مدیریت اصلاح بازار

0
175
مدیریت اصلاح بازار
مدیریت اصلاح بازار

مدیریت اصلاح بازار

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، اقتصاد کنونی با بحران‌هایی مثل کرونا و چالش‌های متنوع و نوظهوری مواجه شده است و پایداری بازار با هیچ فرمول و نظریه علمی یا تجربی همخوانی ندارد.
اصولا تئوری‌ها در شرایط پیش‌بینی شده و مبتنی بر تحلیل‌های واقع گرایانه ارائه می‌شوند، سپس با تطبیق سطح ارزشی با وضعیت موجود و فضای حاکم نزدیک می‌گردند.

به بیان دیگر ابتدا برنامه‌ها و آنچه که قرار است ارائه شود با اجرای نظریات تکمیلی کارشناسان انجام شده و سپس معضلاتی که در این میان مشاهده شده است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این روند کوتاه‌ترین و اصولی‌ترین مسیر برنامه‌ریزی و اجرا در هر پروژه‌ای است که در صورت حداقل فعالیت و انجام وظیفه عاملان به نتیجه خواهد رسید اما علت اصلی عدم پیشبرد برنامه‌ها وطرح‌ها استفاده از افراد غیر متخصص و عدم برنامه‌ریزی و متعاقبا اجرای مفید آن است.
متاسفانه چرخه انجام طرح‌ها به وضعیت ناهمگونی تخصص و تعهد مبتلا گردیده است. شخص نمایی، طرح نمایی، شعار پذیری، اعتراض به برخی کارشکنی‌هایی که ارتباطی به حوزه مربوطه ندارد، چند جلسه تشریفاتی و … نهایتا یک تور سیاحتی رفت و برگشت اداری نامه‌هایی با امضاها و پاراف‌های رنگارنگ که خیلی زود به دست فراموشی و بایگانی سپرده می‌شود.

حسن مختاری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید