بهترین کفش چرم مردانه کدام است؟

0
374
بهترین کفش چرم مردانه کدام است؟

ممکن است انتخاب بهترین کفش چرم مردانه کاری مشکل و سخت به نظر برسد، زیرا چرم در انواع مختلفی وجود دارد و روش های تولید آن نیز متنوع و متفاوت است. برای تولید کفش چرم باکیفیت باید از دستگاه های مجهز و فناوری های به روز نظیر دستگاه برش لیزری استفاده کرد. برش لیزر چرم باعث می شود در لبه های این متریال حساس، سوختگی و ریش شدگی ایجاد نشود. هم چنین تجهیزات هوشمند و پیشرفته ای مانند دستگاه برش لیزر، امکان ایجاد نقوش پیچیده را روی چرم فراهم می کنند.

هر چند کفش های چرم دست دوز نیز طرفداران خاص خود را دارند، اما استفاده از ابزار اتومات، میزان متریال مصرفی را کاهش می دهد. این دستگاه ها نقش و طرح مورد نظر را از کامپیوتر دریافت کرده و با کمک اجزای مختلفی مانند تیوب لیزر، آن را روی چرم پیاده سازی می کنند. استفاده از دستگاه برش لیزر، به دلیل صرفه جویی در چرم مصرفی و کاهش مصرف انرژی، از قیمت نهایی کفش نیز می کاهد.

معرفی 9 مدل کفش چرم مردانه پرفروش

معرفی 9 مدل کفش چرم مردانه پرفروش

برای هر فرد شیک پوشی، انتخاب کفش مناسب یک اصل به حساب می آید. داشتن یک جفت کفش چرم با کیفیت می تواند جذابیت زیادی به استایل شما بدهد. انواع کفش چرم مردانه به قرار زیر است:  

کفش چرم مردانه آکسفورد

کفش آکسفورد را می توان بهترین کفش چرم مردانه دانست. آکسفورد یک کفش مردانه کلاسیک محسوب می شود که هر مردی باید یک جفت از آن را داشته باشد. شناسایی این کفش ها را می توان با سیستم بسته بندی مخصوص خودشان انجام داد که طرح و نقشی در قسمت پایین کفش است. پاشنه و پشت کوتاه از ویژگی های کفش آکسفورد به شمار می‌رود.

کفش چرم بروگ یا بروژ

بروگ را کفشی فریبنده می دانند. واژه بروگ را از فرایند بروگینگ گرفته اند که به تزیین کفش با سوراخ های گاهی درشت اشاره دارد. مزیت این کفش قابلیت هماهنگ کردن آن با هر لباسی از شلوار جین گرفته تا کت و شلوار است.

کفش مردانه چرم دربی

کفش مردانه چرم دربی

کفش های دربی هم مانند آکسفورد یکی دیگر از انواع رایج کفش های مجلسی هستند. ولی طراحی کفش های دربی کمی پیچیده تر صورت می‌گیرد. این کفش را می توانید در محافل و موقعیت های رسمی همراه با با کت و شلوار بپوشید.

در بین انواع کفش دربی، نوع چرم آن با استایل های کلاسیک و رسمی تناسب دارد و چرم جیر آن را هم می توان با استایل های معمولی استفاده کرد.

کفش چرم مجلسی مردانه مونک استراپ

کفش مونک استراپ در شمار کفش های مجلسی شیک و منحصر به فرد قرار می گیرد. ویژگی این محصول، داشتن یک بند و یک سگک (گاهی دو سگک) در قسمت بالای آن است. این مدل را می توان با ظاهری رسمی برای همه موقعیت ها از یک جلسه کاری گرفته تا تفریح شبانه پوشید.

کفش چرم بدون بند لوفر

کفش های چرم بدون بند را کفش لوفر می نامند. اگرچه این کفش با هر نوع تیپی هماهنگ می شود ولی بهتر است آن را با کت و شلوار بپوشید. برای داشتن ظاهری جذاب و شیک از بین انواع لوفرها دو نوع کلاسیک پنی و منگوله ای چرمی را انتخاب کنید.

بوت چلسی، از کفش های مردانه چرم پرطرفدار

وقتی به خرید یا پوشیدن بهترین کفش چرم مردانه فکر می کنید، شاید ذهن شما به سمت استفاده از بوت ها نرود، ولی احتمالا باید این کار را انجام دهید. بوت های چلسی یکی از این مدل ها هستند و می توانند با هر لباس و استایلی از ظاهر معمولی گرفته تا لباس رسمی ست شوند.

بوت بندی چرم مردانه

بوت های بندی یکی دیگر از مدل‌های بوت است که می ‌توان آن را با انواع لباس پوشید. برخلاف چکمه ‌های چلسی، چکمه‌ های مجلسی در جلو و بالای مچ پا، بند دارند.

چوکا، بوت چرم مردانه راحت

چکمه های Chukka یک سبک راحت از بوت به شمار می روند که تا مچ را در بر می گیرند. ارتفاع کوتاه تر آن ها نشان می دهد که از حداقل بند برخوردار شده اند و ظاهری بدون پیچیدگی را به نمایش می گذارند. همین سبک ساده و در عین حال تیز چکمه های چوکا، آن ها را برای لباس های غیر رسمی و نیمه رسمی گزینه ای ایده آل می سازد.

کفش راحتی یا صندل چرم مردانه

وقتی نوبت به تابستان می رسد، این نوع کفش چرم حرف زیادی برای گفتن دارد. در حالی که بدون شک صندل ها انتخابی نامناسب برای مجالس رسمی و شیک هستند یک جفت صندل زیبای چرمی می تواند همان چیزی باشد که ظاهر شما به آن نیاز دارد.

6 مزیت مهم برای بهترین کفش چرم مردانه

6 مزیت مهم برای بهترین کفش چرم مردانه

امروزه با وجود تجهیزات پیشرفته برای تولید انواع کفش، طرفداران این کسب و کار پرسود بسیار زیاد شده است. اگر شما هم به دنبال شروع کسب درآمد با هزینه اولیه مناسب و بازدهی سریع هستید، قیمت دستگاه برش لیزری خانگی را رصد کرده و در این زمینه تحقیق کنید.

خرید کفش چرم مردانه به افرادی توصیه می شود که مشاغل فعال دارند یا کفشی می‌ خواهند که راحتی و محافظت بیشتری برای پاهایشان داشته باشد. مزیت های کفش چرم عبارت است از:

قابلیت تنفس برای کفش

آیا می دانستید که چرم تنفس می کند. بدین معنا که به هوا اجازه می دهد از این ماده عبور کند. کفش های چرمی این ویژگی عالی را بروز می دهند، زیرا این ماده، عاملی خواهد بود تا پاهای شما خنک شوند و از بو گرفتن آن ها پیشگیری می کند.

ماندگاری بالای کفش چرم مردانه

بزرگ ترین مزیت کفش های چرم را باید ماندگاری بالای آن ها دانست. بیشترین طول عمر در بین تمامی کفش ها به کفش چرم تعلق دارد.

مقاومت چرم کفش در برابر آب

اگر چرم را به خوبی استفاده کنید و مرتب واکس بزنید در برابر آب و سایر مایعات مقاوم خواهد بود. کفش های چرمی می‌توانند انگشتان پا را از هرگونه خیسی دور نگه دارند.

حفاظت اضافی چرم

استحکام چرم طبیعی می تواند محافظت بیشتری در برابر مایعات داغ و وسایل کوچکی ارائه دهد که روی آن ها می افتند. این چرم محافظ خوبی برای پای شما در حین کارهای سخت و سنگین نظیر کار در کارگاه های صنعتی است.

راحتی کفش چرم مردانه

بهترین کفش چرم مردانه برای پاهای شما راحتی را به ارمغان می آورد. چرم اصل، محکم و در عین حال نرم است. پوشیدن کفش چرم می تواند برای ستون فقرات و عضلات کمر شما نیز مفید باشد.

بوی خوش چرم

هیچ چیز بهتر از بوی چرم اصل نیست. به دلیل اینکه چرم در یک فرایند کاملا طبیعی شکل می گیرد بوی بد سایر کفش ها را ندارد.

کلام آخر، کفش چرم انتخاب اول شیک پوشان

وقتی صحبت از کفش های رسمی به میان می آید، کمتر کسی می تواند در مقابل استفاده از کفش چرم مردانه ایستادگی کند. کفش چرم اصل نسبت به سایر مدل ها از قیمت بالاتری برخوردار است. این کفش ها انواع مختلفی دارند و شما با توجه به استایل خود، می توانید یکی از مدل های کلاسیک مانند آکسفورد، دربی و مونک استراپ و یا انواع راحتی را انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید