. »

دوره 36 نمايشگاه بين‌المللی چرم هندوستان از 1تا 3 فوريه 2023 در مرکز تجارت چنای برگزار شد و کل مجموعه محصولات  صنعت چرم از مواد خام تا محصولات کامل و همچنين ماشين‌ابزارها، مواد شيميايی، اجزا و غيره در آن به نمايش درآمد.

اين نمايشگاه در 31 ژانويه 2023 در مرکز تجارت چنای افتتاح شد. چون اين نمايشگاه پس از دو سال وقفه برگزار گرديد در مورد موفقيت آن توقعات زيادی وجود داشت. اين نمايشگاه هم سکوی تامين است هم شناخت تازه‌ترين روندهای فناوری. بيش از 400 شرکت داخلی و خارجی در اين نمايشگاه حضور داشتند. برزيل، چين، فرانسه، آلمان، ايتاليا، مکزيک، نيوزلند، روسيه، عربستان، اسپانيا، سریلانکا، تايوان، هلند، ترکيه، امارت و بريتانيا از جمله شرکت‌های حاضر در اين نمايشگاه بودند.

شورای صادرات چرم همزمان با اين نمايشگاه ششمين دوره نمايشگاه طراحان (1تا3 فوريه 2023) را با حضور 42 شرکت و موسسه طراحی در هتل گرند چولا برگزار کرد که 32 شرکت طراحی از 10 کشور ايتاليا، روسيه، ايالات متحده آمريکا، اسپانيا، پرتغال، فيليپين، استراليا، سوييس، برزيل و بريتانيا و همچنين 10 شرکت طراحی هندی نيز در اين نمايشگاه شرکت کرده بودند.

افشين شادی مهر مدير مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش نيز به عنوان تنها نماينده ايران از اين دو نمايشگاه بازديد کردند.

دومين نمايشگاه APLF  دبی در تاريخ 21 الی 24 اسفند ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

پس از برگزاری اولين نمايشگاه APLF  در سال گذشته ميلادی در دبی در مدت محدوديت‌های همه گيری کرونا در چين و مشارک غرفه‌داران و بازديدکنندگان از آسيای جنوب شرقی، امسال اين نمايشگاه شاهد بازگشت خريداران و غرفه‌داران چينی پس از کاهش سياست کوويد صفر در اواخر دسامبر 2022 بود.

انجمن صنعت چرم چين (CLIA) و ساير انجمن‌های چرم و کفش منطقه‌ای در چين از پلت‌فرم تجاری- بين‌المللی ارائه شده توسط APLF حمايت می کنند. اين سازمان‌های حمايت‌کننده همراه با 15 غرفه ملی از کشورهای برزيل، چين، مصر، فرانسه، هند، ايتاليا، پاکستان، آفريقای جنوبی، ترکيه و ويتنام در نمايشگاه APLF حضور داشتند.

 همچنين بازرگانانی از کشورهای بلاروس، چين، مصر، فرانسه، هنگ کنگ، هند، اندونزی، پاکستان، فدراسيون روسيه، کره جنوبی، تايلند، امارات متحده عربی و بريتانيا از نمايشگاه APLF  بازديد کردند.

بر اساس آخرين پيش بينی های صندوق بين المللی پول، چشم انداز اقتصادی بازارهای منطقه ای کاملاً متفاوت است. برای مثال، پيش‌بينی میشود که رشد توليد ناخالص داخلی در چين در سال جاری به 5.2 درصد برسد، اين در حالی است که ايالات متحده فقط 1.4 درصد پيش‌بينی می شود و انتظار می رود اروپا ثابت بماند.

همچنين بر اساس پيش بينی بانک توسعه آسيایی درباره منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، رشد توليد ناخالص داخلي برای سال جاری 3.2 درصد و در مورد منطقه تجاری آسه آن، 4.6 درصد است.

نمايشگاه APLF در سال 2024 از 19 تا 21 مارس به پايگاه خود در هنگ کنگ باز خواهد گشت.

جاي خالی شرکت ها و توليدکنندگان چرم و کفش ايرانی در نمايشگاه APLF  امسال بسيار ديده می شد. مجله اخبار صنعت چرم و کفش به نمايندگی از صنعت چرم و کفش ايران در اين نمايشگاه حاضر شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید