ايجاد انگيزه و اهميت کار تيمي

0
115
پلیمر مهام

شرکت مهام با توجه به مسئوليت اجتماعي که برعهده دارد، اين فرصت و زمينه را در اختيار دارد تا به اهالي صنعت زندگي بهتر و سالم‌تري را هديه دهد.

اينجا همان جايي است که اهداف شرکت بر آن بنا شده است. همانطور که با افزايش اندازه بازار مواجه هستيم، بهبود قابل توجهي در کيفيت محصولات و ظهور کارخانه‌هاي پيشرفته جهت پاسخگويي به نيازهاي روز مشتريان و صنعت، جزء لاينفک اين مقوله است.

کيفيت و تعهد هميشه معيار مهمي براي عملکرد در مهام بوده است و ما نه تنها به تمرکز جهت برتري محصولات خودمان فکر مي‌کنيم بلکه به شايسته‌سالاري افراد، اعتقاد داريم و همين سلسله عقايد است که کار تيمي را به سرانجام مي‌رساند و لازمه اصلي آن نيز صداقت و پايداري در حسن انجام کار است. 

ما به طور موازي با نيروهايي سر و کار داريم که  باعث موفقيت درون سازماني ما و در نهايت منجر به بهبود کيفيت زندگي ما و افراد محيط پيرامون ما مي‌شوند. در نهايت با استمرار اين اتفاق، تعاملي ديرينه بين اعضا و مشتريانمان شکل مي‌گيرد که باز هم ما را به هدف اصلي مهام که ايجاد فضاي سالم کسب و کار است نزديک مي‌کند. 

اهميت کار تيمي در مهام آنچنان در سطح بالايي قرار دارد که ما در کنار ساخت زيرساخت‌هاي فيزيکي مورد نياز براي رشد سالم مهام، متعهد به ايجاد منابع انساني سالم نيز هستيم. افراد بر مبناي دانش، توانايي‌ها، تجربه و سبک کارشان ارزش‌گذاري مي شوند و همين ارزش و احترام متقابلاً به مشتري برمي‌گردد.

صنعت کفش، صنعتي اشتغال زا و محرک کشور

در حال حاضر شرکت مهام اين آمادگي را دارد تا خود و صنعت را با کيفيت محصولات ارائه شده به سمت افق‌هاي جديد هدايت کند.

صنعت کفش در کشور يکي از اشتغالزاترين صنايع است. اين بخش هر چقدر هم که به صورت خصوصي سرمايه‌گذار داشته باشد جايگاه مهمي در حرکت دولت دارد و در صورت فراهم نمودن بسترهاي لازم از سوي دولت به طور چشمگيري به رشد اقتصادي کشور کمک مي‌کند.

ما بر اين باوريم که اگر مسئولين شرايط مناسبي را فراهم کنند، صنعت کفش و از جمله صنعت پلي‌يورتان کشور که در حال حاضر به يک صنعت بومي تبديل شده است مي‌تواند جايگزيني بي بديل جهت مقابله با خام فروشي محصولات پتروشيمي باشد.

به دليل افزايش قيمت ارز و مواد اوليه بودجه‌هاي موجود کارخانجات و کارگاه‌ها کاهش پيدا کرده و توليدکنندگان براي بقا نياز به حمايت دارند. افزايش قيمت ارز منجر به کاهش سرمايه و به تبع آن کمبود نقدينگي شده است. 

شرکت مهام در سال‌هاي گذشته به اندازه بضاعت و توان درون سازماني خود در شرايط بحراني کنار مشتريان و اهالي صنعت بوده و بهترين نوع برخورد را در حساس‌ترين شرايط تحت عنوان تعامل با شرکاي تجاري خويش داشته است. اين موضوع در حد حرف و شعار نبوده و بازخورد اين اتفاق در روزمرگي‌هاي تمام مشتريان و مصرف کنندگان مواد اوليه کفش، جاري است.

سال گذشته بعد از برگزاري نمايشگاه امپکس و در هياهوي نمايشگاه کفش قم مصرف‌کنندگان پي يو pu کفشي با معضلات و مشکلات بزرگي دست و پنجه نرم کردند که رهايي از آن شرايط سخت جز با همکاري و تعامل امکان پذير نبود و شرکت مهام تمام توان خودش را صرف احياي مجدد کارگاه‌ها کرد، و اجازه تعطيل شدن کارگاه ها را به دليل نبود مواد اوليه و عدم فروش محصول نداد.

همين امر اول باعث خشنودي خداوند متعال و بعد عوامل شرکت مهام و مشتريان شد که عوايد و فوايد آن در پايان به قشر مصرف کننده و عموم جامعه هدف صنعت کفش رسيد.

اميدواريم اين حس همکاري دو طرفه و به صورت رابطه‌اي  برد برد  باشد تا رضايت طرفين را در بر داشته باشد.

اينجانب به همراه تمام همکارانم در شرکت فرا پترو پليمر مهام براي تمام مشتريان و اهالي صنعت کفش آرزوي موفقيت‌هاي روز افزون دارم  و از خداوند منان براي همه عزيزان سالي پر از خير و برکت و سلامتي طلب مي‌کنم.

محمود راستي

مديرعامل شرکت فراپترو پليمر مهام

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید