نمايشگاه سال 2022 ريواشو و گاردابگز

0
134
نمايشگاه سال 2022 ريواشو و گاردابگز

نمايشگاه تخصصی پايپوش و لوازم جانبی ريواشو و گاردابگز سال 2022 از 15 تا 18 ژانويه در منطقه نمايشگاهی ريوا دل گاردا برگزار خواهد شد.
انتظار مي‌رود ده‌ها هزار نام تجاري (60 درصدشان خارجي و به ويژه از آلمان، اسپانيا، فرانسه، پرتغال و ترکيه) محصولات منحصر به فرد خود را عرضه کنند.
اين نمايشگاه ميعادگاه افراد فعال در اين حوزه است که به آن‌ها فضايي براي آشنايی با نوآوری و کسب و کار مي‌دهد.
آلساندرا آلبارلي مدير عامل ريوا دل گاردا مي‌گويد: بازارهای نو پديد، تحولات جديد توليد، و چشم‌اندازهای جديد بخش خرده‌فروشی موضوع دوره جديد نمايشگاه ريوا شو و گاردابگز است.
نمايشگاه ريوا شو و گاردابگز قابليت بخش پايپوش و کالاهاي چرمي را بازتاب مي‌دهد، بخشي که به شدت از بحران همه‌گيري کرونا لطمه ديده است و اکنون با ابزارهاي نو و همکاري سازنده رو به رشد است. به خصوص نوآوري در فرايندهاي توليد، فرآورده‌ها، توزيع وخرده‌فروشی کليد واژه اين دوره است که با برنامه رويدادهای مجازی به نام نمايشگاه اکسپو ريوا پيوند با کفش.
اين طرح ابتکاري ضمن حفظ تمرکز بر رويداد حضوري، تجربه ديجيتالي را ترويج مي‌کند که ماهيت فراگير اين نمايشگاه را افزايش مي‌دهد. بنابراين نوآوري، پايداري زيست‌محيطي و تجربه مصرف‌کننده مضمون‌های اصلی رقابت در بازارهای آينده است.

آينده پايداری زيست‌محيطی(18 نوامبر)
سخنران آليس اسوردز-مکدانل کارشناس روندها در بخش نگرش‌هاي WGSN
پايداري زيست‌محيطي موضوع پيچيده‌اي است و با اوج‌گيري تمايلات زيست‌محيطي مصرف‌کنندگان براي نام‌هاي تجاري معناي تازه‌اي يافته است و نقشي بنيادي ايفا مي‌کند. در اين بسترپنج راهبرد پايداری زيست‌محيطی وجوددارد که براي سه سال آينده در زمينه پديدآوري فراورده‌ها، مواد خام و نام تجاري هدف‌گذاري شده است.

مقابله با سبزشويي(25 نوامبر)
سخنران آليس اسوردز-مکدانل کارشناس روندها در بخش نگرش‌هاي WGSN
پايداري از هنجارهاي رو به رشد براي مصرف‌کنندگان است و به پيام نام‌هاي تجاري براي ‍رهيز از سبزشويي گوش سپرده‌اند. در اين نشست پيشينه آن دسته از نام‌هاي تجاري هم بررسي خواهد شد که طلايه‌دار پايداري زيست‌محيطي بوده‌اند.

تغييرات خريد و راهبردهاي کارساز(2 دسامبر)
سخنران ژاکلينوونگ-کارشناس روندها در بخش نگرش‌هاي WGSN
رهيافتي جديد در قبال مصرف‌کنندگان با هدف‌گذاري در زمينه نام‌هاي تجاري و فروش: رفتار مصرف‌کنندگان چگونه از شروع همه‌گيري کرونا تغيير کرده است و راهبردهاي اصلی برای اصلاح محيط فروش(از بسته بندی و تحويل تا خدمات ثبت‌نام) موضوع اصلی اين نشست است.

بازتعريف تخفيف(9 دسامبر)
سخنران ژاکلينوونگ-کارشناس روندها در بخش نگرش‌های WGSN
بازآرايي فروش در حضور کالاهاي مازاد و اخلاقيات خريدار جديد که محرک مصرف است: اين موضوعات گفتگو همچنين شامل تحليل ديجيتالي‌سازي تخفيف فروش، تعامل جديد با مصرف‌کنندگان و فرصت‌هاي مختلف براي طرف‌های ثالث مي‌شود.
نمايشگاه ريواشو و گاردابگز سپس با تجديد مشارکت با موسسه تجارت ايتاليا و وزارت امور خارجه و همکاري بين‌المللي ايتاليا در چارچوب مجموعه طرح‌هاي ابتکاري شامل ايجاد دفاتر محلي در بانکوک، مسکو، ژوهانسبورک و نيويورک در راستاي بين‌المللي‌سازی ادامه مي‌دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید