از مواد اولیه داخلی رضایت کامل داریم

0
258
آرسین‌پوش
آرسین‌پوش

از مواد اولیه داخلی رضایت کامل داریم

آرسین‌پوش تولیدکننده انواع زیره‌های کفش از جنس پی‌یو در مدل‌های زنانه، مردانه، اسپرت و بچگانه است. آرسین‌پوش در سال ۱۳۸۹ توسط حسین شکرابی تاسیس شده و کار خود را برای تولید زیره از سال 1392 آغاز کرده است.
حسین شکرابی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: هم‌اکنون با دایی خود در کارخانه شريک هستم. ما یک دفتر در باغ سپهسالار، سرزمین چرم، طبقه اول، پلاک ۴۶ داریم. در اسلامشهر نیز کارخانه‌ها به صورت مستقیم از ما خریداری می‌کنند، به نوعی در کارخانه یک شوروم داریم. هم‌اکنون با دایی خود کارخانه کفش را شريک هستیم.
شکرابی درباره کيفيت محصولات خود گفت: تا آنجا که برای‌مان مقدور بوده، در تولید محصول خود از مواد درجه یک استفاده کرده‌ایم و کالای خود را با ضمانت به مشتریان می‌دهیم.
وی همچنین درباره قیمت‌ محصولات برند خود عنوان کرد: قیمت‌های خود را با بازار پیش می‌بریم و این قیمت‌ها در سطح متوسط هستند. مشتریان از قیمت‌های ما راضی هستند و ما نیز همواره با مشتریان خود کنار می‌آییم.
علیرضا صالحی یکی از مدیران آرسین پوش در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: متولد ۱۳۵۱ هستم و از سال ۱۳۷۲ وارد این حرفه شده‌ام. کار را با فروش مواد پی‌وی‌سی در بازار تهران آغاز کردم و از سال ۱۳۹۴ وارد حوزه کفش شدم. در ابتدا به کفش نهرین، پی‌وی‌سی می‌فروختیم. یک‌ مدت نیز مواد پی‌یو می‌فروختیم. نخستین محصول پی‌یو را فومن شیمی تولید می‌کرد.
صالحی در ادامه عنوان کرد: من اعتقاد به جوان‌گرایی دارم، زمانی ما نیز جوان بودیم. جوانان باید به‌تدریج وارد کار شوند و تجربه کسب کنند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های روتاری استفاده می‌کنیم و مواد مورد نیاز را از شرکت نامی، سی سو و کمیسان تهیه می‌کنیم. برخی از مواد اولیه داخلی به دلیل کیفیت قیمت بالاتری دارند. ما از مواد اولیه داخلی رضایت کامل داریم.
صالحی درباره کار کفش عنوان کرد: کار کفش همیشه دردسرهای خودش را دارد. در آینده قرار است که علاوه بر کار زیره وارد حوزه کفش نیز بشویم. با بزرگان صنف مشورت کرده‌ایم و اگر کارها انجام شود، تصیم داریم تا فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید