نمایشگاه آیسف با فناوری‌ های جدید

0
119
آیسف
آیسف

نمایشگاه آیسف با فناوری‌ های جدید

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، شصت و نهمین نمایشگاه آیسف میزبان بازدیدکنندگان خود در مرکز نمایشگاهی استانبول بود و شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ مواداولیه چرم و کفش را از سراسر جهان گرد هم آورد.

نمایشگاه آیسف سالهاست نقش قابل توجهی در ارائه محصولات و خدمات نوآورانه به مخاطبان و ایجاد ارتباطات تجاری جدید داشته است و این فرصت را برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فراهم می‌کند تا با بازدیدکنندگان داخلی و خارجی ملاقات داشته باشند.

در این دوره از نمایشگاه آیسف بیش از350 تولید کننده در زمینه زیره، پاشنه، کفی، بند، مواد شیمیایی، چسب، چرم، محصولات چرمی، ماشین‌آلات چرم و کفش، تولید‌کنندگان فناوری و ماشین‌آلات، سیستم‌های کنترل کیفیت و … از سراسر جهان زیر یک سقف گرد هم آمدند.

نمایشگاه آیسف غرفه‌داران صادرات محور را با خریداران بین‌المللی از سراسر جهان به ویژه کشورهای اتحادیه اروپا، کشورهای روسی زبان و کشورهای مستقل مشترک المنافع، بالکان، خاورمیانه، منطقه خلیج فارس و آفریقا را گرد هم آورد.
نمایشگاه در فضایی به وسعت 40 هزار متر مربع برگزار شد و تعداد بازدیدکنندگان نیز بالغ بر 12 هزار نفر بود. تولیدکنندگان کفش، عمده فروشان مواد اولیه کفش از جمله زیره، پاشنه، کفی، چسب، مواد شیمیایی، محصولات چرمی، چرم مصنوعی و … واردکنندگان، طراحان مد و تولیدکنندگان چرم از بازدیدکنندگان عمده نمایشگاه آیسف بودند.

غرفه مسعود موفق در نمایشگاه آیسف

غرفه مسعود موفق در نمایشگاه آیسف

حضور مجله ایتالیایی در نمایشگاه آیسف

حضور مجله ایتالیایی در نمایشگاه آیسف

مدیران زیلان در نمایشگاه آیسف

اخبار صنعت چرم و کفش تنها نشریه ایرانی در آیسف

نشریه اخبار صنعت چرم و کفش نیز مانند دوره قبل تنها نشریه حاضر در نمایشگاه آیسف بود. افشین شادی‌مهر در مورد حضورش در نمایشگاه آیسف می‌گوید: این دوره از نمایشگاه آیسف در 5 سالن و بسیار پرشورتر از دوره قبلی برگزار شده بود. بازدیدکنندگان زیادی از ایران به نمایشگاه آمده بودند و ما توانستیم ارتباط خوبی با روسای AYSAD برقرار کنیم. خیلی از ماشین‌آلاتی که در نمایشگاه سیماک دیده بودیم در آیسف ارائه شده بودند به خصوص چرخ‌های دوخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان هم قرار گرفت.

جلسه مشترک با اعضای هیات مدیره AYSAD و اتحادیه کفش تبریز

جلسه مشترک با اعضای هیات مدیره AYSAD و اتحادیه کفش تبریز


رویه کفش‌ها بیشتر به صورت فانتزی درآمده بودند که ابزارآلات و ماشین‌آلات آنها نیز برای تولید در نمایشگاه ارائه شده بود. تنوع زیادی در زیره‌ها دیده نمی‌شد که این امر از دو حالت خارج نیست. دیدگاه اول این که تولیدکنندگان ما بسیار به روز هستند و مدل‌های روز زیره را تولید می‌کنند یا این که ترک‌ها زیاد روی مدل‌های زیره کار نکرده بودند که به نظر من احتمال حالت اول بیشتر است. تولیدکنندگان زیره در ایران، مدل‌های جدید و به روزی تولید می‌کنند.
تولیدکنندگان چرمی کمتر در این دوره از آیسف حضور داشتند. شرکت ایرانی در این نمایشگاه غرفه‌دار نبود و حضور شرکت‌های چینی هم کمرنگ شده بود.
حضور بازدیدکنندگان خارجی به غیر از ایرانی‌ها در نمایشگاه آیسف مشهود بود و آن هم به این دلیل بود که با وجود تورم بالا در ترکیه باز هم ارزان‌تر از کشورهای اروپایی است. شرکت‌های آلمانی بسیار خوب در نمایشگاه حضور داشتند و زیلان نیز مانند همیشه با مدل‌‌های جدید خود یکی از شلوغ‌ترین‌ غرفه‌های نمایشگاه آیسف بود.

غرفه شرکت کیمپور در نمایشگاه آیسف

حضور تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه آیسف

روسای اتحادیه کفش تبریز در نمایشگاه آیسف

مسعود موفق میزبان ایرانیان در نمایشگاه آیسف

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید