نیازهای صنعت را شناسایی و مرتفع می کنیم

0
1468
نیازهای صنعت را شناسایی و مرتفع می کنیم

احد نامور ۱۴ سال است که در صنعت پی‌یو مشغول به فعالیت است. کارشناس مالی است. ۶ سال است که در مجموعه نامی مشغول به کار شده و هم‌اکنون سرپرست فروش رسام پلیمر نامی در منطقه هیدج است.
احد نامور در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: خوشحال هستم که در مدت این ۱۴ سال توانسته‌ام در صنعت پی‌یو، نیازهای مختلف را شناسایی و رفع نیاز این صنعت را در گروه صنعت نامی برآورده کنم و همراه این گروه صنعتی و تولیدی در صنعت پی‌یو باشم.

ارتباط نامی با هیدج
وی در ادامه با اشاره به همکاری گروه صنعتی نامی با تولیدکنندگان هیدج عنوان کرد: ما از بدو تولید مواد پلی‌یورتان با تولیدکنندگان هیدج کار کرده‌ایم. آن زمان که ما کار خود را با هیدج آغاز کردیم، دو یا سه دستگاه بیشتر نداشتند، این در حالی است که هم‌اکنون هیدج به یکی از قطب‌های تولید کفش تبدیل شده است.
نامور در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با افزایش دستگاه‌ها ما ۸۵ درصد مواد اولیه هیدج را تامین می‌کنیم. ما در کل بازار هیدج یک سیاست کلی را پیاده‌سازی می‌کنیم، مگر اینکه گرید یا مواد آنها با یکدیگر تفاوت داشته باشد، چراکه گرید به گرید محصولات و شرایط پرداخت و قیمت‌های ما فرق می‌کند، اما در هیدج یک سیاست را پیش می‌بریم و قیمت‌ها یکی است. اگر برخی مواد با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود به دلیل گریدهای مختلف است. کارشناسان ما در هیدج من و شاهین زاوری هستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که تعامل خوب شما با هیدج از کجا سرچشمه گرفته است، گفت: هیدجی‌ها از بدو تولید، حامی ما بوده‌اند و ما هم در قبال حمایت‌های آنها تعامل خوبی با آنها برقرار کرده‌ایم.
نامور در پاسخ به این پرسش که چه موادی برای نمایشگاه هیدج آورده‌اید، گفت: با توجه به برنامه ناگهانی که پیش آمد ما برخی مواد را به هیدج آورده‌ایم، از جمله مواد USL که به لحاظ نرمی و وزنی برای کفش‌های بچگانه بسیار مناسب است. سعی داریم که مواد SL خود را نیز آماده کنیم. مدل‌هایی که در نمایشگاه قم ارائه کردیم در هیدج نیز ارائه خواهیم کرد. در کل در هیدج گریدهای قبلی که ارائه کرده‌ایم، خواهیم داشت و تولیدات جدید نیز جزو سبد کالایی در نمایشگاه هیدج خواهد بود.

قیمت‌ها را تغییر نداده‌ایم
وی همچنین با اشاره به روند افزایش قیمت‌ها در بازار عنوان کرد: مجموعه نامی با توجه به افزایش قیمت مواد در بازار، افزایش قیمت نداشته و همواره قیمت‌های ما در سال جاری، ثابت بوده است. در کل شرایط قیمت‌ها را بازار تعیین می‌کند و ما نیز خارج از بازار نیستیم. از یک سو با نوسان نرخ ارز روبه‌رو هستیم، ولی باوجود تمام این مشکلات سعی کرده‌ایم که نه تنها بازار هیدج بلکه کل بازار ایران را پوشش بدهیم. با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تا آنجا که از دست ما برمی‌آید، سعی کرده‌ایم که قیمت‌ها را ثابت نگه داریم. به صورت کلی بازار تعیین‌کننده شرایط است و مواد اولیه سهمیه‌بندی شده و همراه با مشکلات خاص خودش است. بنابراین تمام تلاش ما بر این اساس بوده که رابطه خود را با مشتری به‌صورت تعاملی پیش ببریم و همواره طرف مشتری را داشته‌ایم تا کوچکترین ضربه‌ای به صنعت کشور وارد نشود. حتی در برخی مواقع خود ما ضربه‌های بیشتری را دریافت کرده‌ایم تا ضرر کمتری به مشتری وارد شود. همواره به فکر مشتریان خود در نگاه بلندمدت بوده‌ایم.
نامور در پاسخ به این پرسش که برخی مشتری‌های شما از مدت‌دار بودن پرداخت خود گلایه‌مند هستند، گفت: گلایه‌مندی آنها طبیعی است، اما برخی سیاست‌ها نسبت به سال‌های گذشته، تغییر کرده است. مشتری‌های ما نیز تعداد دستگاه‌های خود را افزایش داده‌اند. کار در این حوزه رشد کرده است، به تبع آن، سیاست‌های کار نیز تغییر کرده است. ما نیز سیاست‌های خود را تغییر داده‌ایم، وگرنه قادر به چرخاندن کار نخواهیم بود. این بار باید بین شرکت و مشتری تقسیم شود و این بار باید دوطرفه به مقصد برسد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید