حضور زیلان در نمایشگاه آیسف با ۶۵۰ مدل

0
472
حضور زیلان در نمایشگاه آیسف با ۶۵۰ مدل

شرکت زیلان در نمایشگاه آیسف با ۶۵۰ مدل حضور داشت. یاشار آلتونتاش مدیر بخش ایران شرکت زیلان در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: زیلان با ۶۰۰ تا ۶۵۰ مدل ترمو، پی‌یو، تی‌پی‌یو، پی‌وی‌سی در نمایشگاه آیسف حضور یافته است. از این تعداد حدود ۴۰ تا ۵۰ مدل را به ایران می آوریم. یعنی حدود ۵۰ تا ۶۰ سری را به ایران می‌آوریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما نمونه‌های خود را به ایرانی‌هایی که از نمایشگاه‌ آیسف دیدن‌ می‌کنند نشان خواهیم داد و سپس از آنها نظر سنجی می‌کنیم و مواردی که بیشتر پسند آنهاست را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
یاشار آلتونتاش در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که اخیراً در ایران روی داده است، عنوان کرد: بازار طی یکی دو ماه گذشته در رکود به سر برده است، حتی می‌توان اذعان کرد که حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد بازار خوابیده است. پیش از این اتفاقات، بازار رونق بیشتری داشت، اما هم‌اکنون بازار نصف شده و سوددهی ما نیز کاهش یافته است.
وی همچنین در ادامه با توجه به محدودیت‌هایی که در اینترنت ایران به وجود آمده است، عنوان کرد: قطعی اینترنت سبب اختلال در روند کارها و ثبت برخی اقدامات شده است. این موضوع نیز سبب ایجاد مشکلاتی شده است که دست‌اندرکاران باید برای این موضوع چاره‌ای بیندیشند.
مدیر بخش ایران شرکت زیلان همچنین درباره افزایش نرخ دلار عنوان کرد افزایش نرخ دلار به نوبه خود به کار ما ضربه می‌زند. در ایران نسبت به ترکیه قیمت برق، گاز و انرژی و نیروی انسانی پایین‌تر است، اما نوسان قیمت دلار وجود دارد که سبب افزایش قیمت‌ها برای محصول نهایی می‌شود. اگر مواد اولیه خود را با دلار خریداری کنیم با نوسان قیمت آن دچار ضرر می‌شویم. تاکید ما بر این است که قیمت دلار روی یک نرخ ثابت باقی بماند و تا این انداره دچار نوسان نشود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید