با تیم جوان هیات ‌مدیره به‌ دنبال اقدامات جدید در اتحادیه تبریز هستیم

0
126
تیم جوان هیات ‌مدیره
تیم جوان هیات ‌مدیره

بازرس اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش ورزشی تبریز عنوان کرد:با تیم جوان هیات ‌مدیره به‌دنبال اقدامات جدید در اتحادیه تبریز هستیم

اتحادیه چرم، کیف و لوازرم کفش ورزشی تبریز یکی از اتحادیه‌های فعال کشوری است که به تازگی انتخابات خود را برگزار کرده است. مسعود مودتی بازرس اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش و ورزشی تبریز در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ انتخابات اتحادیه را برگزار کردیم. اعضا به تلاش هیات‌مدیره جواب مثبت دادند و انتخابات به‌موقع برگزار شد و به حد قانونی رسید.

هادی ساعی / یداله علی‌اکبری / محمدعلي آقانژاد / محمد یونس فرشی / مسعود مودتی

هیات‌مدیره جدید اتحادیه
مودتی با معرفی اعضای جدید هیات مدیره عنوان کرد: هادی ساعی به عنوان رئیس هیات‌مدیره، محمدحسین قیاثی به عنوان نایب رئیس اول، یداله علی‌اکبری به عنوان نایب رئیس دوم، محمدعلي آقانژاد به عنوان دبیر، محمد یونس فرشی به عنوان خزانه‌دار، بابک یافرجی و میرمحمدرضا برکاتی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. من نیز به عنوان بازرس اتحادیه هستم تا این که کار را تحویل جوان‌ترها بدهم. البته به غیر از آقای ساعی که دوره قبل بازرس بودند که هم‌اکنون به عنوان رئیس انتخاب شدند، همه اعضا جدید هستند. تلاش کردیم که بهترین‌ها انتخاب شوند و این ۵ نفر همگی نیروی جوان، تحصیلکرده و در کار و حرفه خود فعالیت خوبی دارند. این فعال صنفی، با اشاره به این موضوع که اتحادیه ما، اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش و ورزشی است، گفت: تلاش کردیم که از هر رسته‌ای در ترکیب هیات‌مدیره حضور داشته باشند، آقای ساعی فروشنده مواد اولیه و چرم مصنوعی‌، آقای قیاثی هم فروشنده مواد اولیه، آقای اکبری تولیدکننده و تامین‌کننده کیف، آقای آقانژاد تولیدکننده کفش و آقای فرشی تولیدکننده چرم هستند. همگی اعضا جوان و آقای قیاثی به‌ عنوان پیشکسوت در بین اعضا حضور دارند.

اقدامات اتحادیه جدید
مودتی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های متفاوتی در دست اقدام است. لازم به‌ یادآوری است که اتحادیه ما، به عنوان یکی از فعال‌ترین اتحادیه‌های کشوری انتخاب شده است. ما درصدد هستیم کارهای بزرگ و متفاوت از سایر اتحادیه‌ها انجام بدهیم. قرار است در مسیر آموزش قرار بگیریم البته اقدامات بزرگی انجام داده‌ایم از جمله شهرک صنعتی و برگزاری نمایشگاه. جا دارد از هیات‌مدیره قبلی به‌ویژه حاج آقا قلی‌پور برادر سه شهید کمال تشکر را داشته باشم که حق بزرگی بر گردن ما دارند و می‌توان به عنوان پدر معنوی صنف او را معرفی کرد.
مودتی افزود: اتحادیه ۷۵۰ نفر عضو دارد و طی این ۱۰ سال، اعضای اتحادیه هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و صد درصد رایگان برای صنف فعاليت کرده‌اند. هم‌اکنون نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم تا پس از این با ورود جوانان شاهد تحولات بزرگی در این صنف باشیم و در این راستا برنامه‌های متفاوتی داریم.
بازرس اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش و ورزشی تبریز همچنین خاطرنشان کرد: نمایشگاه مترکس عالی بود؛ در اين نمايشگاه ارتباط خوبی با ترکیه گرفتیم، از این به بعد از آنها دعوت خواهیم کردکه از نمایشگاه ما دیدن کنند. نمایشگاه در سطح جهانی بود و همکاری خوبی با آقای جواد شعبان‌زاده رئیس انجمن تولیدکنندگان کفش ماشینی قم داشتیم. در این نمایشگاه، صنایع وابسته به چرم و کفش به خوبی قادر شدند که خود را نشان دهند، چراکه صنایع وابسته و مواد اولیه صنعت بزرگی است که در این نمایشگاه واقعا عرض اندام کردند. نمایشگاه به تامین مواد اولیه در داخل کشور تاکید داشت و در نگاه بلندمدت به‌دنبال صادرات این مواد اولیه است و مشتری‌های خارج از کشور از نمایشگاه بسیار راضی بودند و چند قرارداد صادرات مواد اولیه منعقد کردیم که این موضوع جای سپاس از زحمات تیم آقای شعبان‌زاده دارد. البته خوب است نمایشگاه در شهر خود ما برگزار شود، اما مهم است که سایر شهرها نیز بتوانند از نمایشگاه‌های داخلی بهره بگیرند، به جای اینکه برای نمونه به ترکیه بروند؛ بنابراین بهتر است در شهرهای ایران این نمایشگاه‌ها برگزار شود. همه ما ایرانی هستیم و چندان فرقی نمی‌کند که نمایشگاه در تهران، تبریز، مشهد و قم و… برگزار شود، زیرا مهم، خروجی نمایشگاه است. مودتی در پایان یادآور شد: البته ما در اتحادیه تبریز درصدد هستیم که نمایشگاه تبریز را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم که در این راستا امیدواریم همکاری اتحادیه با مرکز نمایشگاه‌ها بیشتر شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید