نمایشگاه بین‌المللی کفش MICAM برگزار می‌شود

0
358
نمایشگاه بین‌المللی کفش MICAM برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی کفش MICAM  از ۱۹ تا ۲۱ سپتامبر (۲۸ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) در میلان ایتالیا به صورت حضوری و با شیوه جدیدی برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، سیرو بادون، رئیس میکام و برگزارکننده این نمایشگاه در این زمینه می‌گوید: ما سرانجام می‌توانیم به شکل سنتی و به شیوه گذشته نمایشگاه میکان را برگزار کنیم و در این راستا بی‌وقفه در تلاش هستیم تا تمام ابزارهای لازم برای ایجاد فرصت‌ها و مذاکرات تجاری،‌ اخذ سفارشات و کمک به شرکت‌های ایتالیایی تولیدکننده کفش را در بازارهای بین‌المللی فراهم کنیم. چرا که این تنها راه احیای صنعتی است که سهمی اساسی در اقتصاد ایتالیا دارد.

به گفته وی برای برگزاری نمایشگاه کفش میلان، هم‌افزایی بین رویدادهای فیزیکی و مجازی تقویت خواهد شد. چرا که با توجه به محدودیت‌های ناشی شیوع کرونا، تسریع در دیجیتال‌سازی رویدادها و نمایشگاه‌ها برای دستیابی و تحقق نیازهای افرادی که قادر به حضور فیزیکی در این رویداد نیستند اهمیت ویژه‌ای دارد.

این رویداد طی سه روز و با ارائه پیش نمایش مجموعه‌های بهار – تابستان ۲۰۲۲ و آخرین پیشرفت‌های صنعت کفش برگزار می‌شود.

علاوه بر این از ۱۵ سپتامبر تا ۱۵ نوامبر نمایشگاه دیجیتال میکام در قالب پلتفرم MICAM Milano Digital Show ارائه می‌شود تا شرکت‌کنندگان، شرکت‌های تولیدکننده کفش و برندهای مختلف بتوانند قبل و بعد از برگزاری نمایشگاه میکام، از این طریق جلسات خود را با خریداران برگزار کنند.

منبع:worldfootwear

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید