رسام پلیمر نامی در مسیر بازار بورس

0
226
رسام پلیمر نامی
رسام پلیمر نامی

رسام پلیمر نامی در مسیر بازار بورس

سامان نامی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: رسام پلیمر نامی در مسیر بازار بورس

گروه صنعتی نامی در هشتادمین سالگرد تاسیس خود تبدیل به سهامی عام شده است و سال آینده سهام این شرکت راهی بازار سرمایه خواهد شد. سامان نامی مدیر فروش رسام پلیمر نامی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش و درباره حضور خود در نمایشگاه امپکس امسال عنوان کرد: امسال هشتادمین سالگرد گروه صنعتی نامی بود که در نمایشگاه امپکس این سالگرد را با دوستان خود در صنعت کفش جشن گرفتیم. نامی درباره تاريخچه گروه نامی بیان کرد: گروه نامی از زمان پدربزرگ من آغاز شده و ما نسل سوم نامی‌ها هستیم که کار را به پیش می‌بریم.
وی با اشاره به آغاز کار پی‌یو در این شرکت عنوان کرد: ما کار بازرگانی پلی‌یورتان را از سال ۱۳۸۸ آغاز کردیم و در کنار آن تولید زیره پلی‌یورتان را از همين سال آغاز کردیم. از ابتدای دهه نود شروع به کارهای تحقیق و توسعه (R&D) در زمینه پلی‌یورتان کردیم و از سال ۱۳۹۷ نیز شروع به تولید انبوه آن کردیم.

محصولات متنوع نامی

مدیر فروش رسام پلیمر نامی درباره محصولات این شرکت گفت: در رسام پلیمر نامی تولیدات خاص و متفاوتی داریم، برای نمونه موادی برای المتراش تولید می‌کنیم که مواد آن به لحاظ سختی و جلدی که دارد عین المتراش‌های تایلندی است که برای صندل‌های عربی بسیار مصرف دارد. برخی مواد نیز مخصوص کارهای ایمنی و سربازی داریم که زیره آن معادل لاستیک‌ است و خواص آن را دارد و در تولید آن دیگر نیازی به لاستیک نداریم. این مواد به هیچ عنوان لیز نمی‌خورد و شکسته نمی‌شود. خوبی این مواد آن است که به نسبت لاستیک تولید راحتی دارد. کفی گرم نیز تولید می‌کنیم که این کفی‌های گرم در دانسیته‌ای بین ۲۰ تا ۲۵ تولید می‌شود. کفی سرد سیستم و مصرف جداگانه‌ای دارد، ولی برای صندل‌هایی که بخواهند رویه نرم‌تر داشته باشند، مناسب است. تولیدکنندگان قمی به خوبی می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. همچنین تولیدی سری S داریم که از سری‌های اولیه و معروف ماست که از سال ۱۳۹۷ تولید آن را آغاز کرده‌ایم و جزو گل‌های سر سبد به شمار می‌رود که البته نسل‌های جدید آنها به بازار آمده است که برای کفش‌های ورزشی و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد که رنگ‌پذیری بسیار خوبی دارد. این رنگ به هیچ عنوان کنده نمی‌شود. علاوه بر این سری LM داریم که در صندل و دمپایی استفاده می‌شود که نسل جدید ILها محسوب می‌شود که LMها در دانسیته ۲۷ تا ۳۰ تولید می‌شوند که به نسبت IL حدود ۱۰ درصد کاهش وزن دارند و در عین حال جمع‌شدگی ندارند و جلد بسیار قوی دارند و از نرمی ۴۰ به بالا می‌توانیم آن را ارائه بدهیم.


نامی درباره جدیدترین تولیدات این شرکت گفت: تولید جدید ما یک نوع مواد زیره است به عنوان مثال در یک قالب مشخص زیره با مواد سری S ما در قالب تزریق‌شده و با وزن ۱۴۰ گرم انجام شده که نسل بعدی آن S4502 است که ۱۱۰ گرم وزن دارد و در واقع با وزن‌بری پایین‌تری تولید شده است. نسل جدید 2022 که در دنیا ارائه شده و کارخانه‌های بسیار کمی آن را تولید می‌کنند، همین ۱۴۰ گرم با ۳۰ درصد کاهش است که به ۱۰۷ گرم رسیده است. کار ما معادل ای‌وی‌ای E.V.A شده و از نظر قیمت تمام‌شده بسیار توجیه دارد و از لحاظ لطافتی که به کار ورزشی می‌دهد، بسیار مورد پسند است. در زمینه دمپایی نیز کارهای سبکی ارائه داده‌ایم که قیمت تمام‌شده صندل را بسیار کاهش می‌دهد. نزدیک به ۲۰ درصد کاهش وزن پیدا می‌کنند که در کار صندل بسیار تاثیرگذار است.
وی با تاکید بر این موضوع که روی بخش تحقیق و توسعه شرکت تمرکز بسیار داریم، گفت: بیش از ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم در بخش تحقیق و توسعه شرکت مشغول به کار هستند. شرکت ما نخستین شرکت دانش‌بنیان شیمیایی است که سهامی عام شده و پذیرش بورس آن گرفته شده است. زمان عرضه حتما اطلاعات آن را اعلام خواهیم کرد. احتمالا عرضه آن به سال آینده موکول خواهد شد.
نامی ادامه داد: ما تمام محصولات و کارهای جدید خود را برای صنعت کفش و دوستان ارائه کردیم و کسانی که تمایل به کارهای نو دارند از این مشتریان استقبال می‌کنیم.

حضور در مترکس

مدیر فروش رسام پلیمر نامی در پایان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مترکس قم بسیار متفاوت‌تر حضور خواهیم داشت و همانند این نمایشگاه میهمانان خارجی خواهیم داشت. امیدواریم با تلاشی که مسئولان نمایشگاه می‌کنند نمایشگاه بسیار موفقی باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید