۱۵۴ شرکت داخلی و ۳ کشور خارجی در نمایشگاه امپکس حضور دارند

0
345
۱۵۴ شرکت داخلی و ۳ کشور خارجی در نمایشگاه امپکس حضور دارند

نشست خبری نهمین نمایشگاه کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته – امپکس2023 در ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ در محل ستاد برگزاری این نمایشگاه واقع در اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران و با حضور نمایندگانی از تشکل‌ها، نشریات تخصصی صنعت چرم و کفش و خبرگزاری‌‎های داخلی برگزار شد.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، رسول شجری، رئیس ستاد امپکس، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای صنعت چرم و کفش و رسیدن به جایگاه واقعی آن اعلام و گفت: نهمین نمایشگاه امپکس با همت تشکل‌های مختلف صنعت چرم و کفش یعنی اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران، اتحادیه صادرکنندگان چرم مصنوعی، اتحادیه سراجان تهران، انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه لوازم جانبی کفش و جامعه صنعت کفش ایران برگزار می‌شود. وی در ادامه افزود: نمایشگاه نهم امپکس از رشد قابل‌توجهی برخوردار شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
شجری در ادامه خاطرنشان کرد: در نهمین نمایشگاه کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته(امپکس۲۰۲۳) با توجه به شرایط افزایش تعداد شرکت‌کنندگان، ۱۵۴ شرکت داخلی و سه کشور چین، روسیه و ترکیه نیز حضور خواهند داشت.
وی در ادامه همچنین یادآور شد: البته قصد داریم زمان نمایشگاه امپکس را برای سال آینده تغییر دهیم و آن را درهفته سوم مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار کنیم که در این بازه زمانی با استقبال بیشتری روبه‌رو خواهد شد.
رئیس ستاد امپکس همچنین با اشاره به دستاوردهای امپکس عنوان کرد: یکی از دستاوردهای نمایشگاه امپکس،‌شهرک‌های صنعتی است که واحدهای صنفی ما در شهرک صنعتی قرچک هستند که با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در راستای شهرک‌های صنعتی ما یک درخواست از وزیر داریم که قیمت واحدهای صنفی با واحدهای صنعتی را یکی کنند تا واحدهای صنفی نیز بتوانند رشد کرده و صادرات‌محور شوند.
شجری همچنین با اشاره به حضور روسیه در نمایشگاه امپکس عنوان کرد: بازار روسیه یک بازار بزرگ به‌شمار می‌رود که جا برای حضور همه وجود خواهد داست. ما یک دوره ۶ ماهه در روسیه مانده‌ایم. امیدواریم با برنامه‌ریزی درست بتوانیم جایی برای خود در روسیه باز کنیم. لازم به یادآوری است که اروپایی‌ها از این بازار رفته‌اند و زمینه برای حضور بیشتر ما مستعد خواهد بود.
لازم به یادآوری است که نمایشگاه امپکس۲۰۲۳ قرار است از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنف چرم و کفش و صنایع وابسته باشد.
همانند سال‌های گذشته و در حاشیه برگزاری نمایشگاه امپکس دوره آموزشی و پنل‌های تخصصی با حضور اساتید مختلف این صنعت برگزار خواهد شد. پنل‌هایی که در نمایشگاه برگزار می‌شود، شامل چهارشنبه پنل فرصت‌های فناوری در صنعت چرم و مصنوعات چرمی،به‌ویژه کیف و آموزش در این صنعت. پنل دوم محیط زیست و بازیافت در صنعت کفش، کیف و چرم و صنایع وابسته، پنل سوم فرصت‌های فناوری در صنعت کفش و آموزش در صنعت و پنل چهارم نیز پنل صنعت پتروشیمی و زنجیره ارزش صنعت چرم و کفش و پنل آخر نیز ارتباط صنعت و پژوهشگاه. همچنین در این نمایشگاه مسابقه طراحی زنده پایپوش نیز برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید