مدیر شرکت آیسانا:آیسانا پیشگام در صنایع کفش و صندل ایران

0
64
آیسانا
آیسانا

مدیر شرکت آیسانا: آیسانا پیشگام در صنایع کفش و صندل ایران

گروه کفش آیسانا با بیش از ۶۰ سال تجربه یکی از پیشگامان تولید کفش و صندل در ایران است که با تنوع و کیفیت بالای محصولات و توسعه مستمر زنجیره خلق ارزش کسب و کار، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.
گروه کفش آیسانا علاوه بر تأمین نیازهای بازار از کیفیت، تنوع و احترام به مشتری، با مشاوره تولید و زنجیره تأمین کامل، نقش فراتری را نیز در این حوزه ایفا می‌کند. این ارزش‌های افزوده در کنار تمرکز بر کیفیت و تنوع محصولات، مهم‌ترین عاملی است که کفش آیسانا را در صنعت ایران و منطقه متمایز می‌کند.
در این میان گسترش زنجیره مواد اولیه کلیدی بخش مهمی از فعالیت شرکت‌های گروه کفش آیسانا است. علاوه بر محصولات اصلی بسیاری محصولات هم خانواده و مشابه نیز در واحدها و آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه این گروه در حال تجاری سازی و تولید هستند و به نوعی زنجیره ارزش این صنایع را تکمیل می‌کنند.
امروز گروه کفش آیسانا با توسعه و به روزرسانی فناوری‌های تولید، مدیریت دانش و اتخاذ رویکردهای معاصر در مدیریت مجموعه در بالاترین سطوح کیفیت و استانداردهای روز دنیا قرار گرفته و محصولات خود را تحت سه برند aysana و aysana plus و aysana Designing به بسیاری از مشتریان ایران و منطقه عرضه می‌کند.
فعالیت در مد و پوشاک هسته اصلی کفش آیسانا را تشکیل می‌دهد و سهم اصلی تولیدات مجموعه را به خود اختصاص داده است؛ اما این گروه در سایر حوزه‌های کسب و کار مانند بازرگانی و مدیریت منابع انسانی نیز سرمایه‌گذاری و ارزش آفرینی کرده است و بنا دارد فعالیت‌های خود را در حیطه‌های دیگر نیز گسترش دهد.
شرکت تولیدی کفش آیسانا تولیدکننده انواع صندل‌های مردانه و طبی در قم مشغول به فعالیت است. این برند طی سال‌های فعالیت خود تمام همت خود را به کار گماشته تا محصولات کیفی روانه بازار کند. در زمینه تولید صندل باید این موضوع را یادآور شد که با توجه به این موضوع که قانون کپی‌رایت در صنعت رعایت نمی‌شود، مدل چندان مورد توجه نیست، اما در مقابل موضوع کیفیت زیره و رویه دارای اهمیت بسیار است؛ از این‌رو برند آیسانا بر مدار کیفیت تولیدات خود را پیش برده است و همواره بر کیفیت محصولات خود تاکید و توجه داشته است.

تاکید پیوسته بر کیفیت
مهدی محبی مدیر شرکت آیسانا در گفت‌وگو با مجله «اخبار صنعت چرم و کفش» درباره قدمت این شرکت عنوان کرد: آیسانا حدود ۵۶ سال است که در زمینه تولید صندل و کفش فعالیت دارد و از حدود سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به‌صورت تخصصی روی برند آیسانا کار کرده و به‌صورت تخصصی روی مدل‌های مردانه با کیفیت بالا پیش رفت. پدر و پدربزرگم نیز در این صنعت مشغول به کار بوده‌اند.
محبی در ادامه خاطرنشان کرد: آیسنا به‌صورت جدی روی کیفیت محصول متمرکز شده است، اما از سال ۱۳۹۷ کار خود را تخصصی‌تر کرده‌ایم. با توجه به این موضوع که هر برندی زیر ذره‌بین مشتریان قرار دارد، باید بتواند شاخص‌تر عمل کند، از این‌رو باید روی کیفیت محصول خود به شکل تخصصی کار کند. یعنی برند تنها با شعار، برند نمی‌شود. کیفیت و راحتی صندل ما را نیز مشتری مشخص خواهد کرد و این مشتری است که می‌گوید، «صندل خوب، آیسانا». در بازار نیز براساس کیفیت مطرح شده‌ایم و برندسازی ما نیز براساس کیفیت بوده است.
بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار سازمان
مدیر شرکت آیسانا در پاسخ به این پرسش که چگونه به چنین سازمان‌دهی دست پیدا کرده‌اید، گفت: ما کارخانه را به دو قسمت سخت‌افزار و نرم‌افزار تبدیل کرده‌ایم، بخش سخت‌افزار کارهای عملیاتی را انجام می‌دهد و بخش نرم‌افزار که مهم‌تر است، مربوط به نیروی انسانی و خلاقیت‌هاست. البته ایده‌ها سیستمی نیستند، زیرا کسی که پای یک دستگاه کار می‌کند، به‌صورت جزئی‌تر کار را می‌بیند، از این‌رو می‌تواند نیروی کنترل کیفیت هم باشد و ایده و خلاقیت نیز داشته باشد. بنابراین سیستم باید بستری را برای نیروی انسانی فراهم کند تا احساس کند، سازمان متعلق به خودش است و احساس دلسوزی و وفاداری در او ایجاد شود.
مدیر شرکت آیسانا در پایان با اشاره به آموزش نمایندگی‌ها عنوان کرد: در حالت کلی موضوع آموزشی ما به آنها، احترام به مشتری است. در ضمن سعی کرده‌ایم از طریق نمایندگی‌ها این موضوع را جا بیندازیم که وقتی کسی کالای باکیفیت خریداری می‌کند در حقیقت به خودش احترام گذاشته است. علاوه بر این خدماتی نیز برای نمایندگان خود داریم و برای نماینده‌هایی که قصد همکاری با ما دارند، فضای دیجیتال مارکتینگ را کاملا آماده‌سازی و بسترسازی می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید