نمایشگاه میکام 2024 و برندهای منتخب کفش

0
116
MICAM
MICAM

نمایشگاه میکام 2024 و برندهای منتخب کفش

نمایشگاه میکام (MICAM) یکی از متعبرترین نمایشگاه‌های کفش در دنیاست که سالی دو بار در میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، در نمایشگاه میکام برندهای منتخب و معروف در کنار شرکت‌های نوظهور محصولات خود را به اشتراک می‌گذارند. این نمایشگاه دید منحصر به فرد و دقیقی از مجموعه‌ها و مدل‌های پسند روز فصل‌های آینده ارائه می‌دهد.

محصولات متنوعی از کفش زنانه، مردانه و بچگانه چرمی و غیر چرمی از برندهای گوناگون و معروف جهان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و در هر دوره بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند.

اما این دوره از نمایشگاه میکام با استقبال زیادی روبرو نشد و سالن مربوط به تولیدکنندگان کفش چرمی بسیار خلوت بود. قیمت کفش‌های چرمی ارائه شده در این نمایشگاه بین 100 الی 170 یورو بود. البته سالن دیگری نیز به کفش‌هایی با قیمت ارزان‌تر زیر 50 یورو اختصاص یافته بود.

 قیمت کفش‌های چرمی ایتالیایی بسیار بالا بود چرا که همچنان از لحاظ کیفیت حرف اول محصولات را در دنیا به خود اختصاص داده است.

جای امیدواری است که تولیدکنندگان ایرانی نیز بسیار بر کیفیت محصولات خود کار کرده‌اند و حتی می‌توان گفت که فاصله چندانی تا محصولات خوب دنیا ندارند که باید به آنها دست مریزاد و خدا قوت گفت.

تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه بسیار اندک است هر چند که این نمایشگاه در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و از سراسر دنیا بازدید کننده دارد اما نمایشگاه‌های داخلی ما همانند امپکس و قم شوز، رونق زیادی دارند و مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند که امیدواریم آنها هم روزی جایگاهی بین‌المللی پیدا کنند و از تمام دنیا برای بازدید از نمایشگاه به ایران سفر کنند.

نکته قابل توجه در این نمایشگاه تبلیغات محیطی فراوان نمایشگاه‌های ترکیه (آی‌مد و آیسف) بود که تبلیغات بسیار گسترده‌ای در نمایشگاه انجام داده بودند و البته غرفه‌دارانی نیز از ترکیه در نمایشگاه حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید