اعطای گواهی مهارت هنرجویان صنایع‌دستی در دانشگاه محقق اردبیلی

0
156
صنایع‌دستی
صنایع‌دستی

اعطای گواهی مهارت هنرجویان صنایع‌دستی در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از اعطای گواهینامه رسمی پایان دوره مهارت آموزی برای دانشجویان حاضر در این دوره‌ها خبر داد.

توحید دلاورقوام ۲۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تفاهمنامه منعقده بین اداره کل میراث‌فرهنگی و دانشگاه محقق اردبیلی گواهینامه رسمی پایان دوره مهارت آموزی صنایع‌دستی به دانشجویان حاضر در این دوره اعطاء شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: تعداد ۱۶ نفر از دانشجویان در دوره مهارت آموزی چهار رشته قلم‌زنی، چرم‌دوزی، سرمه‌دوزی و الحاق‌دوزی حضور پیدا کرده بودند که مراسم اهدای گواهی این دانشجویان با حضور رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.


وی بیان کرد: طبق تفاهمنامه بین دو دستگاه کارشناسان معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی با نظارت بر دوره‌های برگزار شده در کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی استانداردهای آموزشی این دوره‌ها را تایید کرده و اعطای گواهینامه رسمی بر همین اساس اتفاق افتاد.


دلاورقوام با اشاره به استمرار همکاری‌های معاونت صنایع‌دستی و دانشگاه، ادامه داد: دانشجویان با دریافت گواهینامه مهارت آموزی می‌توانند برای دریافت پروانه فعالیت و استفاده از تسهیلات حمایتی و سایر حمایت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید