بر عهد خود می مانیم

0
286
شراره کدخدازاده- سردبیر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش
شراره کدخدازاده- سردبیر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

شماره مرداد ماه اخبار صنعت چرم و کفش ویژه نمایشگاه سیماک ایتالیا و به صورت لاتین منتشر شد و به همین دلیل در آن شماره سخن دوم نداشتیم.

بنابراین لازم می‌دانم با موضوع ماه گذشته آغاز کنم. هفدهم مرداد ماه. روزی که در تقویم شمسی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. روز شهادت یک خبرنگار! خبرنگاری، حرفه‌ای سخت و زیان‌آور است. حرفه‌ای برای بیان حقیقت و اطلاع رسانی به مردم. باید گذر کنی از راه‌های پرمخاطره‌ای که انتهایش هم قابل تصور نیست.

سالهاست که در تمام زمینه‌ها عرصه بر خبرنگاران تنگ‌تر و تنگ‌تر شده است و مخلص کلام، امروز خبرنگار و روزنامه نگار تنهاست، آنها را دریابید.

از مرداد ماه با تمام وقایع تاریخی‌اش، انقلاب مشروطه و کودتا که بگذریم؛ به آخرین ماه تابستان می‌رسیم. شهریور ماهی که در خود وقایع تاریخی را برای آیندگان رقم زد.

مجله اخبار صنعت چرم و کفش در این ماه برنامه شش ماه دوم خود را تدوین کرده است. این شماره از مجله را ویژه نمایشگاه امپکس در اختیار شما قرار داده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال بر عهد خودمان بمانیم و مجلات را در موعد مقرر در اختیارتان قرار دهیم.

برای چاپ این شماره از مجله تعدادی از مشتریان نکاتی را در مورد وجه تبلیغات در مجله مطرح کردند که لازم می‌دانم در اینجا توضیحاتی را بیان کنم.

نشریه اخبار صنعت چرم و کفش تنها نشریه‌ای در صنعت است که به صورت ماهیانه و 12 شماره در سال به چاپ می‌رسد. به طور حتم در بعضی از شماره‌ها هزینه‌ها بیشتر از درآمد نشریه است و در مجموع باید هزینه‌های نشریه پوشش داده شود.

حضور مدیر مسئول نشریه در تمام نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و سفرهای ایشان در شهرهای مختلف به منظور ارتباط بیشتر با اهالی صنعت و فعالیت‌هایشان بر کسی پوشیده نیست. از سویی دیگر به دید انصاف که بنگرید بیشتر از 80 درصد از مطالب ما در نشریه، مطالب تولیدی، گزارش و مصاحبه است.

در شرایط فعلی با این هزینه‌ها شاید کمتر نشریه‌ای را در صنعت چرم و کفش بلکه حتی در صنایع دیگر بتوانید پیدا کنید که این گونه منتشر شود. بنابراین استدعا داریم مقایسه نفرمایید. همانگونه که ما قیمت یک کفش تمام چرم دستدوز را که با زیره و مواد اولیه درجه یک ساخته شده است را با قیمت یک کفش کپی با مواد اولیه درجه دو مقایسه نمی‌کنیم.
امیدوارم نیمه دوم سال، به گونه‌ای دیگر رقم بخورد و برای مردم سرزمینم برکت و شادی به ارمغان آورد.


به امید آن روز

شراره کدخدازاده

سردبیر مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید