نمایشگاه سال 2022 ریوا شو و گاردا بگز

0
223
نمایشگاه سال 2022 ریوا شو و گاردا بگز

نمایشگاه تخصصی پایپوش و لوازم جانبی ریوا شو و گاردابگز سال 2022 از 15 تا 18 ژانویه در منطقه نمایشگاهی ریوا دل گاردا برگزار خواهد شد.
انتظار می‌رود ده‌ها هزار نام تجاری (60 درصدشان خارجی و به ویژه از آلمان، اسپانیا، فرانسه، پرتغال و ترکیه) محصولات منحصر به فرد خود را عرضه کنند.
این نمایشگاه میعادگاه افراد فعال در این حوزه است که به آن‌ها فضایی برای آشنایی با نوآوری و کسب و کار می‌دهد.
آلساندرا آلبارلی مدیر عامل ریوا دل گاردا می‌گوید: بازارهای نو پدید، تحولات جدید تولید، و چشم‌اندازهای جدید بخش خرده‌فروشی موضوع دوره جدید نمایشگاه ریوا شو و گاردابگز است.
نمایشگاه ریوا شو و گاردابگز قابلیت بخش پایپوش و کالاهای چرمی را بازتاب می‌دهد، بخشی که به شدت از بحران همه‌گیری کرونا لطمه دیده است و اکنون با ابزارهای نو و همکاری سازنده رو به رشد است.
به خصوص نوآوری در فرایندهای تولید، فراورده‌ها، توزیع وخرده‌فروشی کلید واژه این دوره است که با برنامه رویدادهای مجازی به نام نمایشگاه اکسپو ریوا پیوند با کفش.
این طرح ابتکاری ضمن حفظ تمرکز بر رویداد حضوری، تجربه دیجیتالی را ترویج می‌کند که ماهیت فراگیر این نمایشگاه را افزایش می‌دهد. بنابراین نوآوری، پایداری زیست‌محیطی و تجربه مصرف‌کننده مضمون‌های اصلی رقابت در بازارهای آینده است.

آینده پایداری زیست‌محیطی(۱۸ نوامبر)
سخنران آلیس اسوردز-مکدانل کارشناس روندها در بخش نگرش‌های WGSN
پایداری زیست‌محیطی موضوع پیچیده‌ای است و با اوج‌گیری تمایلات زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان برای نام‌های تجاری معنای تازه‌ای یافته است و نقشی بنیادی ایفا می‌کند. در این بسترپنج راهبرد پایداری زیست‌محیطی وجوددارد که برای سه سال آینده در زمینه پدیدآوری فراورده‌ها، مواد خام و نام تجاری هدف‌گذاری شده است.

مقابله با سبزشویی(۲۵ نوامبر)
سخنران آلیس اسوردز-مکدانل کارشناس روندها در بخش نگرش‌های WGSN
پایداری از هنجارهای رو به رشد برای مصرف‌کنندگان است و به پیام نام‌های تجاری برای ‍رهیز از سبزشویی گوش سپرده‌اند. در این نشست پیشینه آن دسته از نام‌های تجاری هم بررسی خواهد شد که طلایه‌دار پایداری زیست‌محیطی بوده‌اند.
تغییرات خرید و راهبردهای کارساز(۲ دسامبر)
سخنران ژاکلینوونگ-کارشناس روندها در بخش نگرش‌های WGSN
رهیافتی جدید در قبال مصرف‌کنندگان با هدف‌گذاری در زمینه نام‌های تجاری و فروش: رفتار مصرف‌کنندگان چگونه از شروع همه‌گیری کرونا تغییر کرده است و راهبردهای اصلی برای اصلاح محیط فروش(از بسته بندی و تحویل تا خدمات ثبت‌نام) موضوع اصلی این نشست است.

بازتعریف تخفیف(۹ دسامبر)
سخنران ژاکلینوونگ-کارشناس روندها در بخش نگرش‌های WGSN
بازآرایی فروش در حضور کالاهای مازاد و اخلاقیات خریدار جدید که محرک مصرف است: این موضوعات گفتگو همچنین شامل تحلیل دیجیتالی‌سازی تخفیف فروش، تعامل جدید با مصرف‌کنندگان و فرصت‌های مختلف برای طرف‌های ثالث می‌شود.
نمایشگاه ریواشو و گاردابگز سپس با تجدید مشارکت با موسسه تجارت ایتالیا و وزارت امور خارجه و همکاری بین‌المللی ایتالیا در چارچوب مجموعه طرح‌های ابتکاری شامل ایجاد دفاتر محلی در بانکوک، مسکو، ژوهانسبورک و نیویورک در راستای بین‌المللی‌سازی ادامه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید