در گفتگو با نایب رئیس شرکت بسپار لیا مطرح شد:در نمایشگاه قم هم حضور خواهیم یافت

0
532
بسپارلیا
بسپارلیا

در گفتگو با نایب رئیس شرکت بسپار لیا مطرح شد:در نمایشگاه قم هم حضور خواهیم یافت

شرکت بسپار لیا، محصولات جدید خود را در نمایشگاه امپکس ارائه کرد. مجله اخبار صنعت چرم و کفش با رامین صدر نایب رئیس شرکت بسپار لیا درباره حضور در این نمایشگاه به گفت وگو نشسته است.


رامین صدر درباره محصولاتی که در نمایشگاه امپکس ارائه کرده‌اند، عنوان کرد: در نمایشگاه امپکس تمام محصولات تولیدی خود را در زمینه چرم و کفش ارائه کردیم اما با توجه به این موضوع که ما شرکت دانش بنیان هستیم و برخی مواد اولیه مورد نیاز خود را نیز تولید می‌کنیم، این مواد اولیه را نیز در نمایشگاه عرضه کردیم. در نمایشگاه امپکس نوعی روغن خاص و افزودنی‌های جدید در پایه حلال برای ساخت پی‌یو کفش، به عنوان محصولات جدید شرکت بسپار لیا ارائه شد.
رامین صدر در پاسخ به این پرسش که با چه هدفی در بیشتر نمایشگاه‌ها حضور دارید عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی ارتباط حضوری با تمام مشتریان برای ما امکان‌پذیر نیست، این در حالی است که ملاقات رودررو با مشتری‌ها برای ما یک ضرورت به شمار می‌رود بنابراین نمایشگاه فرصتی است که با مشتری‌های خود ملاقات داشته باشیم، به ویژه مشتری‌هایی که در شهرستان هستند. از آنها دعوت می‌کنیم تا از غرفه ما در نمایشگاه بازدید کنند و ما با آنها ملاقات و صحبت داشته باشیم تا اگر مسائل و مشکلاتی داشته باشند با ما در میان بگذارند ما نیز اگر راهکاری داشته باشیم به آنها ارائه دهیم. علاوه بر این اگر محصولات جدیدی نیز داشته باشیم حتما به آنها عرضه خواهیم کرد. حضور ما در نمایشگاه صرفا برای فروش نیست و بیشتر در راستای مشتری‌مداری است. نمایشگاه امسال نیز فرصت مغتنمی بود تا بتوانیم با مشتری‌های خود دیدار داشته باشیم.

حضور در نمایشگاه در راستای مشتری‌مداری

نایب رئیس شرکت بسپار لیا در پاسخ به این پرسش که در نمایشگاه صادرات نیز داشتید، بیان کرد: متاسفانه صادرات نداشتیم و یکی از نقاط ضعف نمایشگاه عدم حضور مشتری‌های خارجی بود. البته گویا سفیر عربستان در نمایشگاه حضور داشتند و جلسه‌ای نیز برگزار شد. عربستان سعودی ظرفیت صادراتی خوبی برای کشور ما به شمار می‌رود پس از آن به ما یک فراخوان دادند که امکانات صادراتی خود را برای آنها اعلام کنیم که ما نیز امکانات خود را خدمت آقای لشکری فرستادیم و در انتظار جواب هستیم. البته یک مشتری از ترکمنستان در غرفه ما حضور یافت. به غیر از این یک مورد ما از خارج از کشور مشتری یا ملاقات‌کننده دیگری نداشتیم.
صدر در ادامه درباره نشستی که جهت ارائه راهکار برای صادرات به روسیه برگزار شد، عنوان کرد: چندی پیش سمیناری برای کسانی که قصد دارند به روسیه صادرات داشته باشند برگزار شد، اما باید در نظر گرفت که این صادرات تنها مربوط به کفش نیست و به زنجیره تولید آن نیز باید باز ‌گردد. هدف اصلی این بود که کفاش‌ها دور هم جمع شوند تا نمونه کار خود را در غرفه‌ها ارائه بدهند. ما تولیدکنندگان مواد اولیه زنجیره بالادست صنعت کفش به شمار می‌رویم. اتفاقا در رابطه با صادرات مواد اولیه و شیمیایی صنعت کفش کار خاصی انجام نشده است. در نمایشگاه قم قرار است راهکارهایی ارائه شود که زنجیره تولید قبل از کفش به چه ترتیبی می‌توانند صادرات داشته باشند. آن جلسه در عمل برای ما هیچ خروجی نداشت، اما به هر جهت آشنایی مختصری از شرایط روسیه برای صادرات پیدا کردیم.

حضور در نمایشگاه قم

وی در ادامه افزود: نمایشگاه بعدی که در آن حضور خواهیم داشت نمایشگاه قم است که سی‌ام آبان برگزار خواهد شد. در زمان باقیمانده تا نمایشگاه قم اگر محصولات جدیدی داشته باشیم حتما در این نمایشگاه عرضه خواهیم کرد در غیر این صورت با همین محصولات نمایشگاه امپکس در نمایشگاه قم نیز حضور خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید